အခန္း (၂) ႏွလံုးသား ဦးတည္ရာဆီသို႔

1.2K 100 10
                                    

အခန္း (၂)

🍀 Saint ေတ်ာက္ အိမ္ျပန္လာတဲ့ လမ္းတေလွ်ာက္ ကားကိုအေတာ္ သတိထား ေမာင္းျပန္လာရပါသည္....
သူ႔အေတြး ပံုရိပ္ထဲစြဲေနတာက စူးရွရွ မ်က္ဝန္းနက္နက္ေလးနဲ႔ ခ်ိဳျမေသာအျပံဳးပိုင္႐ွင္ ေကာင္ေလး Perth ရဲ႕ ပံုရိပ္

🍀 စြဲလမ္းမႈ့ကို ရပ္တန္႔ေစျခင္းအလို႔ငွါ လမ္းေဘးဝဲယာကို မ်က္လံုးေလး ေဝ့ျကည့္မိကာမွာ Saint ေတ်ာက္ ကားပါ ထိုးရပ္မိလိုက္တဲ့အျဖစ္...... ႏွလံုးသားေတြ ရပ္တန္႔သြားသလို ျဖစ္ေစတာက ေကာင္ေလးရဲ႕ ေၾကာ္ျငာပို႔စတာ ပံုေလး  🙄
ဒီလမ္းေလးကပဲ ေန႔တိုင္း ျဖတ္သန္းသြားလာေနေသာ္လည္း တစက္ကေလးက ပတ္ဝန္းက်င္ကို လိုတာထက္ ပိုမျကည့္ခဲ့ေသာ Saint တေယာက္ ခုေတာ့ ေဘးပတ္ဝန္းက်င္ေနရာတိုင္းမွာ ႐ွိေနတဲ့ Perth ရဲ႕ေၾကာ္ျငာေလးေတြကို ျမင္ေတြ႔သြားတတ္ေလၿပီ

🍀 Saint pov
အေတာ္ေအာင္ျမင္ေနတဲ့ ေကာင္ေလးပဲ ႐ုပ္ကေလးကလည္း ခ်စ္စရာေကာင္းလိုက္တာ တခါ ျမင္ေလ တခါတိုးၿပီး ပိုပို တမ္းတ စြဲလမ္း မက္ေမာရပါလားကြာ 😍

🍀 Saint တေယာက္ကားေလးရပ္မိၿပီး ေငးေမာမွင္သက္ၾကည့္မိေလာက္ေအာင္လည္း Perth ရဲ႕ ပံုရိပ္ေတြက ဆြဲေဆာင္ႏိုင္လြန္းေနပါတယ္.....

🍀 အျဖဴေရာင္အက်ီေလးကို ပါးစပ္ေလးနဲ႔ ဖြဖြေလးကိုက္ထားတာ အသဲယားစရာေလးျဖစ္ေနရတဲ့ အထဲ  ဆံပင္ေလးေတြကို လက္နဲ႔ဖြေနသလိုပံုစံေလးပိုစ့္ေပးၿပီး မ်က္ဝန္းနက္ကေလးနဲ့ စူး႐ွ႐ွ  စိုက္ ၾကည့္ေနပံုက Saint ေတ်ာက္ ရင္ထဲမွာ Perth ကိုယ္တိုင္ ေ႐ွ့တည့္တည့္ကေန လူကိုယ္တိုင္လာျကည့္ေနသလို ခံစားလိုက္ရတာေၾကာင့္ ႏွလံုးရပ္သြားသလိုလို အေၾကာအခ်င္ေတြဆိုင္းသြားသလို ရင္ထဲ မ႐ိုးမရြႏွင့္ နီေထြး ဖူးရြေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုပဲ ေျပးကိုက္ခ်င္မိသလိုလို စူး႐ွ႐ွ မ်က္ဝန္းေလးကိုပဲ ထိုင္ၾကည့္ခ်င္ေနမိသလို ခံစားလာရေလသည္....

🍀 တသက္လံုး ေတြ႔ဖူး ၾကံဳဖူးခဲ့တဲ့ တကယ္ ေခ်ာေပ့ လွေပ့ မိန္းကေလးမ်ားကို အဖက္ေတာင္မလုပ္ခဲ့တဲ့ မိမိကို လူကိုယ္တိုင္ေတာင္မဟုတ္ဘဲ ဓာတ္ပံု ပို့စတာေလးေတြႏွင့္ပင္ ႏွလံုးသားကို ျပဳစားထားႏိုင္ေသာ Perth ကို စိတ္ထဲကလည္း Saint ကိုယ္တိုင္ ဘဝင္မက်မိသလိုလို ....ပံုေတြယူလာၿပီး မိမိကိုစသြားေသာ Plan ကိုလည္း စိတ္ထဲ အလကားေန ေဒါသထြက္မိေနသလိုလို ..... ေဒါသထြက္ေနသလိုလို ၾကည္ႏူးေနသလိုလို ႏွင့္ပင္ ကားေလးကို ျပန္ေမာင္းထြက္လာမိသည္ အေသခ်ာဆံုးအရာကတာ့ Saint ႏွလံုးသားကေတာ့ ေကာင္ေလးဆီကို ေရာက္သြားၿပီ ဆိုတာပါပဲ ဒါကိုလည္း Saint ကိုယ္တိုင္ သတိထားမိေနၿပီ ျဖစ္ပါသည္.....

ခ်စ္ျခင္းတရားသာ မွန္ခဲ့လွ်င္ (Completed)Where stories live. Discover now