Powolnie otworzyłam oczy i po przetarciu oczu sięgnęłam po swój telefon który leżał na szafce nocnej. Widniała na nim godzina 8.30, a ja głośno westchnęłam i wstałam z łóżka.
W piżamie skierowałam się na dół i zrobiłam sobie płatki z mlekiem, usiadłam przy wyspie kuchennej i wzięłam swój telefon do ręki kiedy zawibrował.
Od:Zoe
Cześć Mia, chciałabym się z tobą spotkać i pogadać, rozumiem jak nie chcesz i przepraszam jeśli Cię obudziłamSzczerze nie spodziewałam się, ale strasznie się za nią stęskniłam i wiem że obie jesteśmy sobie winne.
Do:Zoe
Możesz wpaść do mnie po 15Od:Zoe
Okej, do zobaczeniaOdłożyłam telefon i pogrążyłam się w swoich myślach.
Wczoraj po naszej rozmowie na temat rozmowy z Paytonem i sytuacji podczas dekorowania sali Chase był dziwny, cały czas nad czymś intensywnie myślał i był w swoim świecie, jakby coś się stało, a później nadal nieobecny pojechał do Payta. Muszę się dowiedzieć o co mu chodziło.
Pod wpływem chwili i ciekawości chwyciłam swój telefon i wysłałam do niego wiadomość.
Do:Chase
Dzień dobry, wstałeś?Odłożyłam telefon bo nie odpisywał przez parę minut, wczoraj pewnie siedzieli do późna, a teraz odsypiają.
Wstałam i poszłam posprzątać po śniadaniu, a następnie ruszyłam do siebie do pokoju się ubrać.
Ubrałam szare dresy i zwykły czarny t-shirt włożony z przodu do spodni. Włosy związałam w koka, nie malowałam się bo nie mam dzisiaj takiej potrzeby.
Zeszłam na dół i udałam się do kuchni po swój telefon, wzięłam go i skierowałam się do salonu gdzie zakopałam się w poduszkach i przykryłam kocem. Odblokowałam telefon i kliknąłem w dymek chat'u z Chase'm, bo mi odpisał.
Od:Chase
Niestety, ale kurwa czuje się jakbym dopiero co z grobu wstałDo:Chase
Piliście wczoraj?Od:Chase
Nie, ale poszliśmy spać po 5 i wstaliśmy o 9, jak wrócę do domu i jebne się na łóżko to nie próbujcie mnie budzić chociażby się paliło.Parsknęłam śmiechem po odczytaniu jego wiadomości.
Do:Chase
Zrozumiano :DDo:Chase
A tak wszystko okej? Wczoraj byłeś jakiś dziwny i nieobecnyOd:Chase
Tak, głowa mnie bolała, ale później było okDlaczego mam wrażenie ze kłamie?
Od:Chase
Robisz coś dzisiaj po południu?Do:Chase
Zoe do mnie przychodzi o 15, chce ze mną pogadaćDo:Chase
A czemu?Od:Chase
Chciałem wpaść, obejrzelibyśmy coś czy cośDo:Chase
Czy cosDo:Chase
Możesz wpaść, obejrzymy w trójkę, o ile się pogodzimyOd:Chase
Nie będę spędzać czasu z czymś takim jak onaDo:Chase
Pogodzić się nie możecie?Od:Chase
Nie, ja mam wyższe standardy znajomych niż to coś z kręconymi włosamiOd:Chase
Jakby księżniczka jednak się nie chciała się pogodzić to pisz skarbie :*
CZYTASZ
Secret Talk || Payton Moormeier
Fanfiction-To będzie nasza piosenka. - wyszeptał patrząc mi prosto w oczy. -Nasza piosenka. - odpowiedziałam równie cicho i wystawiłam w jego kierunku mały palec, lekko się uśmiechnął i przywarł do niego swoim.