Ja: *wracam do domu po 2-tygodniowym obozie harcerskim w Białym Brzegu, robię z sobą jako taki porządek, uwalam się na łóżko i nadrabiam medialne zaległości*
Okes: *wbija z buta jak do siebie*
Okres: No elo, siema morda, co słychać?
Ja: *+10 do wkurwu*
Ja: No kurwa kopę lat! Masz pojęcie przez co przeszłam!? DWA JEBANE TYGODNIE MYŚLAŁAM, ŻE W CIĄŻĘ ZASZŁAM!!!
Okres: Wut?
Ja: Spóźniłeś mi się o 2 pierdolone tygodnie, ułomie! Liczyć nie umiesz czy co!??
Okres: Nie moja wina! Rozkaz z Centrali dostałem, że mam Ci wyjazdu nie spierdolić, więc zostałem!
Ja: Kiedy się dowiedziałeś?
Okres: 20 lipca...
Ja: *+1000 do wkurwu*
Ja: W DZIEŃ KURWA WYJAZDU??!?!! A dobra, dajta mi kuźwa na razie spokój... Pracę domową sprawdzam...
Okres: Że co?
Ja: Okurwajapierdolęjużpomnie
Ja: Bo nagle się okazuje, że ludzie nas shipują.
Okres: ŻE KURWA MAĆ PIERDOLONA DO JASNEJ CHOLERY CO?!?!?!?!
Ja: Nie piłuj tego tamponowego ryja, zmęczona jestem. Ale tak, shipują. Czy uważasz, że jestem w stosunku do Ciebie tsundere?
Okres: Wtf!!?
Ja: Whatever nevermind. Po prostu zadałam ludziom pytanie i nagle wypisywać zaczęli, że dla nich OTP jesteśmy...
Okres: Otp?
Ja: One True Paring, ty ułomna melepeto.
Okres: Whatever nevermind, co tam masz?
Ja: Sprawdzam czy ktoś coś narysował, bo prosiłam albo o arta albo o napisanie krótkiego shota.
Okres: Pojebało Cię do reszty?
Ja: Morda, Podpaskowcu, chciałam wiedzieć na ile ludzie to biorą. Okey, mam tu artbook'a -Anax-... Wchodzimy i...
Ja i Okres: O-KUR-WA-MACIULO...
Okres: Ale pochwała się należy, bo mnie uczłowieczyła!
Ja: Pochwała to się jej należy, bo Ci się tu zad jara jakby Ci Shoto Todoroki spuścił wpierdol jedną ręką. Tom'a ze Star Butterfly kontra Siły Zła przypominasz iks de. Włosy mi zrobiła nieco za ciemne, ale pandusię na sweterku mam kyaa i kawaii w cholerę, więc wybaczam. Oksy też fajnie wyszły.
Okres: A to w końcie to co to?
Ja: To miłość x3
Okres: ...
Okres: Masz dla mnie jakiś mózg na wymianę?
Ja: Ty nie czytałeś tego co oni mi w poprzednim rozdziale wypisywali! Od tego laga mózgu można dostać a nie od jednego rysunku!
// WYBACZ MI BAKUŚ, WYBACZ MI KIRI!!! 😢💥🗻💕
Okres: Powiedz tylko, proszę, że nie będzie kolejnych...
Ja: Nie wiem, wertowałam powiadomienia z Watt tylko do 24 lipca, bo mnie już palec bolał, więc jak kogoś nie znalazłam to niech mi się przypomni... Tylko daj mi dziś trochę fory, bo nie chce mi się co pięć minut wtyczkę wymieniać, bo o 20:00 premiera musicalu u Kairi! Jak mi wieczór schrzanisz to będę na Ciebie wołać Mineta, bo to "ulubiony bohater" wszystkich!
Ja: Dobrze, że jeszcze się na mnie nie wkurwił jak Bakuś na Dekla... chociaż prędzej to ja tu chyba jestem Katsuki'm...
CZYTASZ
Okres z życia wzięty. (✓)
Humor⚠️‼️UWAGA‼️⚠️ Poniższa pozycja zawiera wysokie dawki cringe'u. Jej zawartość datuje się jeszcze na okres 2018 roku, czasy, w których to autorka miewała jeszcze większe zapędy (i tak pozostającej jej do dziś) impulsywności. Wierzcie mi, sama połowy t...