💟 Wycieczka do Biura Gówniaka! 💟

746 87 132
                                    

*budzisz się rano, jest kilka minut po szóstej, zastanawiasz się na jaką cholerę budzisz się o takiej godzinie, ale nagle dostajesz wiadomość na Messengerze*

*budzisz się rano, jest kilka minut po szóstej, zastanawiasz się na jaką cholerę budzisz się o takiej godzinie, ale nagle dostajesz wiadomość na Messengerze*

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

×××

WAŻNA INFORMACJA:
Nie wiedziałam kompletnie jak się zabrać za
ten rozdział, więc będzie to coś w rodzaju RP.
W określonych punktach będziecie mogli
dodawać komentarze a ja i Gówniak
postaramy się prowadzać z Wami konwersację.
Usilnie prosimy o nie zaśmiecanie zarówno
autokaru jak i sekcji komentarzy, bo chcę
wiedzieć, że mam kulturalnych i ogarniętych
Czytelników. Zrozumieliśmy się? Super!
Zaczynajmy wycieczkę! 💓☺️

W czasie drogi możecie zadawać luźne pytanka 💞
Odpowiemy na nie z Red'em. O maj, jaki ja będę
miała spam komów... 😐

×××

[ ZBIÓRKA PRZY AUTOKARZE ]
Mia: *sprawdza listę obecności*
Mia: Dobra, kilka spóźnialskich już biegnie, więc pewnie niedługo już cała mać się zbierze... Kogo brakuje?

[ DROGA NA MIEJSCE #1 ]
Mia: *odwraca się z przedniego siedzenia i patrzy na cały autokar*
Mia: Mam nadzieję, że pamiętaliście o umowie: żadnego bałaganu. W przeciwnym razie przyprowadzę Levi'a.
Okres: Nie chcecie tego, zapewniam...
Mia: Gówniak jak raz dobrze prawi. Okey, żeby nie było niedomówień pytam Was; zajmiecie się sami sobą, każdy w swoim telefonie czy wolicie się pointegrować i pogadać?

[ DROGA NA MIEJSCE #2 ]
Mia: SASAGEYO! SASAGEYO! SHINZOU WO SASAGEYO!!! SEID IHR DAS ESSEN!!! NEIN, WIR SIND DIE JÄGER!!!
Okres: Boszsz...
Mia: DON'T STOP US NOW! THE MOMENT OF TRUTH! WE WERE BORN TO MAKE HISTORY!!!
Okres: Gdy masz babę mangozjrba...
Mia: ATO IKUTSU NO JIYUU WO! NA NA NA NA NA NA NA NA NA NA!!!
Okres: Kurwa, kill me...
Mia: OBOEDENAI KOTO MO TAKUSAN UNATTA DAROU
DAREMO KARE MO SHIRUETTO!!!
Okres: *+10 do wkurwu*
Mia: KOE NO KAGIRI KIMI WO YOBU YO MAYOWANAI YOU NI! FUWARI KOKORO MAIAGARE ANO KAZE NI NOSETE! ISSEI NO SEI!!!
Okres: Zaraz coś lub kogoś kurwa pierdolnę....
Mia: (SE - NO!) DEMO SON NANJA DAME, MOU SON NAJA HORA, KOKORO WA SHINKA SURUYO, MOTTO MOTTO!
Okres: ...
Mia: PRAY FOR THE LIGHT, LAYING IN THE DARK! YORU O KAKERU KA YOAKE NI KAKERU KA! DRIVE IN THE DARK, GOING TO THE LIGHT! UTAGAERU KA MINARETA NAVIGATOR!!!
Okres: ...
Mia: Chce ktoś śpiewać "Hey Kids!!"? Albo coś z Kimi No Na Wa?
Okres: NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

[ INNE AUTOBUSOWE POGADUCHY ]

[ PRZERWA NA SIKU ]
Mia: KTO MUSI DO KLOPA PRÓCZ MNIE!?
Okres: Miśka, przecież przed drogą robiłaś...
Mia: Wiem, ale aktualnie siedzisz obok, więc odpowiedź powinna być dla Ciebie jednoznaczna. TO KTOŚ TEŻ CHCE!?
*autokar się zatrzymuje*
Okres: Przerwa na siku! Jedziemy dalej!

[ PRZRD MAJESTATEM BIURA OKRESOWEGO ]
Mia: Jesteśmy na miejscu! Oddaję Ci głos Gówniak.
Okres: W końcu! A więc dobra. Ta wyglądająca jak jakieś wielkie korpo-budowla to nasze biuro. Biuro Okresowe. Dłuższą nazwą jest oczywiście Menstruacjne Centrum Dojrzewalności Wszystkich Kobiet, no ale kto by tam to zapamiętał. Biuro funkcjonuje od początku ludzkości i wraz z rozwojem świata również się zmieniało, chociaż obecnie jesteśmy na nieco wyższym poziomie niż jakieś ziemskie korpo. Jak już Wam to było wielokrotnie tłumaczone - ale kurwa nie do każdego trafia - Okresów jest jak mrówek; nie ma jednego, jest tak tyle, ale miesiączkujących babek na całej Ziemii. Jeśli zastanawiacie się "Dobra, jest ich dużo to są też Gówniaki z innych krajów. Jak oni się porozumiewają? Jakim cudem się rozumieją?". Odpowiedź jest prosta i banalna: telepatia. A ściślej mówiąc - teletłumacz. Czyli coś na zasadzie; spotyka się takich dwóch, jeden, załóżmy, z Danii, drugi z Japonii dajmy na to. Pierwszy mówi po dańsku, drugi po japońsku i się rozumieją. Oczywiście biuro dzieli się pojedyncze strfy kontynentalne, które mają w sobie podziały na kraje. Ale tak już raz sumując: nie ma u nas jednego języka, tak jak na Ziemi. Dobra, wchodźmy do środka.

[ W ŚRODKU BIURA OKRESOWEGO ]
Okres: Ciekawostka numer jeden; nasza baza danych jest niezwykle obszerna. Posiadamy informacje o dacie pierwszego okresu oraz wykres przyszłych każdej miesiączkującej kobiety czy dziewczyny, więc FBI przy nas to pikuś. WERONIKA, TRZY KROKI DO TYŁU!!! TEN PRZYCISK URUCHAMIA PRYSZNIC KRWIĄ!!! Tak, taką krwią!

[ SPOTKANIE Z WASZYMI GÓWNIAKAMI ]
Tutaj po prostu napiszcie swoim Okresom
co chciałbyście im powiedzieć uwu

[ ODPOCZYNEK W PARKU, GDZIE FRUWAJĄ PODPASKI I KICAJĄ TAMPONY ~ dziękować animowana_artystka ]

[ POWRÓT DO DOMU ]
Mia: Mam nadzieję, że się Wam podobało a Gówniak sprawdził się jako przewodnik. I że prezenty od biura w postaci podpasek się Wam przydadzą. Papa!~ 💞💕

Okres z życia wzięty. (✓)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz