Sabah gözüme çarpan güneş ışığı beni uyandırdı. Saate baktığımda daha saat 8 di. Aşağı inip baktığımda herkes daha uyuyordu. Areller yine bizim evde kalmışlardı.Dün o kadar yorulduk ki herkes eve gelir gelmez kendini yatağa attı. Ve daha hiçbiri uyanmadı. Tabi benim odama çarpan güneş ışığı beni her sabah erken uyandırıyor. Onlarda o problem yok.
Televizyon karşısına geçip kanalları karıştırdım. Hepsinde haber vardı. Ben bunlar uyanana kadar ne yapıcaktım tek başıma.
Buldumm.
Emre... O hep bu saatte uyanık oluyor.
Hemen telefonuma sarıldım. Mesaj mı atsam arasam mı arada kaldım. Hmm. Mesaj daha mantıklı.
Ben: Günaydınn 🙆
Emre: Günaydınn 😍
Oha dur yavaş oğlum, daha kalp atmak için erken çocuğum.
Ben: Ne yapıyorsun?
Emre: Dizi izliyorum. Sen?
Ben: Sıkılıyorum. Hangi dizi?
Emre: Dark.
Ben: Ha ben onu izledim ya. Efsane bir şey.
Emre: Ben yeni başladım. Arkadaş tavsiyesi.
Ben: Hm neyse iyi güzel. Şey diycektim birlikte yürüyüş mü yapsak? Canım dondurma çekti. Ve sorun olan bizim sitede yok. Ya sizin siteye ya da yan siteye gitmem gerekiyor.
Emre: Yapma be küçüğüm. En heyecanlı yerindeydim.
Ben: Tamam sorun değil. Diğer sitedekine giderim. Zaten dün bizim sitedeki bir kız dediki o sitenin erkekleri sizin sitedekilerden daha tatlıymış, bide unutmadan kaslılarmış. Bende bir göz atmış olurum, bay bay.
Emre: Sen varken dizide neymiş. Hemen bizim siteye geliyorsun. O siteye yan gözle bile bakmadan geliyorsun. Buraya geldiğinde ben sana tatlılıkta kasta gösterecem.
Ben: Bilemiyorum 🤔
Emre: Derin uzatma hadi bekliyorum.
İşte emre bey böyle yola gelirsin. Neymiş en heyecanlı sahne. Yemişim senin dizini.
Üstümü değiştirmek için yukarı çıktım. Sabah yürüyüşü gibi bişey olduğu için şortumu ve tişörtümü giydim.
Tam kapıdan çıkarken areli gördüm. O da dışarı çıkmak için hazırlanmıştı. Göz göze gelince güldü.
"O derin hanım sabahın bu saatinde nereye böyle? Yoksa emre beyciğiniz mi bekliyor?" dedi.
"Seni ilgilendirmez. Hem sende ki şıklıkta maşallah yani. Ne o kız istemeye mi gidiyorsun? Neydi o dün bahsettiğin kızın adı unuttum?" dedim.
"Yağmur." dedi.
"Heh işte o hadi bakıyım. Git onun yanına." dedim.
"Komiksin ya sen. Hatta emreyle tanışınca daha bir komik olmuşsun." dedi gülerek.
"Gelen gideni aratmıyor bende canım." dedim gülerek.
Arel dibime gelip durdu. "Derin bunu sen yaptın. Senin yüzünden sevgili değiliz. Senin o boktan oyunu oynamak istediğin için." dedi.
"Eğlenmeyi aşktan çok seviyorum." dedim gülerek.
Arel elini yumruk yapıp kapıya vurdu. "Ciddi bir şey konuşuyoruz. Komikliği sırası değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASI
Teen FictionMacera dolu bir yaza var mısınız? DERİN: Bizim hikayemiz hiçbir zaman başlamadı. O sadece bizim için bir araftı. Asıl hikayemiz şimdi başlıyor. Ve sonunu belirliyecek kişilerde biziz.