BÖLÜM 21

8.8K 588 184
                                    


Yavaşça yatakta doğruldum. Felaket şekilde başım çatlıyordu. Dün ne olduğu hakkında gram fikrim yoktu. Ama emin olduğum tek şey içki içtiğim.

Umarım rezil olunacak şeyler yapmamışımdır. 2. bir vaka tekrarlansın istemiyorum.

Elimi başıma koyup merdivenden indim. Canerde o anda hayvan gibi esneyerek çıktı odasından. Sanırsın aslan kükrüyor.

"Aaaaağğğğhhhhhmmmm."

"Kapat şu ağzını. Zaten başım çatlıyor caner." dedim.

"O derin hanım sonunda uyandınız. Dün gece eğlendiniz mi?" diye sordu alayla.

"Haha komiksin. Dün ne oldu?" diye sordum.

Ağzını gösterdi ardından gözünü. "Dayak yedik senin yüzünden. Bak koluna."

Kolumu kaldırıp baktığımda her yerimde tırnak izleri olduğunu gördüm. "Bunlar neden oldu? Çakır nerde?"

"Dün senin yüzünden çıkan kavgada oldu derin hazretleri. Çakır şuan mışıl mışıl uyuyor. Rahat 1 hafta çıkmaz o evden. Gözü morardı." dedi caner.

"Hadi canım. Nasıl oldu o ?" dedim. Biz dün ne yaşamıştık öyle.

"Sen kızlarla dalaşırken erkekler geldi. Ben bir tanesine daldım. Çakır karşındakine 1-2 yumruk salladı ama karşısındaki kas yığını diye etki etmedi. Ben karşımdakine bir kaç kere daha vurup çakıra baktım. Bu bir şey yapamayacağını anlayınca dayak yememek için adama kuala gibi sarılmış." dedi caner.

Kahkaha mı tutamamıştım. Şuan çakırı öyle hayal ettim de.

"Sonra?" dedim kahkahalarım arasında.

"Sonra güvenlik geldi senle beni tuttu. Çakırı tuttular çakır adama öyle bir sarılmışki indiremediler adamın üstünden, adamda itiyor çakır bırakmıyor. En sonda güvenlikçilerden biri çakıra okkalı bir yumruk attı. Çakır yere düştü. Hepimizi dışarı attılar." dedi caner.

Kendimi tutamıyordum. Çakırın o halini hayal etmek pekte zor değildi.

"Sende dün tutturdun. Çakır kocam diye." dedi caner.

"Neyyyyyyyy." Çığlık attım evde.

Bu çığlığıma karşı herkes odasından çıktı. Hepsi bana ters ters bakıyordu. "Sorun yok böcek vardı ondan korktum." dedim soğukkanlılıkla.

"Sen, böcekten korktun. Hiç güleceğim yoktu. Böcek senden korkar." dedi arel.

"Haha komik şey." dedim.

Telefonum titremeye başlayınca ekrana baktım. Arayan çakırdı.

"Çakır." dedim.

"Makyaj çantanı kap bize gel." dedi.

"Niye be. Sabah sabah makyaj çantamla sizde ne yapıcam?"

Dünki yumruktan sonra kendine gelemedi bu heralde.

"Annem kapıda nöbet tutuyor. Kapıyı açamıyorum. Sağ gözümdeki morluğu görüp sorarsa ne olduğunu ve ben ona cevap veremezsem sol gözümüde kendi morartır. Gerçi cevap verirsemde morartır da neyse." dedi.

İstemsizce kahkaha attım. Hepsi bana ne iş der gibi bakıyordu.

"Komik mi derin? Bak zaten sağ taraf mor bide sol morarırsa ben kızlara nasıl bakarım." dedi isyan ederek.

"Tamam tamam geliyorum da nasıl giricem eve." dedim.

"Pencereden." dedi.

"Çok zekisin sen." dedim

KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin