BÖLÜM 20

8.9K 591 251
                                    


CANER'DEN

İçerisi duman altıydı. Sigara kullanmayan insanlar nasıl dayanıyor şaşırıyorum. Heleki derin. O tam şaşırmalık. Yanında içtiğimde bana kızan, kokusundan rahatsız olan kız, şuan dumanlar içinde dans ediyor.

Çakırla birbirimize baktık sonra derine çevirdik kafamızı. Ardından tekrar birbirimize kafalarımızı sağa sola salladık.

"Emre herşeyi başından biliyormuş demek ki." dedi çakır.

"Öyleymiş. Şerefsize bak. Herşeyi biliyorsan ne bok diye derine yaklaşıyorsun." dedim.

"Hayır, derin oyun oynuycakken resmen çocuk oyun oynamış. Derini kendine bağladı sonra çekti gitti." dedi çakır.

"Dur sen dur. Ben hepsini sikicem. Onlarla öyle güzel oynuycam ki, şaftları kayıcak. Heleki ada." dedim.

"Caner, çokta şey etme. Sonuçta o senin sevdiğin kız yani."

"Sevmesimi kaldı, çakır. O benim kardeşime ne yaptı görmedin mi? Burda en büyük suç ada'nın."

"Ada başta uyarmış ama onu." 

"Bu kadar iyi olma. Uyarmışta ne olmuş sonrasında ağzına sıçtı işte. Ne bok değişti." dedim yüksek sesle.

"Tamam relax. Burası konuşulacak yer değil." dedi çakır.

Yandan içki alıp diktim. Kafamı çevirip baktığımda derin hala dans ediyordu. Yorulmadı mı bu kız daha?

Gözlerimi derinden çekip etrafa bakınmaya başladım. İnsanlar birbiriyle sohbet ediyor, bazıları bıkkın şekilde oturmuş telefonla oynuyordu. Çakırında onlardan eksik kalır yanı yoktu.

Bende en sonda kafamı telefona gömdüm. Lan bu taş kızlar neden sadece instagramda var. Hayır yani varda ben mi görmüyorum, anlamadım ki.

"Selam beyler." dedi, bir kız sesi.

Kafamı kaldırdım. Karşımda iki kız duruyor. Bir bana biri çakıra bakıyordu. Hiçbir şey demeden yanımıza oturdular.

"Sizde mi sıkıldınız da buraya eğlenmeye geldiniz?"

"Kızım salak mısın? Ya dertli olduğu için gelir, ya sevgilisi olmadığı için ya da eğlenmek için." dedi yanındaki kız.

Bense onlara boş gözlerle bakıyordum. Yanımıza kavga etmeye gelmişler sanırım.

"Sevgiliniz var mı?" dedi biri

"Yok." dedim.

Çakır hışımla kafasını ban çevirdi. Açıklama yapmam gerektiğini hissettim. "Bunca şeyden sonra adayla sevgili kalamazdım zaten." dedim.

"Ada bunu biliyor mu?" diye sordu çakır.

"Bilmesi gerekmiyor şuan. Bende oyun oynuycam sonuçta." dedim.

"Senin gözlerin ne güzel öyle." dedi kızlardan biri çakıra. "Dur yakından bakıyım.

Kız çakıra yaklaşınca, çakır öksürür numarası yaptı.  Kız somurtarak uzaklaştı.

"Hoppp dedim." derin bağırarak yanımıza geldi. Sarhoştu.

"Bu kim be." dedi kızlardan biri.

"Ben derin soykan. Çakırın karısı, canerin sevgilisi, annemin kızı, ayberkin eceliyim." dedi derin.

Çakırla kahkaha atmaya başladık. Kızlar şok olmuşlardı. Ben demiştim halbuki derini buraya getirmeyelim diye.

"Saçmalamasana kızım uza." dedi sarı olan kız.

KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin