BÖLÜM 26

8.9K 551 337
                                    


"Ee gençler bugün ne yapıyoruz?" diye sordu aras.

"Ben bugün yüzmek istiyorum." dedim.

"Derin yüzmek istiyorsa bitmiştir. Bugün havuza gidiyoruz." dedi arel.

Herkes kafasıyla onayladı. Ve yemeklerine döndüler. Arelle arkadaş kaldığımız için mutluydum.

Kahvaltıdan sonra odama çıkıp mayomu giydim. Üstüme şort ve yarım tişörtümü giydim. Ardından telefonu elime alıp çakırı aradım.

"Nabüyün?" dedim.

"Nabüyüm otürüyüm ya." diye karşılık verdi.

"Kalk hazırlan yüzmeye gidiyoruz." dedim.

"Sonunda be. Bende sıkıntıdan patlayacaktım. "

"Tam-"

Daha cümlemi bitirmeden yüzüme kapattı, salak çocuk.

Telefonu cebime atıp aşağı indim. Herkes hazır beni bekliyordu. Ben gelince kapıya yöneldi hepsi. En sona ben kalınca kapıyı kitleyen mecburen bendim.

Bizim çıkmamızla çakırında evden çıkması bir oldu. Bu çocuk ne ara hazırlandı.

"Selam gençler." dedi canere bakarak. Temkinli yaklaşıyordu. "Havuza davet etti derin beni."

"Derin seni cehennemin dibine götüreceğimden de bahsetti mi acaba?" diye sordu caner.

Çakır 1 adım geri gidip "Siz devam edin tutmuyum ben sizi. Yorgunum bugün gelemiycem." dedi.

"Yok canım gel buraya. Dün götüme attığın o boncuktan sonra sen sağ kalacağını mı zannettin?" dedi caner.

"Öyle umuyordum da ama işte umduğum gibi olmadı." dedi çakır.

"Gel lan buraya. Şimdi şıçtım ağzına."

Caner çakırı kovalamaya başlayınca biz havuza önden gittik. Gazino kısmında oturup canerle çakırın gelmesini bekledik.

"Off ya ne güzel mutluydum sabah. Şimdi salak bir arkadaşım okulun açılmasına 25 gün var dedi günümün içine etti." dedi eda.

"O kadar az mı kaldı be? Daha sevgili yapamadım." dedi ayberk.

"Ay ayberk sende varya." dedi ada.

"Yanlızlık çekilmiyor ya güzelim." dedi ayberk.

Ege ayberke dönerek "Bak bana yanlızım ama mutluyum karşim." dedi.

"Ota boka gülüp eğlenirsen tabi mutlu olursun." dedi ayberk.

"Bence de yanlız en iyisi. Kafan rahat." dedim efeyi destekleyerek.

Ege elini uzatıp çakmamı bekledi. Bende eline çakınca "Yürü be derin başkan." dedi.

"Biz ayrıldık canerle. Şuan durumu en kötü olan benim. Ne kadar mutlu gibi görünsemde." dedi ada.

"Hakkettin." deyince ada şok oldu. "Bana öyle bakma ada. Hakkettin bunca şeyi. Baştan söyleyecektin bize bu sitede böyle şeyler olduğunu."

"Derin her şeyi baştan anlatmam gerekirdi o zaman. Baya uzun konu." dedi ada.

Ah ada hala söylememek için diretiyorsun. Söyle işte her şeyi. Arellerle arkadaş olduğunu, arelin beni baştan gözüne kestirdiğini....

"Dinlerdim ben seni ada. Önümüzde koskoca 3 ay vardı." dedim.

"Derin kapatalım mı konuyu?"

Cevap verme gereğinde bulunmadan önüme döndüm. Şu tatil bir an önce bitsin başka bir şey istemiyorum.

KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin