BÖLÜM 10

9.9K 588 320
                                    

"Ne gerçeği derin? O sana ne anlattı da bize karşı geliyorsun?" dedi ayberk.

"Bir şey anlatmadı. O yüzden sizin anlatmanızı bekliyorum." dedim.

"Derin sen o çocukla konuşunca bir değiştin." dedi ege.

"Bize karşı doldurdu seni şu 3 günde." dedi aras.

"Öyle bir şey yok. Doldurma olayı yok. Sadece gerçeği öğrenmek istediğimden soruyorum." dedim.

Eda ve sedaya baktım. İkisi de bana bakıp omuz kaldırdılar. Ada'ya baktığımda o da meraklı gözlerle bakıyordu bana. Caner ise benim gibi gerçeği öğrenmeye meraklıydı.

"Tamam oyun bitti. Devam ettirme sen. Başka birini buluruz." dedi ayberk.

"Bitmesi en mantıklısı. Zaten ben baştan beri derinin bu iş içinde olmasını istemiyordum." dedi arel.

"Tamam o zaman yeni kız bulmaya işine koyulalım madem." dedi ege.

"Ha şu yağmur denen kız vardı ya. Arelin yeni tanıştığı bence o olur." dedi seda.

"Olur. Benlik sorun yok." dedi arel.

Elime aldığım çatalı masaya koyup konuşmaya başladım. "Hayır! Ben bu oyunu istediğim zaman bitirmeye karar verdim artık." dedim.

"Öyle bir şey yapamazsın. Birlikte başladık bu oyuna. Birlikte bitirmeliyiz." dedi ayberk.

"Ben kararlıyım." deyip yemek yemeye başladım.

"Bende timuçine mesaj atıyım. Bugün buluşmak için." dedi caner.

Herkes canere şaşkın şaşkın bakmaya başladı. Ben dahil. Buluşmamak için şekilden şekile giren çocuk şimdi buluşmak istiyordu.

Ada girdi söze. "Ne oldu caner, kafana taş mı düştü. Hani bir daha oraya gitmezdin. Ne oldu da fikrin değişti." dedi gülerek.

Herkes gülmeye başladı. Ama canerin verdiği cevap herkesin gülmesini kesti, benim gülmemse piç smile dönüşmüştü.

"Şu gerçekleri bizde öğrenelim ya. Gerçekleri öğrenmek zevkli olacak." dedi gülerek caner.

Canerle aramızda kan bağı olmasa da biz aynıydık. İkimizin düşünce yapısı, eğlencesi, doğum günümüz bile aynı. Ruh ikizim.

"Ne taktınız sizde. Bir gerçektir gidiyor. Gerçeği anlattık bizden bu kadar." dedi ege.

"Şahsen anlattığınız gerçek benide tatmin etmedi." dedi caner omuz silkerek.

Ada canere pis pis baktı. "Ama ne yani sevgilimsin ve siz arkadaşsınız diye yalan mı söylüyüm." dedi caner.

"Ne duymak istiyorsun derin açık konuş." dedi ayberk.

Caner hemen ayaklandı. "Benim timuçinle buluşmam gerekiyor. Size afiyet olsun. Tabi böyle bir durum içinde ne kadar afiyet olabilir bilemiyorum. " dedi caner.

Ayakkabılarını giyip evden çıktı. Herkes yemeğine döndü. Ben hızlı hızlı yiyip odama çıktım. Ada arkamdan geldi.

"Derin neler oluyor?" dedi ada.

"Emre iyice kafamı karıştırdı. Kimin doğruyu söylediğini kimin yalanı doğru gibi göstermeye çalıştığını anlayamıyorum." dedim.

"Emrelerle uzun süreli bir düşmanlığımız var." dedi ada.

"Ama ada bu işte kesinlikle bir terslik var. Sen olan olaya şahit oldun mu kankaa?" dedim.

"Hayır." dedi.

KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin