Gececi tayfa burda mı? 🙆Kapının kilidini açtım. İçeri girdiğimde yüzüm gülüyordu. Kapıyı kapatıp döndüğümde herkesin önümde dikilmiş olduğunu gördüm.
"Ne oldu?" diye sordum.
"Asıl sana ne oldu? Neden bu kadar mutlusun?" dedi ayberk.
Onlara ne diycem şimdi. Eğlendiğimizi anlatsam mı anlatmasam mı? İntikam alırken düştüm bu çocuğa da diyemem ki.
"Annemle konuşuyordum telefonda." dedim.
"Hım iyi." dedi ayberk.
Ege konuştu bu sefer. "Dizine ne oldu?"
"Şey düştüm. Daha doğrusu o sitedeki kızlar beni kolumdan çekerken oldu." dedim.
"Peki emreyle ne yaptınız?" diye sordu seda.
"Ama sizde varya. Kapı önünde sorguya çekiyorsunuz. Durun bir geçiyim içeriye oturuyum öyle sorun ya." dedim.
"Eee bu saate kadar dısarda kalırsan..." dedi aras.
"Herneyse ben odama geçiyorum. Ama hemen size özet geçiyim. Emreyle karşılaştık sonra biraz yürüdük, bir şeyler yedik vs vs." dedim.
Halbuki yalan söylemiştim. Bugün hiç eğlenmediğim kadar eğlenmiştim. Aaaooovvv ben instaya attığım hikayeyi unuttum.
"Bide video çekildik hani inandırıcı olsun diye." deyip odama geçtim.
Telefonu açtığımda 1 mesaj vardı.
Emre: Yetiştin mi?
Ben: Evet.
Emre: Bugün için sana teşekkür ederim. İlk defa bu kadar eğlendim. Arkadaşlarımın yanında yapamıyorum bunu.
Ben: Ne demek. Benim için büyük bir zevkti. Ben salıncak gördüm mü dayanamam.
Emre: Bu arada kol kasıma yaptığın dövme içinde teşekkürler. Dövme yaptırmama gerek kalmadı. 32 diş çıkmış zaten.
Kahkaha atmaya başladım. Cidden ısırmıştım acımadan. Ama o beni teşvik etmişti.
Ben: Bugünün anısı olsun o da :)
Emre: Hım bu anıyı sevdim ;)
Telefonu masaya bırakıp biraz uzandım. Kafamı toparlamam gerekiyor. Emreden hoşlanmamam gerekiyor ama çocuğun gülüşü bile yetiyor ona bağlanmama.
"Yemek hazır." diye bağırdı eda.
Aşağı indiğimde herkes masaya oturmuş başlamıştı. Ben de oturup kendime doldurdum.
"Eğlendin mi?" dedi arel.
"Seni ilgilendirir mi?" dedim.
Bana ateş saçar gözlerle bakıp önüne döndü. "Bugün bir kızla tanıştım sitede. Yeni taşınmış heralde adı yağmur." dedi.
"Evet yeni taşındı." dedi ada.
"Beğendim ben o kızı. Telefon numarasını aldım konuşuyoruz az sonra havuzda olucakmış. Akşam havuzu varya." dedi.
Arel kızdan bahsederken ben dinlemiyordum. Telefonuma mesaj gelince kafamı eğdim.
Emre: Ama bu beni üzer küçük kız. Görüldü atmak nedir?
Ben: Yazıcak bir şey bulamadım :(
Emre: Öyle durumlarda genellikle ben 💩 bu emojiyi atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASI
Teen FictionMacera dolu bir yaza var mısınız? DERİN: Bizim hikayemiz hiçbir zaman başlamadı. O sadece bizim için bir araftı. Asıl hikayemiz şimdi başlıyor. Ve sonunu belirliyecek kişilerde biziz.