Sabahın köründe beni uyandıran ses canerin anırma sesiydi. Bahçede uyumama rağmen sesi geliyordu.Gözlerimi açıp kafamı kaldırdım. Arel hala omzumda uyuyordu. Kafasını yavaşça omzumdan kaldırdım.
İçeriye geçtiğimde herkesi ayakta gördüm. Hepsi isyan ediyordu canerin sesine. İsyan edilmiycek bir ses değildi.
"Canerin sesine kalktım deme." dedi ege.
"Tam da o yüzden kalktım." dedim.
"Yuh ya oraya kadar mı gidiyor?" dedi ege.
Kafamı salladım.
Arelin içeriye girdiğinin farkında bile değildim. Ta ki bağırana kadar. "Senin sesini sikiyim caner."
Arelin bağırmasıyla canerin sesi kesildi. Ardından canerde cevap verdi ona. "Sizin yapacağınız işe sokuyum lan. Bağlamak nedir, gelin buraya at kafalılar."
Hepimiz odaya girdik. Caner hepimize öfkeyle bakıyordu. "Hangi beyinsizden çıktı bu fikir?" dedi caner.
"Keşke ağzınıda kapatmayı akıl etseydik." dedi ayberk.
"Seda ve edadan çıktı bu fikir kesin. Onların böyle fantastik fikirleri var." dedi caner.
"Nerden çıkarttın?" diye sordum.
"Bak şimdi arel egosundan başka bir şey düşünmüyor, sen arelden başka bir şeyi düşünmüyorsun, ayberk intikamdan başka bir şey düşünmüyor, benim sevgilim benden başka bir şey düşünmüyor, ege de beni timuçine vermekten başka bir şey düşünmüyor." dedi ve egeye ters bakış attı.
Caner o kadar çok konuştu ki onun yerine ben yoruldum.
Ardından nefes alıp devam etti. "Ama o seda ve eda aman tanrım korkunç düşüncelere sahipler. Görmemiş olsam inanmazdım ama ben gördüm lan o boklu çoraptan midem kalktı."
"Onlar burda bile değil boşuna günahlarını aldın." dedim.
"O zaman kesin bu ayberk malından çıktı demi lan." dedi caner.
Kafamı salladım. Hepimiz canerin karşısında dikilmiştik ama hiçbirimiz onu çözmek istemedik.
"Çözsenize beni." dedi tekrar.
Ege yavaş yavaş yanına yaklaştı canerin. Yatağa usulca oturdu ve sadece "Timuçin." dedi.
Egenin timuçin demesiyle caner çığlık attı. Sanki korku filmi çekiyorduk. Adı da canerin korkulu rüyası timuçin.
"Eğer timuçinle görüşürsen çözeriz seni." dedi ege.
"Siz neden benim ağzımı da bağlamadınız. Ayberkçim getir ordan bezi kapat ağzımı. Hatta kapatmana gerek yok ben sessiz usulca burda uzanırım no problem cidden." deyip sustu caner.
Hepimiz gülmeye başladık. Timuçinin ismini duyar duymaz 360 derece dönmüştü. Canerin bu hallerine bayılıyorum ya.
Ayberk caneri çözmeye başladı. Ayberk, canerin ellerini çözdükten sonra ayaklarına yöneldi. "Hadi kalk kahvaltıdan sonra görev başı." dedi.
Caner hemen ayberki kolundan tuttu. "Bırak beni ben bağlı kalmak istiyorumm." deyip ipi tuttu.
İkiside ipi kendine çekmeye başladı. Ege koşup mutfaktan çekirdeği getirdi. Herkese uzattıktan sonra ayberkle caneri izlerken çitlemeye başladı. Ben bu çocuğa hayranım be.
"Bırağğkkk." diye bağırdı caner.
Ada ayberki itip canerin önüne geçti. Bir bakış atmasıyla caner ayağındaki ipi hemen çözdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASI
Fiksi RemajaMacera dolu bir yaza var mısınız? DERİN: Bizim hikayemiz hiçbir zaman başlamadı. O sadece bizim için bir araftı. Asıl hikayemiz şimdi başlıyor. Ve sonunu belirliyecek kişilerde biziz.