Bu sefer beni sabah uykumdan uyandıran alarm veya güneş değil, aşağıda anıranlar oldu. Bir günde istediğim saatte kalkamıycam burda, ben onu anladım.Merdivenlerden indim. Herkes oturmuş seda ve edanın elinde ponponlar vardı. "Allah aşkına sabah sabah neyin kafası bu?"
dedim.Canerde bu sese dayanamayıp odasının kapısını açtı. "Şu siktiğimin sesini kim çıkarıyor?" dedi.
"Bugün büyük gün, siz daha uyuyun." dedi arel.
"Ne o yoksa gidiyor musun? Oh çok şükür." dedim arele.
"Yok korkma seni kurtların arasında yanlız başına bırakmam." dedi arel. Burda sözü ayberklere değil emrelereydi.
"Bugün siteler arası futbol turnuvasının ilk günü." dedi ege. "Ve tüm turnuvalar bizim sitede yapılıcak." dedi.
"Bugün kimler kapışıyor?" dedim.
"Emrelerin grubu ve 2 site ötedekiler." dedi ege.
Hassiktir. Bu demek oluyor ki bugün emre ayberkle karşılaşıcak. Emreye anlatmazsam ayberk anlatır. Emreye anlatırsam maçı bırakıp gider. Bunu tek başıma değil çakırla
düşünmem gerekiyor."Eda ve seda sizin elinizdeki ponponlar niye." diye sordum.
"Tezahürat yapıcaz bizde." dedi eda heyecanla.
"Bugün bizim değil sitenin değilse, siz neden bugün deneme yapıyorsunuz?" diye sordu caner.
"Hazırlık canercim hazırlık." dedi seda.
"Canercim derken, ne oluyor?" diye sordu ada.
"Lafın gelişi ada abartma." dedi aras. Eda ve seda kafasını salladı.
"En son ki okul vakasından sonra yapıcağınız tezahüratı o kadar merak ediyorum ki anlatamam. Söyleyin." dedim gülerek.
O arele yazdıkları cidden beni güldürmüştü ya. Öyle bir şey sadece eda ve seda nın aklına gelebilirdi zaten.
"3-2-1 geldiler sahaya
Oynuycak her yerinden bir daha,
Areldir kaslı, egedir baslı
Ayberktir baksırlı, arastır mastırlı
Şimdi açın kulakları
İyi dinleyin bizi.
Geliyor sahanın yıldızları
Hazırsanız, başlıyorlar
Dağıtmaya ortalığı.""Baksırlı nedir ya." dedi caner.
"Aynen orası olmamış gibi ama geneli güzel sadece orayı değiştirebilirsiniz." dedim.
"Hayır anlamadığım neden arel kaslı ben baksırlı?" dedi ayberk.
Gülmeye başladı herkes. Cidden tartıştığımız konu güldürmüştü. Herkese tek tek baktım. Bu sefer herkes çok içten gülüyordu.
Eda açıklama yaptı. "Arel kaslı olduğu için onu yazdık. Sonrada yazdığımızın akışına görede sana baksır yazdık."
Ayberk ayaklandı. "Ben arelden daha kaslıyım." dedi.
"Kekimi ye beni yeme ayberk." dedi arel.
Ayberk ayağa kalkıp karın kaslarını açtı,arel kendine yediremeyip o da karın kaslarını açtı bende dayanamayıp düştüm.
İkiside aynıydı ama ayberkin kasları daha belirgindi. "Ayberk." dedim.
"Mal mısınız amk. Sabah sabah gelmiş kas yarıştırıyorsunuz. Ben uyuyorum." dedi caner. Tam odaya yol alırken egenin sözüyle durdu.
"Sende yok diye ağlama caner." dedi ege.
Ah be ege öyle söylemeyecektin. Çünkü canerin hayvan gibi kasları var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASI
Teen FictionMacera dolu bir yaza var mısınız? DERİN: Bizim hikayemiz hiçbir zaman başlamadı. O sadece bizim için bir araftı. Asıl hikayemiz şimdi başlıyor. Ve sonunu belirliyecek kişilerde biziz.