Bu bölüm fazla gecikti biliyorum ama elimden bir şey gelmez bende tatildeyim. Bu bölüm aceleye geldi. Yanlışlarım olabilir.
Sizi seviyorum ♥️
Gececi tayfa iyi geceler 💕Eve geçip kapıyı kapattım. Önüme dönünce canerle adayı kapıda dikilmiş şekilde bana bakarken gördüm. İkiside sorgulayıcı bakışlarla bakıyor şuan bana.
"Nerdeydin?" diye sordu ada.
"Baktım ikinizde ayı gibi kış uykusuna yatmışsınız. Bende sıkıldım şurda biraz geziyim dedim. Ne var bunda Allah Allah." dedim.
Daha içeriye geçemeden kapı çaldı. Kapıyı açar açmaz geri kapattım. Adayla canere döndüm.
"Kaçın. Seda ve Eda kapıda." dememle caner odasına uçup kapıyı kapattı.
Ada olduğu yerde kaldı, mecburen kapıyı tekrar açtım. Bu sefer ayberk, ege, aras ve arel de vardı.
"Maşallah cümbür cemaat gelmişsiniz. Getirecek başka kimse yok muydu?" dedim.
"İlk tanıdığımızda böyle değildin derin sen. Arel geldikten sonra bir an sinir geldi sana." dedi ege.
"Areli gören sinir küpüne döner zaten." dedi ada.
"Seni gören cennetlik ya" dedi arel.
"Evet canım cennetlik." dedi ada.
Arel güldü. "O zaman neden caner cehenneme gidecek?" dedi.
"Ne alaka?" dedi ada.
"Hergün senin yüzünü görüyor. Cehennem garanti onda." dedi arel.
"Ay bi susun başım ağırdı. Nefes alın biraz." dedim.
Caner konuştu bu sefer. "Cehennemde yerini garantilemiş bir insanı içeri almak doğru mu bilmem ama bari insanlık yapalım büyüklük bizde kalsın." dedi.
Yuh canerden böyle anlamlı bir söz beklemiyordum. Hep saçma sözler uyduran, sürekli gülen salak çocuk gitmiş, yerine ciddi, anlamlı sözler söyleyen çocuk gelmişti.
"Ama cidden fazla uzattınız yeter." dedi ayberk.
İçeri girmeleri için kapıdan çekildim, ada da çekildi ama caner hala kapıda dikilmiş arele bakıyordu.
Caneri kenara ittim. Herkes içeri geçip koltuklarda yerlerini aldı. Sanki onların evi gibi rahatlar.
"Ee sabah buraya gelme sebebi? " dedim.
"Emre" dedi ege. "Sana fotoğrafını göstericez."
"Ha o mu. Gerek yok bugün tanıştım ben onunla." dedim.
"Tanıştın mı? Ne zaman?" dedi arasçım.
"Bu sabah yürümeye gittim. Yanlışlıkla yan siteye girmişim farkında değilim. Biriyle karşılaştım. Bana girmiyceksiniz demedik mi biz size diye bağırdı. Konu çakınca, yeni taşındım dedim. Sonra beni kapıya kadar bıraktı. Adını sordum söyledi ve gitti. Bu kadar." dedim.
"Yok artık." dedi seda.
"Varmış." dedim.
"O zaman sıra aşık etme de." dedi ege.
"Bu çocuk bana aşık olmaz beni kendine aşık eder." dememle arelle aras aynı anda bana döndü.
"Derin." dedi aras.
"Ne ama haklıyım. Çok tatlı ve insanı kendine çeken bir sempatisi var çocuğun." dedim.
"Bak ya, bak ya." dedi arel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ GÜNLÜĞÜ 2 - YAZ MACERASI
Teen FictionMacera dolu bir yaza var mısınız? DERİN: Bizim hikayemiz hiçbir zaman başlamadı. O sadece bizim için bir araftı. Asıl hikayemiz şimdi başlıyor. Ve sonunu belirliyecek kişilerde biziz.