Ik schrok wakker in de woonkamer. Ik keek TV maar viel blijkbaar in slaap. Ik wrijf in mijn ogen en kijk de woonkamer rond. Ik schoot voor over als ik zie dat Safouane niet meer op dr bank slaapt. Ik sta abrupt op en zoek hem in mijn huis. Ik merk dat hij weg is zonder wat te zeggen.
Ik sta versteld van zijn acties, is hij nog dronken de deur uit gegaan of was hij al sober? Ik loop naar de voordeur om te kijken of zijn auto echt weg is. Ik zie geen zwarte bmw meer staan. Ik zucht teleurgesteld en loop weer naar de woonkamer.
I'd wish he were different
En wie is nisrine? Zijn vriendin.. of ex.. hij noemde Mij nisrine, lijk ik op haar of zag hij me alleen zo door dat hij zatlap was? Dat blijft een raadsel want ik zou het hem denk ik nooit durven vragen. Het gaat me niks aan toch?
Maar ik moet het weten..
Safouane :
Ik open langzaam mijn ogen en wend me tot het felle zonlicht. Ben ik soms midden op de dag gaan slapen? Ik merk even later dat ik een kater heb, ik heb dus gedronken. Na zo veel jaren heb ik toch gedronken.. Ik stink naar de sigaretten drank en shisha.
Ik kijk om mij heen bevind me in een bekend kleine woonkamer. Nee zeg me niet dat ik hier ben gekomen toen ik zat was. Ik herinner me kleine flashbacks maar verder heb ik geen idee.
Ik hou mijn hoofd vast en lijd pijn in alle stilte. Ik kijk naast me en zie dat lillyah in slaap is gevallen op een andere bankstoel achtig ding. Ik kijk op tafel en zie dat ze een asprientje en een glas water heeft klaar gelegd. Ik neem de pil in en slik het door met de glas water. Ik sta stil op en loop langs lillyah.
Waarom kom ik steeds bij haar terug, terwijl ze me volgens mij haat. Ik gedraag me vaak als een klootzak in het bij zijn van haar.Geen idee waarom eigenlijk..
Ik kijk naar haar en zie dat ze diep in haar slaap is gedompeld. Haar donker blonde zijde zachte haren hangen dwarrelig over haar gesloten ogen. Ik zie dat ze onrustig slaapt, haar ogen spant ze in alsof ze bang is. Volgensmij heeft ze een nachtmerrie.
Ik aai over haar wang en haal een paar haarplukjes voor haar ogen weg. Ik bewonder haar voor 5 minuutjes en besluit dan in stilte te vertrekken. Ik doe haar op een of andere manier alleen maar kwaad. Mijn gezelschap brengt niks goeds. Ik zal waarschijnlijk ook nooit meer terug keren.
Ik werp een laatste blik op haar nog slapende gezichtje. Ik open de deur en sluit hem dan in stilte. Ik stap mijn auto in en rijd dan naar een andere stad. Ik wil gewoon weg hier..
JE LEEST
Zijn licht in het donker
RomanceEen schuldgevoel kroop omhoog. ik wou dat je kon voelen wat je zelf beweert. Mijn koppigheid neemt mijn gevoelens over en ik draai mij om. Vaarwel klootzak. Ik haat hem, maar ik hou van hem? Nee dat is het niet, maar wat dan wel.. ~ Voltooid🖤