79

1.4K 65 18
                                    

Safouane :

Ik was kwaad, eerder furieus. Hoe kon ik voor der vallen? Ik betekende niets voor der. Ze loog over dat ik haar eerste was, dat was die ene sukkel van een bessim. Hij heeft haar vast al in bed genomen. Ik kan niet geloven dat ik dat ook heb gedaan. Ze heeft me net als nisrine bespeelt en me gebruikt voor het geld dat ik bezit.

In het vliegtuig sluit ik mijn ogen om te gaan slapen maar het lukt niet. Niet als voorheen kon ik slapen als een baksteen maar nu? Het voelt niet goed nu ik ruzie met haar heb. Ik kijk naast me en zie haar slapen met haar oortjes in. Ik wilde haar oordoppen uit haar oren halen en ze in haar tas zetten als ik haar tranen op merk. Ik wil niet dat ze huilt, niet door mij niet door iets anders ik kan er gewoon niet tegen. Ik veeg haar tranen weg met mijn duim en druk een kus op haar tedere wang.

Ik weet niet eens waarom ze nog zoveel met me doet.. het gebeurd alweer, net een cyclus. Net als bij nisrine. Een vrouw breekt me maar ik blijf om der geven en daar maken ze misbruik van tot het me kapot maakt.

Ik zucht diep, door alles word ik zelf een vrouw. Ik pieker te veel straks ga ik ook huilen? Ik lach in mijzelf. Het is officieel, ik ben gestoord.

~

Als we thuis in Nederland zijn loop ik naar de balkon. Ik pleeg een belletje met nisrine en ze verteld me dat ze zich klaar maakt. Niet lang daarna loop ik het huis weer uit. Ik stap in mijn auto en scheur naar het huis van nisrine.

Als ik daar aankom opent ze de deur in haar korte nachtjapon. Ik rol mijn ogen, natuurlijk draagt ze dit expres. "Safouane heb je gemist!" Zegt ze en grinnikt duivels. Ze drukt een kus tegen mijn kaaklijn en kijkt me intens aan. Onze blikken kruizen voor een lange tijd. Voor even leek het als vroeger.

Nisrine en ik.

Maar het voelde niet zo. Ik voelde niks meer geen gevoel jegens haar. Enkel lust maar dat komt alleen doordat ze hier half naakt bij loopt en me probeert te verleiden..

"Nisrine dit wil ik nie-" voor ik mijn zin kon afmaken drukte ze haar lippen tegen de mijnes. Haar borsten drukte ze expres tegen me aan. Ze duwt me op de bank en klimt boven op me. Ik snap niet eens waarom ik voor der viel. Vieze slet. Ik duwde haar van me af.

"Nu niet schatje waar is je man?" Speel ik mee met een glimlach. Ze wijst naar boven en grijnst. Zij is walgelijk..ze wilt seks met een man terwijl haar eigen man gewoon boven is? Ik zie echt in dat ze niet alleen mij op een idioot heeft laten lijken maar haar echtgenoot lijdt er ook onder. Ze gaat van me af en ik sta zo snel mogelijk van de bank af. Ik wil het spelletje mee spelen om lillyah jaloers te maken en nisrine pijn te doen maar ik kan nisrine niet verdragen. Ze is walgelijk een schande.

Ik loop zonder wat te zeggen haar huis weer uit en loop richting een cafe. Ik bleef daar koffie drinken tot laat in de nacht. Ik probeer mezelf te kalmeren. Met al deze drama kan ik een epileptische aanval krijgen vooral nu het midden in de nacht is en ik ook geen slaap heb gehad deze dagen.

Een paar dronken meiden kwamen langs en wilde mijn aandacht. Ik wees ze koelbloedig af terwijl eentje op me hing. Ze was helemaal slap miskiena ik vond het wel zielig om tegen haar uit te vallen. Ik belde een uber voor haar en der twee vriendinnen en betaalde er ook voor. Mijn gedachtes schoten naar toen ik dronken was. Toen zorgde lillyah voor me. Diepe schuldgevoelens drong me binnen. Ik heb me ook zwaar misdragen..

Zijn licht in het donkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu