De dagen gingen voorbij zoals gewoonlijk gebeurde er niets bijzonders. Safouane gedroeg zich vaak vreemder dan ooit. Het ene moment was hij aardig en het andere moment deed hij geïrriteerd.
Wat is het toch een ongesteld wijf. En soms kan hij zo sarcastisch zijn, dat ik hem gewoon wil wurgen. Ik probeer hem gewoon zo min mogelijk te zien en te spreken. Maar dat gaat best moeilijk aangezien we in het zelfde huis wonen. God waarom heb ik dit toch gedaan.
~
We hadden al avond gegeten en al het servies had ik in de vaatwassser gezet. Ik plof neer op de bank en haal mijn telefoon uit mijn zak. Ik app een beetje met sonia. Ze stuurde me een paar memes waar ik om moest lachen. Safouane richt zijn blik op mij en kijkt me gespleten ogen aan. "Met wie lach je" zegt hij en sluit zijn krant. "Gaat je niets aan" zeg ik en sta op om weg te lopen. Hij houd mijn arm vast en trekt me terug. "Wie is dat" herhaalde hij nogmaals. Ik rol mijn ogen laat mijn telefoon zien. "So dat was moeilijk zeg" zegt hij sarcastisch en laat mij weer gaan.
Na een half uurtje op mijn bed gelegen te hebben besluit ik naar beneden te gaan en thee te maken. Ik wil net naar beneden gaan als ik aan mijn hand word getrokken. " laat me los" zeg ik en probeer mijn hand weg te trekken. "Waarom ontloop je mij?" Zegt hij en kijkt me vreemd aan. Zijn hoofd stond nu gevaarlijk dichtbij de mijnes. "Dat doe ik niet laat me gewoon los" hij fronst zijn wenkbrauwen terwijl hij me nog steeds niet los laat. Hij staart me enkel diep aan. Ik voelde zijn ademhaling gewoon op mijn wang. Een warm gevoel schoot door mij heen. Ik wed dat ik nu knalrood ben. Waarom is hij ook zo aantrekkelijk?
"Ik weet dat je dit wilt"zei hij. ik weet niet wat hij toen dacht of wilde doen maar ik raakte langzamerhand in paniek. "Laat me los" riep ik zacht en wurmde mijn hand los. Ik wilde gillen maar dat zou hem afschrikken. En dat is ook weer niet de bedoeling. Als ik hier niet snel weg ben, heb ik het gevoel dat ik ga exploderen. Toen ik eindelijk los kwam rende ik half de trap af en liep naar de tuin. Ik kwam daar op adem.
Wat doet hij met mij? Het leek alsof er iemand op mijn longen drukte zodat ik lastig ademde. Maar mijn hart voelde ik heftig kloppen in mijn keel. De vlinders in mijn buik dwarrelden door heel mijn lichaam heen als op hol geslagen paarden. Pff dat ging net goed..
JE LEEST
Zijn licht in het donker
RomanceEen schuldgevoel kroop omhoog. ik wou dat je kon voelen wat je zelf beweert. Mijn koppigheid neemt mijn gevoelens over en ik draai mij om. Vaarwel klootzak. Ik haat hem, maar ik hou van hem? Nee dat is het niet, maar wat dan wel.. ~ Voltooid🖤