76

1.5K 63 14
                                    

"Ga van me af" ik duw hem van me af maar hij klemt zich vast aan mijn benen. Hij schudde zijn hoofd vastberaden en grijnsde enkel. Ik moest lachen maar probeerde hem van me af te krijgen. "Kom op ik wil gaan douchen!" Riep ik en tot mijn verbazing liet hij me los. "Maar ik wilde toevallig ook gaan douchen?" Zegt hij ondeugend. Ik keek hem fronsend aan.

"Ik was eerst!" Ik sla mijn armen over elkaar. "We kunnen ook samen douchen?" Het was vijf secondes stil. Ik sprong van het bed en rende op mijn snelste naar de badkamer. Ik hoorde hem achter me aan rennen maar ik was sneller.
No way dat dat gebeurt. Toen ik eindelijk in de badkamer was deed ik snel de deur op slot. Opgelucht haalde ik adem. "We kunnen water besparen" hoorde ik hem lachend zeggen van uit de kamer. "Dit is een hotel dat water betaal je toch niet maak je geen zorgen" riep ik weer terwijl ik me uitkleedde en onder de sproeier sprong.

Na een heerlijke hete douche stapte ik de kabine uit. Ik loerde naar een handdoek maar die lag er niet. Mijn ogen sperde zich open. "Oh nee he" riep ik zuchtend. Ik was mijn handdoek vergeten in de kamer en mijn kleding. "Safouane? ben je er!" Riep ik hopend dat hij in de lobby was zodat ik me kom omkleden in de kamer. "Jaa" hoorde ik tot mijn teleurstelling. "Ik ben mijn handdoek en kleding vergeten zou je die willen aangeven? Heb het op de dressoir laten liggen" ik hoor een paar tellen niets en dan klopt hij aan.

"Niet kijken hea! Ik zweer Safouane geen tijd voor grappen" Roep ik waarop hij lacht. "Okee safi"zegt hij lachend. Ik open de deur op een kiertje en steek mijn hoofd een klein beetje uit. Hij heeft een hand op zijn ogen en in de andere hand mijn kleding en handdoek. "Sukkel" zeg ik lachend terwijl ik de spullen uit zijn hand grits. "oh weet je zeker?" Hij opent twee vingers als dreigement dat hij zou kijken. "Nee nee grapje!" Ik sluit snel de badkamer en kleed me lachend om.

~

"En smaakt het?" Zegt hij terwijl hij met zijn vork in het eten speelt. Ik knik en leg mijn vork neer. "Ik weet zeker dat je moeder je heeft geleerd om al je groente op te eten" zeg ik grinikkend. "Nou ik zie dit voedsel anders niet zitten" hij leunt achterover en bekijkt mij terwijl ik eet. "Niet kijken" zeg ik na een tijdje. Hij negeert me volkomen en leunt nu zelfs op zijn hand. "Okee kom we gaan pizza halen" hij staat lachend op en loopt richting de kassa. "Je kent me" hij gunt me een knipoog en gaat in de rij staan.

In de pizza hut was het nogal druk maar er hing ook een gezellige sfeer. Al kletsend en etend deelde Safouane en ik een grote pizza. "Smaakt het nu wel?" Vraag ik waarop hij hevig op knikt en alle gesmolten kaas meetrekt. Ik moet lachen om zijn sulligheid en schud mijn hoofd. "Net een kind moet je nog een slabbetje om" ik geef hem een doekje en hij dept zijn mond af. "In bed piepte je anders wel heel anders" zegt hij grijnsend. Ik word knalrood van schaamte. He did not say that..

"stil je praat onzin" zeg ik en kijk akward om mij heen. "Safouane! Ahh" doet hij na met een piepstem. Ik gooi een random vork die op tafel ligt tegen zijn borstkas aan. "Ajow ik stop al" zegt hij lachend. "Ik lach hier niet om, mensen kijken je raar aan, en de volgende keer dat je zo doet komt die vork in je oog" zeg ik sissend waarop hij lachend zijn handen in de lucht steekt. "Eet me niet op" hij lacht zijn tanden bloot, ik heb echt een zwak voor zijn oogverblindend glimlach damn. Ik moet ook lachen en schud mijn hoofd. Sukkel.

Zijn licht in het donkerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu