İlk bölümler sıkıcı ve kötü gelebilir. İlk kitabımdı çünkü. Lütfen okumayı bırakmayın💕
Jennie'nin Ağzından
Sabah Lisa'nın üzerime atlamasıyla uyandım. Bu güzel uyandırma biçimi için güzel bir teşekkür etmeyi (!) aklıma kazıdım.
Bugün ilk iş günü olduğundan bu düşüncemi biraz ertelemeye karar verdim. Acıdım diyelim...
"Hemen üstümden kalk canım arkadaşım."
Ona her zamanki bakışımı atarken çabucak indi yatağımdan.
Bir süre tavanı izleyip daha sonra doğruldum. Banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra dışarı çıktığımda Lisa'nın elinde süslü püslü elbiseler görmemle göz devirip giyinme dolabımdan kot pantolonumu ve siyah tişötümü çıkardım.
Lisa'nın elindeki kıyafetleri yatağıma fırlatıp yüzünü ellerimin arasına aldım.
"Baloya gitmiyoruz biliyorsun değil mi?"
Ellerimi yüzünden çekip giyeceklerime baktı.
"Cidden bunları mı giyeceksin? Hayat kot pantolondan ibaret değil güzelim. Harcıyorsun kendini. Şu fiziğe bak!"
Pijamalı vücuduma çapkın bakışlar atarken koluna vurdum.
"Terbiyesiz!"
Az sonra saçıma sıkıca bir topuz yaparken Chaeyoung içeri girdi.
"Ben de uyuyakaldınız sandım. Hadi kahvaltı yapalım. "
Başımızı olumlu anlamda sallayıp peşinden inmeye başladık ki o an gözüme taktığım siyah saatim çarptı. Geç kaldığımızı fark ettiğimde gözlerim kocaman açılmış, Lisa'yı çekiştirmeye başlamıştım.
"Lisa sayende geç kaldık. Koş arabaya! Biz hastanede bişeyler atıştırırız. Hadi görüşürüz."
×××
"Ee park edecek yer yok. Neyse dışarıya bırakayım bari."
İçimden Lisa'ya saydırmaya devam etsem de yğzündeki masum bakışlar beni yumuşatmıştı.
Hastanenin önündeki yolun kenarına arabayı bıraktım. Hızla arabadan inip hastaneye
yürümeye başladık. İçeri girince bazı hemşirelerle selamlaşıp danışmaya doğru yürüdük. O sırada karşıma hastanedeki en sevnediğim doktor çıktı.Mino.
"Merhaba Doktor Kim. Sanırım biraz geç kaldınız. "
Dibime girerek söyledikleriyle bir adım geri çekildim. Bu hastaneye geldiğimden beri bana sarkmaktan başka hiçbir işi yokmuş gibi davranması sinirimi bozuyordu.
"Ya sormayın evet bugünlük böyle oldu."
Sinirli bir şekilde konuşmamla sırıttı.
Bu adamın kendini ilgilendirmeyen konulara burnunu sokmasından nefret ediyordum.
"İyi günler Doktor Song!"
Yanından geçerken omzumu ona çarpmayı ihmal etmemiştim. Lisa yanıma kıkırdayarak geldi ve sesini incelterek benim taklidimi yapmaya başladı.
Dirseğimi karnına geçirirken danışmaya doğru ilerlemeye devam ettik. Ben danışmandan hastalarımla ilgili imzalamam gereken belgeleri alırken Lisa da odasının kaçıncı katta olduğunu öğreniyordu.
Lisa'nın Ağzından
Ben odamın kaçıncı katta olduğunu öğrenip Jennie'yi beklemeye başladım. Solumuzda bulunan iki hemşirenin konuşmalarına kulak misafiri olmuştum. Yada direkt dinledim desem daha gerçekçi olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] Kadın aşka olan inancını yitirmişken çıkmıştı karşısına Park Jimin. Kim Jennie & Park Jimin +LizKook, ChungHope, TaeSoo, YoonRosé