Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm lighterist' a ithaf edilmiştir♥Jennie ertesi gün Lisa'yla tam vaktinde işine gelmişti. Birlikte hastaneden içeri giriyorlardı. Etraftaki çalışanların gözü Jennie'de idi. Dün Jimin ile olan sarılmalarından neredeyse tüm hastane haberdar olmuştu.
Şimdilik ikilinin haberi yoktu. Fakat yakında onlar da anlayacaklardı.
Jennie etrafı daha fazla takmayıp Lisa'yla asansöre bindi.
Kızlar -Jisoo, Rosé, Lisa- Jennie'nin ailesine oynanan bu küçük oyunu biliyorlardı. Jennie dünkü sarılmalarına kadar her şeyi anlatmak zorunda kalmıştı. Çünkü sürekli sıkıştırıyorlardı onu.
"Bana mı öyle geliyor yoksa herkes bana mı bakıyor?"
Lisa hiçbir şey söylemedi. Sadece omuz silkmekle yetindi. O olayı çözdüğünü düşünüyordu. Jimin ile sarılmalarının hastanede çok çabuk yayılacağını anlamıştı. Ama Jennie'nin bunu daha geç öğrenmesinin daha iyi olacağını düşünmüştü.
İki arkadaş odalarına çekildikten biraz sonra Jennie'nin odasının kapısı çalındı. Jennie 'girebilirsiniz' dedikten sonra içeriye uzanan kahverengi kafa Jennie'nin şaşırmasına sebep oldu.
Jimin içeri girip arkasından kapıyı kapattı. Jennie gülümseyerek masasının önüne, Jimin'in karşısına geçti.
"Jennie sana bir şey söylemem gerek."
Biraz endişeli görünse de Jennie farketmemişti bunu.
"Ya saçlarını boyatmışsın! Çok yakışmış."
Jimin'in kafasına ellerini götürüp saçlarını karıştırdı.
"Şey... Sağol. Ama onu demeyecek-"
"Aslında sarı da çok yakışıyordu sana neden boyattın ki?"
"Jennie konuşmama izin verecek misin?"
Jennie ağzına görünmez bir fermuar çekip Jimin'in söyleyeceği şeyi bekledi.
"Tüm hastane bizim sevgili olduğumuzu sanıyor."
Jimin'in bir solukta söylediği cümleyle Jennie dün olanları aklından tekrar geçirdi.
"Ne yapacağız peki? Ah hepsi annem yüzünden! Ne diye hastanenin ortasında sarılmamızı istiyorsun ki?"
Jennie sinirle kendini deri koltuğa attı.
"Hastaneye de aynı oyunu oynasak?"
《***》
Jennie Ji Min'in kontrolünü yapmak üzere odasından çıktı. Tekrar bakışları üzerinde hissetmişti.
İki hemşire Jennie yanlarından geçtikten sonra onun dedikodusunu yapmaya başlamışlardı. Jennie'nin duymadığını düşünmekte küçük bir hata yapmışlardı.
Jennie geri geri birkaç adım attıktan sonra hemşirelerin yanına gelince durdu.
"İşiniz gücünüz yok bizim dedikodumuzu mu yapıyorsunuz? Bir daha hiçbirinizin ağzından duymayacağım."
Jennie soğuk bakışlarını ikiliye gönderirken gitmeye hazırlanacaktı ki tekrar onlara döndü.
"Ha bu arada... Birinin dedikodusunu yaparken önce onun gitmesini bekleyin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfic[TAMAMLANDI] Kadın aşka olan inancını yitirmişken çıkmıştı karşısına Park Jimin. Kim Jennie & Park Jimin +LizKook, ChungHope, TaeSoo, YoonRosé