0.4

1.3K 88 92
                                    

Catjendeuk6 bu bölüm sana gelsin🖤
Haydi bakayım okuyun!

Lisa'nın Ağzından

Jungkook'a planımı anlattıktan sonra uygulamaya koyulmuştuk. Şu an ise içimden her şeyin planladığımız gibi gitmesini diliyordum.

Hastanede danışmanın olduğu büyük ve ferah alanın hemen yanında lobi, iki en uç köşede yukarıya doğru uzanan merdivenler bulunuyordu.

Ben Jennie'yle merdivenin bir ucundan iniyordum. Bir bahane bularak sonunda onu indirmeyi başarmıştım.  Jimin ve Jungkook da diğer uçtaki merdivenden inecekti.

Danışmaya gidip kendimle ilgili bazı dosyaları aldım ve güya bilmiyormuşum gibi ona bişeyler sormaya başladım. Bir yandan da Jungkook ve Jimin'in gelmesini bekliyor ama Jennie'yi dinliyor gibi yapıyordum.

Jungkook ve Jimin'in geldiğini görünce içimi bir heyecan kapladı. Jungkook'a göz kırptığımda o da aynı şekilde bana göz kırptı. Bu operasyon başarılı bitmeliydi!

Jungkook'un Ağzından

Sonunda bir bahane bulup Jimin'i aşağı indirmeyi başarmıştım. Bahanem mi? 'Hastaneyi bilmiyorum beni biraz dolaştırır mısın?' dı. Ama neyseki uzun uğraşlar sonucu yalanıma kanmış bense onu danışma katına indirmeyi başarmıştım.

Lisa'ya göz kırptıktan onlara doğru ilermeye başladım. Bir yandan da Jimin'i çekiştiriyordum.

"Iıı hyung bir de danışmaya gidelim belki benimle ilgili bir şeyler vardır."

Göz devirip beni onayladığında peşimden geldi. Planın en önemli kısmı şu an Lisa'nın ellerindeydi. Hatta şöyle diyeyim, omuzlarındaydı.

Jimin hyung sol tarafta kalacak şekilde yanına geçtim. Lisa da Jennie noona'yı çekiştirerek bizim doğru getirmeye başladı. O da benim gibi Jennie'yi sol tarafına aldı. İkisi her şeyden habersiz yürüyordu. İyice yaklaşmışlardı ki Lisa ayağı takılmış gibi yapıp Jennie'yi, biz tam yanlarından geçerken Jimin'e itti.

Ben gözlerimi kapatmış, içimden Jimin'in Jennie'yi tutmuş olmasını diliyordum ki oluşan sessizlikle tek gözümü açtım. Ohhh şükürler olsun! Tutmuş tutmuş hem de ne tutmuş...

Jennie'nin Ağzından:

Lisa'yla danışmadan ayrılıp yürümeye başladığımızda onu gördüm... Hani şu yakışıklı doktor Jimin... Yine saçmalamaya başladım.

Hemen bakışlarımı yere indirip Jimin'in bir an önce görüş alanımdan çıkması için biraz hızlandım.

Hiç beklemediğim bir anda Lisa'nın bana çarpmasıyla kendimi yerde bulacağımı zannetmiş, gözlerimi kapamıştım. Herhangi bir acı hissetmeyince gözlerimi yavaşça araladım.

Şu anda Park Jimin gülümseyerek beni tutuyordu... Teşekkür etmek ve sinirlenmek arasında gidip geliyordum.

"Her zaman seni tutmak için yanında olamam güzelim."

Ben bunu düşünürken hala doğrulmadığımı fark etmemle hızlıca ayağa kalktım.

-"Sen de beni tutmak için hazır bekliyorsun herhâlde ama yinede teşekkür ederim."

Aklıma "güzelim" kelimesinin dank etmesiyle delici bakışlarımı üzerine yolladım.

"Hem ben senin nerden güzelin oluyorum ördek dudak!"

Aramızdaki birkaç adımlık mesafeyi sırıtarak kapattı.

"Ne yalan söyleyeyim, dudaklarımın bu kadar ilgini çektiğini bilmiyordum."

"Ne yalan söyleyeyim ben de senin bu kadar fesat olduğunu bilmiyordum. Ayrıca o dediklerimden bir ona mı takıldın gerçekten? Hem ben dudakların güzel olduğundan demedim. Botokslu kadınlar gibi kocaman olduğundan dedim!"

Cümlelerimi hızlı hızlı dizerken alaycı bakışlarımı üzerinde tutmaya devam ediyordum.

" Senin beğenmediğin bu dudaklara kaç kız sahip olmak istiyor sen biliyor musun?"

Derin bir nefes verip bakışlarımı etrafta dolandırıp tekrar üzerine sabitledim.

" Biliyor musun? Umurumda değil!"

Tam gitmek üzere adımlarımı asansöre yöneltmiştim ki kolumdan tutup kendine çevirmesiyle bakakaldım.

" Beni stalklarken de öyle mi düşünüyordun jennierubyjane?"

Kelime sayısı: 480

Biliyorum
Bir dahaki bölümde görüşmek üzere!!

Biliyorum Bir dahaki bölümde görüşmek üzere!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Size güzel bir Chung Ha bırakayım dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Size güzel bir Chung Ha bırakayım dedim. Belki bir ara hikeyeye de sokarım belli olmaz.

💜

𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin