Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Hadi bunu da sana ithaf ediyim be ya @kajunava ♥Akşam olmuş, kızlar evde oturup televizyon izliyorlardı. Jennie yoktu. Çünkü bugün nöbete kalacaktı.
Rosé canı sıkılmış olacak ki ayaklandı. Kızlar nereye gideceğini sorduğundaysa 'biraz hava almak isitiyorum' tarzı bir şeyler söyledikten montunu ve gitarını kapıp kendini zaten yakın olan sahile attı.
Tabii gece gece tek başına Chae'nin dışarı çıkmasının sebebini merak eden Lalisa ve Jisoo da yerinde duramadı.
Bulduğu büyük bi kayaya oturup gitarını çıkardı. Etrafta kimseler yoktu. Bundan faydalanıp gitarını ayarladıktan sonra bir şarkı mırıldanmaya başladı.
Tabii bu sırada arkasında onu dileyen biri olduğunu farketmemişti. Gözlerini kapatmış kendini iyice şarkıya kaptırmıştı. Birkaç dakika sonra şarkı bittiğinde arkasından birinin alkış sesi duyuldu.
Rosé hızla arkasına dönüp kim olduğuna baktı.
"Gerçekten güzel çalıyorsun ve sesin çok güzel." Dedi genç çocuk.
"Teşekkür ederim. Gitar çalmayı seviyorum."
Biraz konuşup birbirlerine iyi akşamlar dedikten sonra genç adam yoluna devam etti.
Rosé arkasından bakakalmıştı. Nedense ilgisini çekmişti bu adam.
Biraz sonra tekrar kendi hâline dönmeye hazırlandığında, loş ışığın altında, gitarının kutusundaki parlayan parayı gördü.
Ordan bakınca sokak sanatçısı gibi mi görünüyorum diye düşünmeden edemedi.
Parayı çabucak alıp az önceki çocuğun peşinden koşmaya başladı.
"Hey! Beyefendi bakar mısınız?!"
Zaten çok uzaklaşmamış olan genç adam kızın sesini duyunca arkasını döndü.
Hızlı bir şekilde arkasını dönmesiyle iyice yaklaşmış olan Chaeyoung'un genç adamın göğsüne kafasını çarpması bir oldu.
Chae bir eliyle alnını ovarken diğer eliyle parayı uzattı.
"Bayım ben sokak sanatçısı değilim. Siz yanlış anladınız."
"Kusura bakmayın. Ben öyle gitar çaldığınızı görünce..."
"Önemli değil. Bu arada... Chaeyoung. Park Chaeyoung."
Rosé sıcakkanlılığıyla elini adama uzattığında karşısındaki adam da, pek sevmese de, tebessüm etmeye çalışarak elini uzattı.
"Min Yoongi."
~~~
Gece nöbetine kalan Jennie hastanedeki durgunluktan faydalanarak kendini bir odaya attı.
Yorgunluk ve uykusuzluk bir araya gelince pek de iyi olmuyordu.
Telefonundan instagrama girip biraz dolaşmak istedi. Kızların ısrarıyla 'ne olacak iş arkadaşın işte takip etsene!' dedikleri Park Jimin karşısına çıkınca fotoğrafı biraz inceledi.
O gerçekten yakışıklıydı. Şekilli küçük burnu, keskin yüz hatları,çekik gözleri ve tabiki dolgun dudaklarıyla Park Jimin bir şaheserdi.
Hesabına girip diğer fotoğraflarını da incelerken iyice mayışmaya başlamıştı.
Oturduğu deri koltukta yatar pozisyona geldiğinde artık göz kapakları ağırlaşmaya başlamıştı.
~~~
Jimin Jennie'nin girdiği odaya gelirken ellerinde ikisine aldığı kahveler vardı.
Jennie'nin çok uykusunun geldiğini görünce kendine de ona da birer tane almıştı.
Bu aralar arada didişseler de iyi anlaşmaya başlamışlardı. Jimin hastaneye geleli yaklaşık bir ay oluyordu. Bu süre içinde iyi arkadaş olmaya başlamışlardı. Tabii birbirlerinden etkileniyorlar mıydı? Belki?
Elindeki kahvelerden dolayı güçlükle açtığı kapıdan kafasını uzattı.
"Jennie?"
Onun uyuyor olduğunu gördüğünde koltuğun önündeki sehpaya kahveleri bırakıp kapıyı kapattı.
Kış ayındalardı ve Jennie hâlâ etek ve şorttan vazgeçememişti. Pantolon da giyiyordu tabiki ama diğer seçeneklerin daha rahat olduğunu düşünüyordu.
Jimin kenarda bulduğu bir örtüyü gözlerini kızın üzerine değdirmeden örttü.
Geri çekilmek üzereyken Jennie'nin örtünün dışında kalan elindeki telefonu gördü.
Yere düşmemesi için telefonu eline aldığında ekranda kendisini gördü.
Yüzündeki gülümsemesi genişlerken Jennie'ye bir anı bırakmak istedi.
Kameraya girip Jennie'yi de arkasına aldıktan sonra poz verip ekranı kapatacaktı ki gelen mesaja istemsiz olarak gözü kaydı. Ekranda '♡♡' olarak kayıtlı kişinin bildirimini gördüğünde bildirim çubuğunu aşağı indirdi.
"Seni çok özledim JenJen. Ne zaman görüşeceğiz güzelim?"
Demek sevgilisi vardı...
~ BÖLÜM SONU ~
Kelime sayısı: 506 :(
Biliyorum kısa bi bölüm oldu ama artık daha sık bölüm atacağım. En azından eskiye göre çok bekletmeyi düşünmüyorum.
Bu kitabın okuyucuları diğer kitabım 'Secret Love' a bakmayı unutmayııın!♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] Kadın aşka olan inancını yitirmişken çıkmıştı karşısına Park Jimin. Kim Jennie & Park Jimin +LizKook, ChungHope, TaeSoo, YoonRosé