0.8

1K 72 127
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥

Bu arada önceki bölümde Jennie'ye gelen mesajın sonuna 'hayatım' yazmıştım. Onu 'güzelim' diye değiştirdim haberiniz olsun.

Jennie yavaş yavaş araladığı göz kapaklarını ovuşturup yattığı koltukta oturur hâle geldi.

Biraz dengesiz uyuduğundan boynundaki ağrı onu rahatsız ediyordu. Kafasını biraz hareket ettirip boynunun açılmasını sağladı.

Duvardaki saate bakınca 06.00 olduğunu farketti. Eve gidip duş alması, daha sonra da tekrar işe gelmesi gerekiyordu.

Az uyumaya iyice alışmıştı ve uykusu çok hafifti. Tabii tatil günleri geç saatlere kadar uyuduğunu saymazsak...

O sırada üstüne örtülmüş örtüyü ve sehpadaki çoktan soğuduğunu düşündüğü kahveyi gördü.

Bunu Jimin'den başkası yapmazdı. Çünkü ikisi aynı gün nöbete kalmışlardı. Ayrıca birkaç kez daha böyle kahve getirdiği olmuştu.

Onun kendisi için uğraştığı düşüncesi onu gülümsetse de tekrar kendine gelip yakınında olan telefonu eline aldı.

Telefonu eline aldığında aklına gelen şeyle duraksadı.

"Ben en son... Jimin'i stalklıyordum. Kahretsin! Kesin gördü!"

Oflayarak açtığı telefonu ekranına gelen mesajı gördü.

Hoseok'tandı.

'Seni çok özledim JenJen. Ne zamandır görüşmüyoruz güzelim.'

Ona 'Bu akşam 7 gibi buluşabiliriz.'

Hoseok'u seviyordu ve gerçekten uzun süredir görüşmüyorlardı. Onu gerçekten özlemişti.

Az sonra 'Seni hastaneden alacağım.' yazan mesajı gördüğünde onu onaylayan kısa bir mesaj çektikten sonra üzerine ceketini geçirip çantasını da aldıktan sonra arabasına doğru yürüdü.

***》

Jennie altına kot bir pantolon üstüne de siyah bir kazak geçirdikten sonra akşam Hoseok ile buluşacağı için, giyeceklerini de yanına alıp hastaneye gelmişti.

Hastanenin otomatik kapısından içeri girerken koridıra doğru yürüyen Jimin'i görünce onun yanına doğru geldi.

"Naber?"

Jimin gözlerini ona çevirdiğinde bu güler yüzünü ne kadar sevse de aralarına bir mesafe koymaya karar verdiği için pek samimi bir cevap vermedi.

"İyi."

"Şey... Kahve için teşekkür edecektim."

"Rica ederim. Hastam bekliyor. Gitmeliyim."

Çok mu sert davranmıştı? Belki evet, belki hayır. Sadece ona yakın davranmasının doğru olmadığını düşündü.

Belki de sevgilisi değildi o mesaj atan kişi. Ama neden ona 'güzelim' ya da 'seni çok özledim' gibi şeyler desin ki diye düşündü.

Kalbi hâlâ inanmamasını söylüyor, mantığı ise çoktan sevgilisi olduğunu düşünüyordu.

İçinde yaşadığı bu çelişkiyi bir kenara bırakıp onu düşünmemeye çalıştı. Bu aralar yavaş yavaş bağlandığı kadını...

𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin