Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm xx_Jendeukie_xx'e ithaf edilmiştir♥Jimin okuduğu mesajla korkuyla etrafına bakındı. Hızla lavaboların yerini bir satıcıya sorup öğrendiğinde bunun sadece bir şaka olmasını diliyordu.
Burası biraz kuytuydu. Sokak lambasının aydınlattığı tarafa doğru giderken lunaparkın gürültüsünden biraz olsun uzaklaşmıştı.
Lavabodan çıkan orta yaşlı bir kadına içerde kimsenin olup olmadığını sorduğunda kadın bir tek kendisinin olduğunu söylemişti.
Jimin kendini dizlerinin üzerine bıraktığında yerde parlayan bir nesne gördü. Bu Jimin'in Jennie'ye aldığı kolyeydi. Kolyeyi avuçlarının arasına alıp dolu gözleriyle baktı.
Jimin zorlukla ayakta dururken bir mesaj sesi daha geldi.
bilinmeyen numara: Üzülme Jimin. Çok acıtmayacağım sevgilinin canını :)
《***》
Jimin telaşla karakolun yolunu tutarken sevgilisinin arkadaşlarını aradı. Telefonda kısaca özetlediğinde ağlamamak için zor tutuyordu kendini.
Kızlar karakola gelirken hâlâ şoktalardı. İçeri girdiklerinde Jimin'i görmeleriyle hızlıca yanına gittiler.
"Onu tek başına göndermemeliydim."
Kızlar az çok olayı biliyorlardı. Ama Jimin'in suçlu olmadığından eminlerdi.
Üçü birden oğlana sarıldıklarında Jimin tepki vermedi.
"Senin suçun değil Jimin."
Jisoo Jimin'i desteklediğini belirtircesine sırtını sıvazladı. Onlar da fazlasıyla üzgündü. Rosé ve Lisa ağlıyordu hatta. Ama Jisoo güçlü durmaları gerektiğini bildiğinden tutuyordu kendini.
Kenardaki sandalyelere oturdular.
"İfade verdim polise. Herhangi bir sinyal ya da bir ipucu arıyorlar."
Jimin elindeki kolyeye bakarak buruk bir gülümseme bıraktı ortaya.
"Kendi ellerimle daha bir saat önce taktığım kolye..."
Chaeyoung ve Lalisa yan yana oturmuş, birbirlerine yaslanmışlardı.
"Kim yapar ki böyle bir şeyi? Jennie'nin kime zararı olabilir Tanrı aşkına?!"
Jimin anlam veremiyordu bu olaya. Kızlar bir anda doğrulup birbirlerine baktıklarında aynı anda fısıldadılar.
"Seulgi."
《***》
Jimin karakolun bahçesine çıkıp Seulgi'yi aradı. Biraz bekledikten sonra telefon açılmıştı.
"Ooo Jimin Bey siz beni arar mıydınız?"
Seulgi'nin cilveli sesine karşılık Jimin daha da sinirleniyordu.
"Jennie nerde Seulgi?! Ne yaptın ona?"
"Ne yapacağım ben Jennie'ye?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] Kadın aşka olan inancını yitirmişken çıkmıştı karşısına Park Jimin. Kim Jennie & Park Jimin +LizKook, ChungHope, TaeSoo, YoonRosé