0.9

1K 76 211
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm yardımlarından dolayı real_juncotton' a ithaf edilmiştir.

Jimin kendini ilk bulduğu bara atmış, şu an kendinden geçmiş vaziyette önündeki içkiyi içmekteydi.

"Beni sevmiyor..."

Aklına gelen görüntülerle birlikte bardağı istemsizce sıkıp tek dikişte bitirdi.

"Bir tane daha. En ağırından olsun."

Cümlelerini düzgün kurabiliyordu. Ama ayağa kalksa olduğu gibi yere düşerdi belki de. Bu yüzden geldiğinden beri burada oturuyordu.

Çoğu kız onun dikkatini çekmeye çalışsa da onlara resmen iğrenerek bakıyordu. Yanına gelenleri ise kovuyordu.

"Taş gibi çocuğum. Çok iyi anlaşıyoruz. Ama başkasına aşık..."

"Tanrım beni neyle sınıyorsun!"

O sırada karşısına genç yakışıklı bir adam oturdu. Sanki neler olup bittiğini biliyormuş gibi konuştu.

"Aşk acısı mı?"

Jimin bakışlarını adama çevirdi.

"Yani sayılır... Hoşlandığımı düşündüğüm kızın aslında sevgilisi varmış. Bugün birine sarıldı. Hem de gözlerimin önünde."

Tekrar aklına gelmişti. Ne kadar unutmaya çalışsa da sürekli aklına geliyordu zaten. Güya bu içkiyi de acısını unutmak için içiyordu.

Kafasını önündeki ahşap bar masasına, kollarının üstüne koydu.

Adam onun omzuna elini koydu.

"Hey! Ne biliyorsun sevgilisi olduğunu? Belki kardeşidir, kuzenidir, arkadaşıdır."

Jimin hızla kafasını kaldırdı.

"Öyle olabilir mi gerçekten?"

Genç adam kafasını aşağı yukarı salladı.

"Bence... onunla konuşmalısın."

Jimin omuzlarını düşürdü.

"Ne diyeceğim? 'Bugün görüştüğün sevgilin miydi?' mi diyeceğim?"

"Hayır hayır. Direkt sorma..." Genç adam biraz düşündü. "...Ama ağzını arayabilirsin ha?"

Jimin mutlulukla yanındaki adama döndü.

"Haklısın. Gerçekten çok teşekkür ederim. Bu arada Park Jimin."

Jimin adama minnetar bakışlar atarak elini uzattı.

"Kim Taehyung. İyi şanslar Jimin. Umarım sevdiğin kıza kavuşursun. Umarım senin şansın yaver gider..."

Taehyung Jimin'in omzunu patpatlayıp oturduğu bar sandalyesinden kalkıp kalabalığa karıştı.

《***》

𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin