Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm celif29' a ithaf edilmiştir♥Her şey planlanmıştı Ji Min'in ameliyatı için. Bu ameliyatta ben ve Jimin olacaktık.
Aramız, benim o dediğimden sonra pek de iyi değildi. Benimle doğru düzgün konuşmuyordu bile. Ne kadar söylediğimden pişman da olsam bazen hak ettiğini düşünüyordum. Ama onu böyle durgun görmek pek alışık olduğum bir şey değildi.
Ellerimi yıkayıp eldivenlerimi, bonemi ve maskemi taktım. Daha sonra da doktor önlüğümü giydiğimde Jimin de aynı şeyleri yapmıştı. Ameliyathanenin kapısından girmeden önce kısa bir şekilde bakıştık.
Gözlerimi daha fazla onda oyalamayarak içeri girdiğimde peşimden gelmiş, ameliyat başlamıştı.
《***》
Zor ve zahmetli geçen uzun bir operasyondan sonra alkışlar eşliğinde ameliyathaneden çıkmıştık.
Üzerimdeki doktor giysilerini çıkarıp rahat bir nefes aldım.
Küçük hastamız odaya alındığında o anki yorgunluğumu unutup biraz o güzel yüzünü izlemeye koyuldum.
Gerçekten neşe dolu bir çocuktu. Ameliyattan önce 1-2 gün onu normal odada tuttuğumuzda sürekli gidip gelmiştim. İyi anlaşmıştık.
Ayrıca 8 yaşındaki bir çocuğa göre çok da zekiydi. Büyüyünce aynı benim gibi doktor olacağını söylediğinde mutlu olmuştum.
Aklıma gelen anılarla yüzümde bir tebessüm oluştu. Bu anı bölen omzuma dokunan ellerdi. Arkamı döndüğümde Bay Kim'i görmüştüm.
Bu adam ilk başta değişik gelse de aslında çok iyi biriydi. Fakat bunu dışarıya yansıtmayı pek sevmiyor gibiydi.
Jimin ve Bay Kim pek iyi anlaşamıyordu. Jimin beni mümkün olduğunca bu adamla yalnız bırakmamaya çalışıyordu onu ne kadar uyarsam da. Hatta şu anda da onun yanımda olduğunu bilse bir kenardan fırlayabilirdi.
"Kızımı kurtardın doktor... Sana ne kadar teşekkür etsem azdır."
"Bay Kim, ben sadece görevimi yapıyorum."
Arkamda hissettiğim nefes ürkmemi sağladığında hafif kafamı çevirdim.
Jimin için bir yerden fıryalabilir demiştim. Gerçekten öyleydi...
Ona göz devirirken biraz kenara kayıp kemdimi ondan uzaklaştırdım.
"Rica ederiz Bay Kim."
Genç adam Jimin'in bu tavırlarına anlam veremiyordu. Fakat bir şey söylemeye hazırlandı.
"Doktor Park... Beni yanlış anlıyorsunuz. Sanırım sevgilisiniz? Her neyse pek de önemli değil..." Gayet sakin, gülümseyerek yaptığı konuşmadan sonra bana çevirdi gözlerini.
"Sanırım sevgiliniz biraz kıskanç Bayan Kim."
İşaret ve baş parmağı arasında biraz boşluk bıraktı.
"Yok, biz sevgili değiliz. Sadece arkadaşız."
Jimin'in suratını astığını görmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] Kadın aşka olan inancını yitirmişken çıkmıştı karşısına Park Jimin. Kim Jennie & Park Jimin +LizKook, ChungHope, TaeSoo, YoonRosé