1.8

959 75 101
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın♥
Bu bölüm SSuedanizz' a ithaf edilmiştir.

"Bir şey yapmadım ya! Biraz hırpaladım o kadar."

Meraklı gözlerle ona bakan kızlara sinsice gülümsedi.

"Biraz diyorsun?"

Jennie göz kırpıp odasına çıktı. Dün Jimin ile olan barışmalarından sonra bugün boş günü olduğundan Seulgi'nin evini bulup bir miktar hırplamıştı.

Huzurla yatağına uzandığında telefonunun çalmasıyla sevgilisinin aradığını gördü.

Telefonu kulağına götürürken gülümsüyordu.

"Jennie! Telefonlarımı açmıyorsun. Sana bir şey oldu sandım!"

"Bana bir şey olmadı da başka birine bir şey olmuş olabilir. Neyse... Sen beni neden aramıştın?"

"Sevgilimi merak etmem çok normal değil mi?"

"Evet öyle..."

"Jen aslında ben bir şey diyecektim. Bugün dışarı çıkalım mı?"

"Bilmem ki... Nereye gideceğiz?"

"Sürpriz! Seni akşam sekizde alırım."

Aramanın bittiğini ifade eden ses geldiğinde şaşkınca kulağından çekti telefonu.

《***》

Jennie nereye gideceklerini bilmediğinden nasıl giyinmesi gerektiğini de bilmiyordu.

Artık havalar ısınmaya başladığından yeni aldığı kırmızılı elbisesini giydi. Hafif bir makyaj yapıp saçlarını düzelttikten sonra saate baktığında koşar adımlarla kapıya ilerledi.

 Hafif bir makyaj yapıp saçlarını düzelttikten sonra saate baktığında koşar adımlarla kapıya ilerledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir yandan üzerine çeketini geçirirken kızlar başında dikilmişti.

"Siz sormadan ben söyleyeyim Jiminle dışarı çıkıyoruz. Sürprizmiş öyle dedi."

Kırmızı ayakkabılarını ayaklarına geçirirken kızlar durumu analiz ediyorlardı.

"Nereye götürecek ki acaba?"

"Akşam akşam yemeğe gideceklerdir herhalde."

Lisa, Rosé ve Jisoo'nun söylediklerinden sonra bir kolunu kaldırıp sevinçle bağırdı.

"Kesin evlenme teklifi edecek!"

Üçü birden ona göz devirdiğinde hayal kırıklığıyla kolunu indirdi.

"Saçmalama Lisa. Sevgili oldukları 2 gün oluyor. Ne evlenme teklifi?"

Jennie Jisoo'ya katıldığını belirten mırıltılar çıkardıktan sonra yere koyduğu çantasını da alıp kızlara el salladı.

𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin