2.2 •Final

994 64 239
                                    

Bu bölüm kitabı okuyan herkese ithaf edilmiştir🌼

6 ay sonra...

Jennie koltukta telefonuyla oynayan sevgilisini gördüğünde birkaç gündür konuşamadığı konuyu açmak için kendini hazırladı.

"Jimin~"

Jimin telefondan başını kaldırmadan "hm?" diye bir mırıltı çıkardığında Jennie yavaşça yanına oturmuştu. Telefonun ekranına baktığında araba oyununu gördüğünde göz devirerek tekrar yüzüne çıkardı bakışlarını.

"Jimin diyorum?"

"Efendim diyorum ben de?"

"Öyle bir şey demedin uydurma." Telefonu çabucak sevgilisinin elinden çektiğinde Jimin oflayarak telefonuna uzanmaya çalıştı.

"Jennie seviye atlayacaktım tam!"

"Jimin kaç yaşına geldin ya!"

Jimin somurttuğunda Jennie bir gülümseme sunup genç adamın dudaklarına bir öpücük kondurdu. Jimin hiçbir şey olmamış gibi morali yerine geldiğinde ikisi de kırkırdadı.

"Seninle bir şey konuşmak istiyorum."

Jimin bedenini iyice Jennie'ye çevirip dikkatini ona verdi.

"2 hafta sonra evleniyoruz..." Jimin genişçe gülümseyip müstakbel eşinin elini avuçları arasına aldı. "Evet?"

Jennie huzursuzca kıpırdanıp bakışlarını yere indirdi.

"Sevgilim, babanı çağırmayacak mıyız?"

Genç adamın gülümsemesi solduğunda Jennie bir elini onun yanağına koyup hafif okşadı.

"Biliyorum küssünüz... Ama onun yine de seni çok sevdiğine ve özlediğine eminim. Hem... düşünsene oğlun evleniyor ve sen düğününe bile gidemiyorsun."

Jimin düşünceli hâliyle gözlerini genç kadına çevirdi. Doğruydu söyledikleri.

"Bilmiyorum Jennie. Ben çağırsam bile belki de gelmez."

Jennie Bay Park'ın geleceğini biliyordu. Çünkü dün Jimin'in telefonundan babasının numarasını bulmuş, onunla konuşmuştu. Bir baba olarak hakkıydı oğlunun evleneceğini bilmesi. Bay Park zaten artık oğluyla barışmak istediğini söylediğinde Jennie bunu halledebileceğini düşünmüştü.

"Hey saçmalama. Ne olursa olsun o senin baban."

Jimin yüzüne belli belirsiz bir gülümseme koyup yüzünü Jennie'nin dudaklarına ulaşmadan önce gözlerini birbirine sabitledi.

"Bu kadar iyi kalpli olmak zorunda mısın?"

《***》

Siyak araba büyük villanın önünde durduğunda Jimin gerginlikle direksiyondaki ellerini sıktı. Sevgilisinin bu stresini farkeden Jennie onun ellerine uzanıp rahatlatmak istercesine sıktı.

Zordu bu Jimin için. Yıllardır ilk defa sesini duyacak, ilk defa görecekti babasını. Dün Jennie ile olan konuşmalarından sonra gece epey düşünmüş, o da bu küslüğe bi son verilmesinin doğru olduğunu düşünmeye başlamıştı.

𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin