Lisa'nın AğzındanSabah Rosé' nin çığırmasıyla gözlerimi açtım. Uyandığımda Jennie' nin çoktan kalkmış, makyajını yaptığını gördüm.
"Ooo! Siz makyaj yapar mıydınız Jennie Hanım? Yoksa bu güzelliğinizin bir sebebi mi var?"
"N-ne alakası var?"
Bir de kekeliyordu...
"Adı lazım değil ilk harfi Jimin olan biri için süsleniyormuşsun gibi geliyor ama bilemiyorum."
"Ne! Saçmalama. Nerden çıkardın bunu şimdi?"
Ben malım çünkü Jennie. Onu daha fazla sıkıştırmak istemedim -en azından şimdilik- ve konuyu kapatmaya karar verdim.
"İyi sen öyle diyorsan... Neyse ben aşağı iniyorum, karnım çok aç sende süslenmeni bitirip inersin."
Aşağı indim Jisoo ve Rose ile kahvaltıya başladık ama Jen hâlâ yoktu. Ne yapıyor iki saattir anlamıyorum. Jimin'e giyinmiyormuş bide. Külliyen yalan...
Yukarı çıkıp odamızın kapısını açtım. Bir de diyor ki ben süslenmeyi kısa giyinmeyi sevmem işe giderken. Bu ne oluyor peki?
(Ceketsiz hayâl edin)
"Güya süslenmeyi sevmiyor."
"Efendim?"
"Geç kaldık diyorum. İn kahvaltını et. Ben de üstümü giyineyim."
Beni onaylayıp sonunda süslenmesini bitiren Jennie aşağı indi. Bende üstüme bişeyler geçirdim.
《***》
Bu sefer geç kalmamış, Jennie'den de azar yememiştim. Zaten kendisi bugün mutlu gününde. Dünkü stalk olayında biraz dayak yedik ama sonra biz 'zaten hemen geri çektin beğenini görmemiştir o' deyince biraz rahatladı.Geç kalmadığımızdan otoparkta yer bulabilmiştik. Şimdi ise hastanenin kapısından içeri giriyorduk. Otomatik kapıdan geçtiğimizde hastanenin bekleme bölümünde bir kalabalık gördük. Jennie de bunu farketmiş olacak ki 'ne bu kalabalık ya' dediğini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 𝓫𝓮𝓪𝓽 ¹ ᴶᴱᴺᴹᴵᴺ
Fanfiction[TAMAMLANDI] Kadın aşka olan inancını yitirmişken çıkmıştı karşısına Park Jimin. Kim Jennie & Park Jimin +LizKook, ChungHope, TaeSoo, YoonRosé