Hani bazen gözlerim doluyor ve gözyaşın oradan düşmesin diye gözlerini kapatmayın, gülümsüyorsun ya. Bu duyguyu yaşayan herkes birgün aynısını yaşar mı?
Bana bunları yaşatan tek kişi vardı. İstemediğim şeyleri bana zorla yaptıran insanlardan nefret eder ve karşı çıkardım. Ama ona karşı çıkacak gücüm yoktu. Zorla kiyafetlerimi çıkardığı gibi yine zor kullanarak başımı yikayacakti. Küvette iç çamaşırlarımla otururken gözlerimi bir kere bile açmadım. Aynı küçükken yaptığım gibi. Geceleri yatağımda uyurken, tuhaf yaratıkların geleceğini düşünürdüm. Ama ben gözlerimi kapatır ve hiç açmazsam, beni göremezler sanıyordum. Taehyung'un beni gördüğünü bildiğim halde gözlerimi açamıyordum.
“Kolunu uzak tut.”
Dediğinde kolumu küvetin dışına çıkardım. Şu an üzerinde sadece boxer vardı. Bu çok utanç vericiydi. İkimiz yerine de ben utanıyorum. Başımdan akan suyla, gözlerimi daha sıkı kapattım. Saçlarımın islandigindan emin olduktan sonra suyu kapattı. En sonunda gözlerimi açtığımda elini şampuana attığını gördüm. Başıma biraz sıktıktan sonra ellerini masaj yaparcasına saçlarımda gezdirdi. Suyu açtığında köpüklerin vücudumda kayışını hissettim. Aynı işlemi ikinci kez tekrarlayıp vücuduma geçti. Ama buna hazır değildim. Ellerinin vücudumda dolaşmasını istemiyordum.
Eline aldığı life duş jelini sıkıp sırtıma yöneldi. Sırtımı incitmek istemezcesine liflerken sol elimi uzattım.
“Gerisini ben yaparım.”
Dediğimde önce sert bakışlarıyla karşılaşmış, sonraysa elimi savurmasina sebeb olmuştum. Beklemediğim bir şekilde küvete girip beni kucağına aldı. Gözlerim şaşkınlıkla açılırken elim korkudan titriyordu. Biz resmen yarı çıplak ve olması gerektiğinden çok fazla yakindik. Üstelik karşılıklı oturuyorduk. Kalkmaya çalıştığımda, bacağımı sıktı.
“Rahat dur!”
Derken bir eliyle boynumu liflemeye başladı. Buna ses etmezken, bu defa karnımı liflemeye başladı. Orası da bitince belime geçti. Sütyenin açıkta bıraktığı goguslerime de aynı işlemi gerçekleştirmeye başlayınca utançla inledim.
“Taehyung.”
Adını söylememle boynumdan kendine doğru çekti. Dudaklarimizi buluştururken sol elimi göğsüne koydum. Beynim kırmızı alarm sinyali verirken kendimi çekmeye çalıştım. Ben kendimi geri çektikçe Taehyung inatla daha sert opuyordu. Beni bıraktığında nefes nefese kalmıştım.
Eliyle ıslak saçlarımı geriye doğru ittirdi. Baş parmağı çenemdeki yerini alınca nazik bir şekilde okşamaya başladı. Dudaklarını yaklaştırıp çenemi öpmeye başladı. Tekrar dudagima yapıştığında artık acıdan sizladiklarini hissediyordum. Bacaklarimi beline dolayip beni karnının üstüne oturttu. Ve evet kahretsin ki bende etkileniyordum.
İnsan nefret ettiği kişiden etkilenir miydi?
Kendimi zorlukla çektiğimde biraz aşağı kaydigimda Taehyung'un cinsel organına oturmuştum. Küfür saydirirken, korkuyla biraz daha aşağıya kaydım.
“Aptal!”
Deyip, inledi. Utançla kafamı eğdim. Tam bir salaktim.
“Özür dilerim. Yanlışlıkla oldu.”
Dediğimde başımı kaldırıp çeneme öpücük kondurdu.
“Bir an önce burdan çıkalım.”
Dedi. Üzerim kopuklerden arininca küvetten çıktım. Kenarda duran havluyu kendime sarıp, elbiselerimi aldım. Odaya geçerken, hızla kendimi kurulamaya başladım. Taehyung gelmeden giyinmem gerekiyordu. İç çamaşırlarını giydikten sonra siyah eşofman altı ve ince mavi bir kazak giydim. Saçlarımı da kurutma makinesiyle kuruladım. Bütün işim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Tне Sтгugglе Of Lоvе• (Vsoo)
FanfictionYüreği küçük olan adamın kadına olan büyük sevgisi. Hiç vazgeçmeyen bir adamın mücadelesi.. Aşk mı? "Kaybetmekten korkanlar değil, Mücadeleci olanlar kazanırlar. Ama ben korkuyorum çünkü aşk mücadelesi değil, mücadele aşkı içindeyim." (Taehyung'un...