Chapter-12 Kai's new girlfriend

2.9K 273 17
                                    

Бэкхёныг ажилдаа явах замд нь эмнэлэг явах гээд машинд дайгдав. Бэкхён машин барьж байгаа хэр нь ээ утсаар ярьсаар байгаад миний жаахан санаа зовж байна. Бэкхён тушаал ахьсан болохоор утас нь байнга дуугарах болсонтой холбоотой. Миний муу нөхөр гүйцэтгэх захирал болчихдог юм даа кк. Аая ийм гүйцэтгэх захиралын эхнэр болсон байдаг юм аа.

Бэкхён: эмнэлэг орчхоод хаашаа явах юм?

Би гэдсээ илсээр: мэдэхгүй ээ, Жүхён эгч л мэдэж байгаа гэлээ.

Удалгүй эмнэлгийн гадаа зогсоход Бэкхён бид хоёр бие биенээсээ салж хагацаж чадахгүй хоёр юм. Би машинаас буумааргүй санагдаж, Бэкхён ч ажилдаа явмааргүй байгаагаа хэлэн хошуу нь шаланд наалдана. Тэр ойрын хэдэн өдрүүдэд амралтгүйгээр ажиллаж байгаа юм.

Бэкхён: даарч болохгүй шүү. Өнөөдөр он гарах болохоор эрт тарах байх. Амралтын өдөр ажилла гэдэг үгүй мөн тэнэг хүмүүс юм аа. Эртхэн хариарай. Орой уулзъя, baby!

Би: чамайгаа амраамаар байна. Орой эрт ирээрэй. Машинаа болгоомжтой бариарай. Өрөөнөөсөө гараад л шууд утсаа унтраа, за юу. Нөгөө хэд манайд хонох болохоор их юм бэлдэх байх даа. Baby, санана даа.

Бэкхён миний хацрыг чимхээд: тэр хэдээс жаахан зайтай байж байгаарай, за юу. Хүүхдийг маань цохивол яана. Өөрийгөө битгий ядраагаарай. Хайртай шүү, babe!

Би: буулаа.

Бэкхён: баяртай. Орой гарахдаа залгая.

Арай гэж машинаас буухад Бэкхён далласаар үлдэв. Би жижкэн жижкэн алхаж, лаг эмчийнхээ өрөөний үүдэнд ирж суулаа. Аль хэдийнээ 6 сартай болчихсон байх агаад бусад эхчүүдээс арай илүү том гэдэстэй байна гэсэн шүү. Болохгүй бол хүүхдээ бөх болгоно оо, яадаг юм. Таван өрөө байртай, цагдаагийн хурандаа болчих ч юм билүү. Аа болохгүй юм байна ккк.

Удалгүй эмчийнхээ өрөөнд ороход урдаас гэрэл цацрах шиг л болов. Анимэ-ний гол дүрийн oppa маань канун дээрх scene шиг үнэн cool сууж байх нь тэр.

Ин Ү эмч: за юу байна, миний хам?

Би: одоо бөөр үйлчлүүлэгчтэйгээ ингэж харьцдаг болж л дээ. За тайван даа, царайлаг аа ооё кк.

Ин Ү эмч: давгүй хөөрхөн болоод байгаа юм бишийн биш үү?

Би: юу нь давгүй байгаа юм? Өөхлөөд байхад хоннн

Ин Ү эмч: арай кинон дээр гардаг шиг туранхайгаараа төрнө гэж бодсон юм биш биз дээ? Тэр чинь зүгээр л нэг муу даавуу чихдэг юм. Хүүхнүүд ийм шт. Эргээд л турчихна. Битгий санаа зов. Алив наад орон дээрээ хэвт. Муу хуурай дүүгээ хараадахъя. Сар харсангүй, санасан байна.

Pregnancy | completedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin