Bylo mi řečeno, ať si zabalím všechny své věci, že se přestěhuji, ať jsem blíž k tomu Spidermanovi. Zabalit své věci? Jaké věci? Za ty roky mám jen uniformy a pyžamo. Mám tolik otázek, ale v kanceláři pana Colemama jsem byla, tak zaskočena, že mě žádné podstatné otázky nenapadli. Během toho, co jsem se „balila", slyším že někdo zaklepal...
Ametyst: Dále.
... do mého pokoje vchází Nick Fury. Samozřejmě že jsem zaskočená.
Ametyst: D.. dobrý den.
Nick Fury: Zdravím, nesu ti tvé nové údaje.
...podal mi složku. Otevřela jsem ji, aby jsem se na ni podívala, co je uvnitř. Byla tam založena má první, avšak falešná občanka. Narození odpovídalo skutečnosti. Rodné číslo, tam bylo důvěryhodné, i když žádné nemám. A... jméno Ametyst Lister. Já žádné příjmení nemám, tak proč Lister? A... počkat...
Ametyst: Příjmení Lister? Takhle se jmenuje Adam, jeden z hlavních vědců, co se o mě stará. Má to s ním nějakou spojitost?
Nick Fury: Ano. Tebe, Adama a jeho přítelkyni přestěhujeme do bytu vedle Petera Parkera, neboli Spidermana. Společně s Adamem budete tvořit rodinu Listerových. Od dneška je Adam, tvým právním otcem a Amy Read tvá právní matka.
Ametyst: Adamovi je 28, to nedává smysl, že by měl být můj otec.
Nick Fury: Ale na to se nikdo ptát nebude. Máte spolu dobré vztahy. Jde nám jen o to, aby jsi bydlela blízko své školy. A nechtěli jsme tě dávat k lidem, co neznáš. Adam se nám zdál jako dobrá volba.
...od Adama vím, že má přítelkyni a z vyprávění zní milé, ale bude to zvláštní, ale svým způsobem se na to těším. Fury stále pokračuje ve svém povídání...
Nick Fury: Jinak do školy, a do ročníku, do kterého budeš docházet jsi svými vědomostmi napřed. Tak bych chtěl, aby ses snažila být normální a ne nadměrně chytrá. Ve tvé přihlášce na novou školu jsme zadali, že přecházíš z domácí školy, což bude leccos vysvětlovat.
... snažím se všechno probrat a nejradši bych chtěla, aby mi všechno alespoň 5x zopakoval. A nejhorší je, že pořád pokračuje...
Nick Fury: A... ten Spiderman zatím nebude o tobě vědět. Pro něj budeš obyčejná holka, co se nově přistěhovala a chodí s ním do třídy. Chceme, aby jsi ho lehce kontrolovala.
... takže já 5 let, čekám na nějakou akci a teď mám hlídat nějakého pavouka?!...
Nick Fury: Vidím, že už máš zabaleno. Za 15 minut bude před budovou čekat Adam s autem. Pojedete do nového bytu. Jo... abych nezapomněl tady máš...
...podal mi telefón. "Oooo... můj bože mám telefon." řekla jsem si v mysli, protože kdybych to řekla nahlas, bylo by to trapný...
Ametyst: Děkuji.
Nick Fury: Máš tam číslo na Happyho, kdyby jsi potřebovala něco ohledně Petera Parkera, tak volej jemu, on se o Petera stará, když jde o avengers a tak.
... nevím jestli mě měla tahle informace zaujmout, ale nezaujala...
Nick Fury: Máš tam i číslo na mého agenta, ale to snad nebude potřeba.
Ametyst: Dobře.
...po rozloučení Fury odchází. Mám ještě chvíli času, než by měl přijet Adam, a tak se podívám ještě jednou do mé údajové složky. V složce je dosti papíru, začnu si je jednotlivě prohlížet a číst. Informace, které se dozvídám mě šokují. První půl roku, co jsem na Zemi jsem byla v podstatě v cele, ve složce jsem popsána jako monstrum. Cítím se hrozně, v mých 11 letech mě považovali za neovladatelné monstrum, které chce zničit svět. A přitom jsem měla strach, cítila smutek ze ztráty rodiny a mé schopnosti jsem měla jen chvíli, takže plnohodnotného boje bych nebyla schopná. Během mého myšlenkového pochodu o tom, co si lidé o mě myslí, mi začal zvonit můj nový telefon. Hrozné to zvonění pomyslela jsem si. A... volá Adam...
Ametyst: Ano?
Adam: No.. kde jsi? Už tě tu čekám, dceruško.
Ametyst: Dceruško? Nebuď blbec. Už jdu.
... pokládám telefon a beru si svou tašku s pyžamem. Ve spěchu ještě vezmu mou složku s údaji a spěchám dolů k hlavní bráně, kde by měl Adam čekat...
...Adam čekal s otevřeným okýnkem a mluvil na mě z dálky, během toho co se blížím k jeho černému autu...
Adam: Všichni, dávejte pozor slečna Ametyst přichází. Co to slyším? Fanfáry!
Ametyst: Ty jsi fakt příklad trapného otce, co si myslí, že je strašně cool.
ČTEŠ
AMETYST z Attilanu (Avengers, Spiderman FF)
Fanfiction1#peterparker (2.9.2019) Vítej... Tato "knížka" se odehrává ve světě MCU (Marveloví filmoví svět, ten s Avengers, a tak. Chápeme se), odehrává se cca po filmu Avengers: Age of Ultron a občanské války, takže se v ději neobjeví ani Hulk, ani Thor. "K...