9. Turnaj

287 20 2
                                    

A je tu středa, v podstatě den jako každý jiný. U S.H.I.E.L.D.u středa byla den testování schopností a fyzické zdatnosti. Probouzet se s vědomím, že budete muset běžet 5 kiláků, takhnou nákladní vozidlo rukama na dráze 200 metru, levitovat ve vzduchu do selhání, shromažďovat co největší množství magické energie je hrozné. A ještě k tomu vás bude sledovat 8 vědců, kteří vás budou hodnotit a vše si měřit. Ale dnešní středa je jiná, čeká mě škola. Ale ne ledajaký školní den. Dnes naše škola pořádá basketbalový turnaj, takže se dnes neučí. Všichni budeme sledovat zápas naší školy proti jiné škole z Queensu. Do včerejška jsem ani nevěděla, co je basketball, tak jsem si udělala průzkum na Googlu.

Do školy jsem jela autem, řídil Adam a vezli jsme i Petera.

Adam: No, jo. Ve vašem věku jsem hrával basket...

Ametyst: Říkal jsi, že jsi celé dětství strávil u her nebo ve vědeckých kroužcích.

Adam: Hrál jsem basket na počítači, to se počítá. Dívko ve fialovém.

...Peter se pousmál nad tím jak mě Adam nazval.

Ametyst: Jak myslíš, Toust-mane.

...Peter se tomu zasmal docela na hlas.

Adam: Ty se moc nesměj pavouku.

... smáli jsme se všichni tři. Autem se nesla příjemná nálada.

Adam: Ametyst,jak ses mě ptala, jakou by měl Toust-man schopnost. Tak jsem nad tím přemýšlel a dospěl jsem k závěru že žádnou. Bojoval by proti hladu v afrických zemích, tím že rozdával jídlo.

Peter: A nemusí to být ani v Africe. V naší školní jídelně by to tu a tam chtělo někoho kdo nám zažene hlad. Některé školní jídla jsou fakt blafy.

Ametyst: Pravda, nikdy nevíš, co se skrývá ve školní sekané.

Adam: V jakékoliv sekané.

Dokázali by jsme se bavit hodiny, ale už jsme dorazili ke škole. Šli jsme do tělocvičny, tam jsme zahlédli Neda na tribuně, jak na nás mává a gesty naznačuje, že nám drží místa. Uběhlo ani ne 30 minut a tribuna byla úplně plná lidí. No jo, celá škola v jedné místnosti.

Ametyst: Kluci, pustíte mě Zajdu si ještě před začátkem zápasu na záchod. Nechci o nic přijít

Ned: Basket je nuda, o nic nepřijdeš.

...Řekl úsměvně a pustili mě, ať můžu projít. Seděli jsme docela vysoko, když jsem sešla dolů po schodech, někdo mi sáhl na rameno, otočila jsem se a byl to Ian. Zničehonic mě objal.

Ian: Doufám že mi budeš fandit. Číslo dresu mám 5.

...a mrkl na mě.

Ametyst: Jasně že vám budu fandit. Proč bych fandila jiné škole?

... řekla jsem docela nejistě. Jeho reakce byla že se usmál, pohladil mě po ruce a odešel na plochu, kde se hráči rozcvičovali.

Když jsem byla v kabince na záchodech, slyšela jsem jak se baví nějaké holky u umyvadel...

Random holka: Víš co jsem viděla? No jak je ta nová holka, ta... no, jak má to jméno po drahokamu...

Random holka 2: Emerald?

Random holka: Asi. No, prostě se před chvílí objala s Ianem u tribuny.

Random holka 2: No, to nene. Ona snad neví, že ty a Ian prostě patříte k sobě.

... nevím co to mělo znamenat. A ani nevím, co znamená, že patří k sobě. Ale ty holky působil, že jsou docela hloupé. Následovně holky odešly a i já jsem odešla a vrátila jsem se zpět ke klukům...

Ned: Takže Ian.

... řekl a čekal na odpověď s nadzvednutým obočím, ale odpovědi se nedočkal

Peter: A vy spolu chodíte?

...co to dořekl nahlas si polk,asi nejistotou.

Ametyst: Ne!

Ned: Celá škola tě má za tu, co balí Iana.

...balí? Do čeho?..

Ametyst: Nechte to být.

Zápas začal. Naše škola začala zápas velmi dobře. Ian hrál hned od začátku a docela v něm exceloval...

Ametyst: Petere, proč nehraješ basket?

Peter: No, za prvé všechny volnočasové aktivity jsem musel zrušit, ty víš kvůli čemu. A za druhé ještě předtím, než jsem získal schopnosti, jsem neměl moc fyzičku.

...jen jak to dořekl, tak chytl míč, který letěl do tribuny ze hřiště. Mám pocit že ho chytl jen díky Spidermaních reflexů. Celá škola stichla, a pak někdo zařval "Parker" a všichni začali tleskat. Rychlost toho míče byla neskutečná. Bylo neuvěřitelné, že to chytl a potlesk byl zasloužený.

Ametyst: Myslím, že by ti basket šel.

... Peter hodil na zpět míč a hra pokračovala.

Ametyst: Jo a abych nezapomněla. Jsi pozvaný, společně s tvou tetou k nám na večeři.

Peter: Dobře, přijdeme.

Ned: Uuu...




Další kapitola plná hloupých rozhovorů 😅. Snad se líbila 😅💞





AMETYST z Attilanu (Avengers, Spiderman FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat