16. Přísahej.

248 23 2
                                    

Ráno mě probudil budík na mém mobilu. Na to že Peter nemohl včera v noci usnout, spí docela tvrdě, můj budík ho neprobudil. Já ležela na úplném kraji postale, zato Peter byl rozvalený po ¾ postele. Hlavou se díval směrem ke mě, u pusy mu tekla slyna. Vypadal vtipně a zároveň roztomile. Chtěla jsem si zajít na záchod,ale ve chvíli kdy jsem se zavedla z postele, uklouzla jsem na koberečku, který neměl protiskluzovou vrstvu a tak jsem sebou plácka o podlahu…

Ametyst: Sakra, au!

Peter: Co? Co se děje? Ametyst proč si na zemi? Jsi v pořádku?

...No, to že mám naraženou kostrč jsem mu dvakrát říkat nechtěla.

Ametyst: Jsem v pohodě. Lež dál.

Peter: Dobře, jsem docela unavený.

... řekl se zívnutím, znova zalehl do šíleně polohy a skoro okamžitě usl. Nějaké převlékání jsem nemusela řešit páč žádné oblečení zde nemám. Šla jsem teda na ten záchod. A pak odešla z pokoje ať znova neprobudim Petera. Šla jsem do jídelny, měla jsem docela hlad. Na výběr toho dvakrát neměli, ale alespoň něco. Během toho co jsem jedla sama u stolu tak pro 20 lidi, si naproti mě sedl Colson.

Colson: Dobré ráno.

...řekl s úsměvem.

Ametyst: Dobré.

...napadlo mě že bych mohla Colsonovi sdělit můj poznatek, na který jsem přišla včera večer s Peterem o tom, proč někteří nemají černé oči. A tak jsem i učinila.

Colson: Takže podle tebe přežili jen inhumani?

Ametyst: A navíc Peter a Kapitán.

Colson: Zajímavé. Jo, a tady máš kufr…

Ametyst: Kufr?

Colson: Byli jsme připraveni že někdy pojedeš na nějakou delší misi, takže pan Lister ti připravil záložní kufr s náhradním oblečení. Včera jsem na to zapomněl.

Ametyst: Děkuji, to se hodí.

...pak Colson odešel. Já dojedla a šla odnést kufr na pokoj. Cestou do pokoje jsem narazila na Kapitána…

Steve: Dobré ráno, Ametyst že?

Ametyst: Ano. Kampak jdete?

...byl oblečený sportovně, tak jsem se zeptala.

Steve: Jdu si zaběhat, můžeš se přidat jestli chceš?

Ametyst: Jo, proč ne? Stejnak tu není, co dělat. Jen se převlíknu.

Steve: Dobře, počkám tady.

... odebrala jsem se s kufrem na pokoj, na zemi jsem ho otevřela a prohrabala jsem ho, abych našla nějaké tepláky. Zjišťuji že Adam fakt nemá styl. Našla jsem nějaké tepláky, zašla jsem se převléknout do koupelny, bylo mi divné se převlékat před spícím Peterem. A běžela jsem za Kapitánem.

Kapitán: Jen se proběhneme okolo budovy.

Přikývla jsem a už jsme vyběhli. Běželi jsme klusem.

Steve: Colson mi poslal tvojí teorii o Mahikanovi, a že to prošetří. Teď budou brát všem lidem krev a zkoumat DNA jestli je to pravda.

AMETYST z Attilanu (Avengers, Spiderman FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat