Ve spoustě filmech, které jsem viděla si hlavní postava těžko hledala kamarády, ale mě to nepřijde tak těžké, mám Peter, Neda, Lucy a Abigail.
Po škole jsem si psala s holkami, abych zjistila co si mám vzít na party od Iana. Poslala jsem jim fotky snad všech mých šatů. A z ničeho nic mi nikdo neodpovídal, což není neobvyklé to se stává, ale o chvíli později slyším ránu z kuchyně. Okamžitě se jdu kouknout, co se stalo. A co nevidím, Amy leží na zemi a v ruce má rychlovarná konvici. Přijdu k nim blíže, otočím ji... její oči, celé jsou černé...
Její obličej je nepřítomný... Na hlas nereaguje... Třesu s ní, ale bez odezvy... Vidím a cítím že dýchá, nemá žádné zranění, jen ty oči.
Ametyst: Amy!? No tak!
... pohltí mě panika. Někdo buší na dveře. Jsem strašně vyděšená. Jdu otevřít... je to Peter.
Peter: Potřebuji pomoc. S May se něco stálo. Má celé černé oči... a...
Ametyst: Amy taky...
Peter: Co se sakra děje?
Ametyst: Nevím...
Peter:...
Ametyst: Poslouchej!
...byl úplný klid. Během našeho poslouchání zazněla obří rána a vzápětí houkání. Asi auto co nabouralo...
Peter: Pojď, koukneme se, co se děje.
... já ho jen tiše následovala. Sešli jsme schody dolů. Měla jsem pravdu, je tu nabourané auto, co houká. Jdu rovnou k houkajícímu autu z kterého jde dým z poza kapoty. Za volantem sedí muž. Pozorně si ho prohlédnu...má taky černé oči. Vytáhnu ho bezpečně z auta, dýchá..
Ametyst: Díky bohu, dýchá...
Peter: Ametyst... koukni se.
...zvednu se od ležícího může a vidím auta na silnici, které jen stojí. V každém je řidič a všichni mají černé oči, jsou úplně mimo.
Peter: Sakra! Co se děje?
... slyším pláč...
Ametyst: Slyšíš to?
Peter: Jo.
... šli jsme za pláčem. Došli jsme k baráku o který byla opřená dřevěná deska. Peter odsunul desku, seděla, tam tak 10 letá holčička.
ČTEŠ
AMETYST z Attilanu (Avengers, Spiderman FF)
Fanfiction1#peterparker (2.9.2019) Vítej... Tato "knížka" se odehrává ve světě MCU (Marveloví filmoví svět, ten s Avengers, a tak. Chápeme se), odehrává se cca po filmu Avengers: Age of Ultron a občanské války, takže se v ději neobjeví ani Hulk, ani Thor. "K...