13. Princezno...

267 17 8
                                    

V mém horlivém vyprávění mého snu Amy a Adamovi, jsem zapomněla jíst. Takže dnes do školy na lačno. Při včerejší večeři jsme se domluvili, že do školy budeme jezdit autobusem. Sice to má své nevýhody například, že musíme vstávat dříve, ale zase máme více času si povídat.

Jsem fakt nedochvilná, Peter už zvoní na dveře (skoro jako každý den).

Ametyst: UŽ JDU!

... zařvala jsem ve spěchu a bez rozloučení běžela ke dveřím.

Peter: Ahoj. Možná by jsi měla vstávat dříve moc to nestíháš.

Ametyst: Ahoj. Dnes jsem vstala o 15 minut dříve, ale zdál se mi skvělí sen a vyprávěla jsem ho Adamovi a Amy a jaksi jsem se ztratila v čase . V autobuse ho tobě a Nedovi řeknu.

...jak jsem řekla tak sem i učinila. V autobuse jsem ho převyprávěla...

Ametyst: Tak jo Nede poslouchej.... Byl normální školní den.................................... A pak mě probudil budík.

Ned: Hustý! Taky bych chtěl zkusit zvednout Thorovo kladivo. Myslím že bych ho zvednul.

Peter: Nede, ty určitě nezvedneš Thorovo kladivo.

Ned: No, mám větší předpoklady než vy.

Ametyst: Jak to?

Ned: Vy dva žijete s obřím tajemstvím, které vás provází životem. Mě netíži nic.

Peter: Ale ty víš o našem tajemství a taky tě trápí, že ho nemůžeš říct.

Ned: Oh😢. Pravda...

MJ: Tajemství? O čem to mluvíte?

...ozvala se kudrnatá holka, co seděla za náma.

Ned: Vzhledem k tomu, že je to tajemství tak ti o tom asi neřeknou.

MJ: Mě to ani nezajímá, jen jsem vás chtěla dostat do rozpaků.

...usmála se škodolibým úsměvem, nasadila si sluchátka a přestala si nás všímat.

Ametyst: Takhle protivná je vždy.

... řekla jsem tiše, aby to neslyšela.

Peter: Jo, nevšímej si ji.

Ned: A když byl Hulk žena, byl hezká žena?

Ametyst: Co myslíš? Obří zelená žena, co říká "Hulk ničit".

... dojeli jsme ke škole, vše proběhlo jako obvykle.

Třetí hodinu je tělocvik. Cítím se trochu nejistě, na tělocvik jsme rozděleni na holky a kluky. Moc to nechápu, když jsme stejně v jedné místnosti jen každý s jiným učitelem a na jiné straně tělocvičny. Dnešní tělocvik si měřili naše výsledky v klicích, sedech ledech, švihaslech (pekelná to věc), hod medicinbalem a v běhání lajen. To vše se nedalo stihnout během jedné hodiny, takže všechny holky dnes házeli medicinbalem (což při mé síle mě nebavilo, protože jsem se musela hlídat, abych s ním nezničila nějakou zeď) a běhali lajny. Měla jsem to hotové mezi prvními a tak jsem si šla sednout na tribuny, kde si ke mě prisedli i ostatní...

Lucy: Viděli jste včera ten požár na 37 ulici.

Abigail: Jo, moje sestřenice tam bydlí. Zachránila ji ta Attilan.

Flash: No, Attilan je boží. Vždy jsem miloval Spidermana, ale jen jak přišla Attilan, mé srdce patří jí.

Lucy: Já mám teda radši spidermana. Určitě je strašně hezký.

Abigail: To nemůžeš vědět, co když je zjizvený nebo má knír.

Flash: Co si myslíš ty, Ametyst? Spiderman nebo Attilan?

...v tuhle chvíli přišel Ned a Peter. Fakt lepší chvíle to být nemohla...

Ametyst: No.... Já....

Flash: Ooo... pinďour Parker je tady.

Peter: Moc vtipný.

Ametyst: Spíš dětinský.

Flash: Proč se zastáváš Parkera? Chodíš s Ianem, patříš mezi největší smetánku ve škole.

Ned: Nechodí s Ianem.

Ametyst: Nechte toho...

Flash: Jak myslíš. Stále jsi neodpověděla na otázku...

Peter: Jakou?

Lucy: Spiderman nebo Attilan?

Ametyst: Každý má jiné schopnosti...

Abigail: Já mám nejradši Thora. Je boží..

Ned: Je to Bůh, co jiného by byl než boží?

Lucy: Thor může mít třeba 5000 let. Není na tebe starý? Abi

Abigail: Alespoň vím jak vypadá. Ty se Spidermanem ne. Nezapomeň na knír.

... všichni jsme se zasmáli. Jen si představte Petera s knírem. Pak už zazvonilo na konec hodiny. Převlékli jsme se a s Peterem a Nedem jsme se sešli u skříněk. Klasicky jsme si povídali a najednou ke mě přišel Ian...

Ian: Ahoj, princezno...

...no, v podstatě jsem princezna. Moje sestra je královna Attilanu, ale takhle to asi nemyslel.

Ian: ... kámoš pořádá párty. Přijdeš?

Ametyst: No já nevím...

...Ned do mě drc a zašeptal mi do ucha.

Ned: Běž.

Ametyst: Jenom, kdybych mohla vzít někoho sebou.

Ian: Jasně, čím víc tím líp.

...to není správná úvaha, ale proč ne.

Ian: Tak na párty v 20:00. Pošlu ti adresu. Princezno.

...pak pokračoval dál se svými kumpány.

Peter: Koho chceš vzít na tu party?

Ametyst: Vás?

...Ned začal tančit a pobrukovat si "půjdem na párty, půjdem na párty".

No... uvidíme jak tohle dopadne...



Kapitola plná dialogu a postav. Snad se líbila 😅💞.

AMETYST z Attilanu (Avengers, Spiderman FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat