26. Věříš mi?

228 11 4
                                    

Potom co mi Peter pomohl odnést knihy z louky, jsem ho donutila je zanést do něčeho jako "společenská místnost". Místnost s mnoha stoly, mnoha židlemi, popravdě nevím, co to bylo za místnost, ale věděla jsem že tam bude klid. Položili jsme knihy na stůl a já si sundala náhrdelník z krku. 

Peter: Tak už mi povíš, co se teda stalo?

Ametyst: No… ehm… Navštívil nás nějaký kouzelník a dal nám tohle, že nám to možná pomůže. Nevím jak to vysvětlit, co stálo. Zatím jsem to moc nepobrala.

Stark: Kouzelník? Vážně teď řekla kouzelník?

Řekl Stark, který právě vešel do místnosti. Hned za ním do místnosti vešel Coulson.

Ametyst: No…

Stark: Co kdyby jsi to vzala od začátku a do podrobna, Amuleto.

Ametyst: Jmenuji se Ametyst. Není to tak těžké.

Stark: Nejsem na jména, to ti potvrdí Petr.

Peter: Peter. Ale už se lepšite, je to blíž než Pablo.

Coulson: Radši začni vyprávět, Ametyst.

... začla jsem tedy vyprávět, co se stalo. Narozdíl od pana Straka jsem si zapamatovala jméno čaroděje.

Stark: Takže nějakej Čáryfuk, co má titul doktora, přišel, donesl čtení a odešel?

Jen co to dořekl mu cikl mobil. Ztichl, otočil svůj mobil na bok a vypadalo to jakoby se začal dívat na video. Uběhlo pár sekund a koukl se na mě.

Stark: Nechal jsem si poslat záznam z kamery, na které by mělo jít vidět, co se stalo. Takže jsem si myslel, že tam půjde vidět, jak mluvíš s tím tvým Brumbálem. Ale nikdo tam nebyl.

Otočil svůj mobil na nás ostatní a pustil zrychlený záznam.

Stark: Přišlas, dotkla jses, omdlela a pak tě odnesl Peter.

Všechny pohledy byli uražené a nevěřili mému příběhu.

Ametyst: Doktor Strange oddělil mou duši od těla, mluvil se mnou v nějaké jiné dimenzi nebo co. Jinak bych nevěděla, že mě odnesl Peter.

Stark: Jiná dimenze? Děvče nevím o co se tady snažíš, ale oddělit duši od těla je nesmysl. Dle mého jsi prostě omdlela z toho, že jsi takhle brzo po ránu byla tolik aktivní a pak jsi byla lehce při vědomí, takže jsi věděla, že tě nese Peter.

Ametyst: A jak se tam podle vás dostali ty knihy a ten náhrdelník?

Stark vzal znova svůj mobil a přetočil záznam z kamery na brzké ráno.

Stark: Prostě se tam objevily…

Ametyst: Přičaroval je neviditelný čaroděj…

Stark: Jak jinak? A boty na běhání ti připravili lesní skřítci s právnickým diplomem. Mezitím,  co ti elfové chystají snídani a Frodo ti připravuje odpolední aktivity.

Ametyst: Vy mi vážně nevěříte? Petere?

Doufala jsem, že mi alespoň Peter uvěří. Ale co jsem si myslela, ten by nikdy nešel názorově proti Starkovi. Následně se to naše nepříjemné setkání rozpustilo. Do místnosti ze stoly jsem si donesla notebook, abych mohla započít mé hledání o návštěvě kouzelného doktora. Mé hledání, však nebylo jen na mně. Kyle, Lee a Joy se mi rozhodli pomoc.

Ametyst: Věříte mi?

Lee: Jasně, že jo. A kdyby ne, tak je to jedno. Stejnak tu není, co dělat. Je tu strašná nuda

Joy: Náhodou, jak jsme hráli s malýma tu schovku, tak to byla zábava.

Lee: Podváděla jsi.

Joy: Nikdo neřekl, že nemůžu použít křídla, abych někam vyletěla.

Kyle: A proč tu není Peter?

Ametyst: Je na straně Starka, jako vždy. Nemyslím si, že je to pouhý výplod mé fantazie. Nebo proč bych lhala? Nedává to smysl.

Kyle: Čekal bych, že ti Peter uvěří.

Taky jsem to čekala, docela mě sklamal. Bylo mi to líto a zároveň smutno.

Lee: Takže,  Doktor Stephen Strange… docela známí chirurg. Měl vážnou nehodu, kvůli které musel přestat operovat. Jsou tu jeho úspěchy, ale žádná kouzla.

Řekl Lee, který si Strange vygoogloval.

Joy: Docela fešák a bohatý. Jestli ho, Ametyst, doopravdy znáš, musíš mě představit.

Ametyst: Ukaž ho.

Lee na mě otočil obrazovku.

Ametyst: Je to on, ale bez toho směšného oblečení a vousů.

Joy: Vousy? No tak to si ho nech, ztratila jsem zájem.

Lee: Joy, měla by ses léčit. Každopádně, v poslední době jakoby doktůrek zmizel. Žádné aktuální zprávy od té nehody.

Já a Kyle jsme následně začli pročítat knihy, Lee hledal na internetu všechno možné a Joy odmítala číst, takže brzy nudou odešla. Vážně pomocnice. Alespoň mi věřila, což mi bylo utěšující zprávou.

Kyle: Máš něco Ametyst?

Ametyst: No… píše se tu o typovi, co sestrojil ten náhrdelník. A co ty?

Kyle: Mluví se tu o vzniku vesmíru, ale tak divně. Cítím se jakobych četl Star Wars.

Lee: Tak to si pak půjčím, mám rád Star Wars.

Byli to hodiny čtení, i Lee nakonec opustil Notebook a pustil se do knih.

Lee: Říkala jsi, že v tom náhrdelníku je nějakým kámen že?

Ametyst: Kámen času.

Lee: Tak to je jeden z šesti kamenů nekonečna.

Kyle: Mahikan má také kámen nekonečna. Kámen mysli, myslím.

Lee: Ten kdo vlastní všechny kameny nekonečna se stane pánem vesmíru. Neboť může všechno ovládat. Mysl, sílu, prostor, realitu, duše a čas.

Ametyst: Takže tu před námi leží něco, co dokáže ovládnout čas v celém vesmíru?

Lee: Hustý, že?

______________

Omlouvám se že je kapitola plná dialogů, ale snad nevadí.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 11, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

AMETYST z Attilanu (Avengers, Spiderman FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat