19. Anděl a sekaná

226 15 3
                                    

Následný den jsem si šla ráno zaběhat. Pročistit si hlavu, vybít si hněv a navíc si zacvičit. Dnes jsem neměla chuť na snídani, tak jsem ji přeskočila. Dostala se ke mě zpráva, že dnes proběhne terrigenesis, takže pár vybraných dostane schopnosti. Na Attilanu je to pro občany významná událost, myslím že i pro lidi tady to bude zlomový okamžik.

S kapitánem nejsou žádné novinky, je to strašné. Kdyby jsme neprobudili Clinta, tak by záchrana světa skončila na puberťácích. Popravdě nevím jakou máme šanci podrazit Mahikana. Připadá mi že celá jeho schopnost je z kamene nekonečna, ale byl schopný přelstít Visiona a následně ho zabít, tak asi nebude tak slabý. 

V mém dumáním mě přerušila příchozí SMS.

[Colson SMS]: Vem Petera a jděte do laborky.

Colsonova zpráva je mi rozkazem. Vyšla jsem teda ze svého pokoje a chodbou prošla k tomu jeho. Zaklepala jsem….

Peter: Už jdu! Okamžik!

….ozvalo se zpoza dveří. Čekala jsem asi dvě minuty, než se rozhodl otevřít. Vyšel ze dveří.

Peter: Dobré ráno.

Ametyst: Ráno? Je deset.

Peter: To je pro mě ještě ráno. Co se děje?

Ametyst: Máme jít do laborky.

...a tak jsme šli do laborky. Hned u vchodu nás přivítal Clint.

Clint: Kde jste?

…tím přivítal jsem myslela, že malém nás zabil, že jdeme pozdě.

Ametyst: Za to může Peter.

Peter: Omlouvám se zaspal jsem.

V místnosti byl Colson, Wanda, Kyle jako zdravotník, Joy, Lee a další, co neznám. 

Colson: Tak začneme.

Joy se do toho hrnula, chtěla být první. Její přání ji bylo dopřáno. Vlezla do prosklené budky a všichni ostatní ustoupili, kvůli bezpečnosti. Nějaký pán hodil terrigenní krystal do jednoho otvoru, co byl na to určený a Joy pohltil dým z krystalu. Trvalo to pár sekund a dým upadl, z budky vyšla s úsměvem na tváři. Sundala si své brýle…

Joy: Zlepšil se mi zrak, už nepotřebuji brýle.

... všichni ostatní, ale viděli že zrak, není její schopnost. Byla nádherná, tehle dar je jeden ze vzácnější a užitečných. Ale pro obyčejného člověka… změní jí to celý život. Už asi nebude moct chodit do školy. Obří andělská křídla neschováš. Letci jsou v Attilanu vzácní. Když už tak mají motýli křídla a ne péřová.

Všichni jsme se na ni dívali zaskočeně. Clint ji naznačil, ať se koukne na záda. Zmateně se na ně podívala.

Joy: Oooo… já mám křídla. To je skvělé.

Neuvědomovala si jaká změna to pro ni znamená. Joy se pokusila vzlétnout. Vznesla se půl metru do výšky a pak spadla na obličej. Rozběhli jsme se k ní a ptali se jí jestli je v pořádku.

Joy: Nebojte, nikdy jsem se neměla líp.

Kyle ji odvedl bokem a na řadu přišel Lee

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kyle ji odvedl bokem a na řadu přišel Lee. Proběhlo totéž. Zalezl do skleněné budky, dým a vyšel.

Lee: Nic necítím.

Ametyst: Někdy to chvíli trvá..

Lee: Dobře.

Jen tak tam stál a pohupoval se.

Peter: Třeba to nefunguje na Asiaty.

Ametyst: Nebuď racista. A navíc funguje to na všechny rasy.

Chvíli bylo zase ticho. Pak si Lee kýchl. Najednou jsem se nemohla hýbat, pouze očima jsem mohla. Všichni nehybně stáli až na Leeho.

Lee: Pardon. Mám alergii na prach. Co se děje? Proč všichni jen tak stojíte?

Pokoušela jsem se použít své schopnosti, ale mé tělo mě neposlouchalo. Lee se začal procházet po místnosti. Došel k Joy a dal jí ruku na rameno. Joy se rázem začala hýbat.

Joy: Wow, svým kýchnutím si zmrazil všechny v místnosti.

Lee: Já vím, je to skvělí.

Joy: Kdo ví, co se stane když si třeba prdneš. 

Lee: Radši to zkoušet nebudu.

Joy: Ale bylo by to hustý.

Lee: To jo.

Všichni jsme na ně házeli vražedné pohledy, že mi jsme stále zmrzli a oni si tam povídají.

Lee: Ooo… pardon.

A všechny obešel, aby se mohli pohybovat. 

Colson: Dáme si pouzu a potom budeme pokračovat.

Clint: Dobrý nápad.

Šli jsme na oběd. Sedla jsem si Peterem a Kylem. Joy a Lee museli na nějaké prohlídky. Na oběd byla sekaná. Sekaná je fakt jídlo, co nemusím.

 Sekaná je fakt jídlo, co nemusím

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kyle: Co je Sakra tohle zelené?

... řekl během toho co rýpal v sekané.

Peter: Nevím. Dám ti 10 dolarů, když to sníš.

Kyle: Beru to. Rychle se uzdravuju. A 10 dolarů je 10 dolarů.

 …. A lupl do sebe divnou zelenou věc v sekané.

Kyle: Fuj…

Peter: Tak co?

Kyle vytáhl ze své pusy vlas.

Ametyst: Oficiálně už tady nebudu jíst sekanou.

Peter: Dám ti dalších 10 dolarů, když sníš i ten vlas.

…celý oběd se nesl v téhle náladě. Byla to sranda.






Ahoj! Ano, nemám ráda sekanou.

Omlouvám se že delší dobou nebyla nová kapitola, ale během školních dnů nedokážu si najít čas. Snad se kapitola líbala, doufám že se potkáme u další kapitoly❤️. -Kylie


AMETYST z Attilanu (Avengers, Spiderman FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat