Sice je fajn, že je Natasha zpátky mezi námi, ale přesto to nemáme vyhranné. Co můžeme dělat? Řešíme v podstatě drobnosti, hlavní problém je Mahikan a k jeho poražení se ani neblížíme. Celou základnou se nese bezmoc, spousta lidí přišlo o rodiny a o své hrdiny. Všichni se ptají, co bude dál? Coulson vždy ze sebe vysouka nějakou diplomatickou odpověď, která má lidi povzbudit. Ale nacházejí se lidé, kteří jeho řečím už moc nevěří.
Coulson Natashe vysvětlit všechny podrobnosti. A to že jsme ji vystavili smrti se jí moc nelíbilo, ale uznala, že za ten risk to stálo.
Natasha: Musíme dostat zpátky kapitána. Minimální proto aby lidi držel v naději, umí to s lidmi.
Clint: Pravda, s některých pohledů lidí cítím vzpouru. A tu vážně nepotřebujeme.
... přišla mi úžasná Natashina povinnost pro práci, byla zpatky sotva hodinu a už se vrhla do řešení problémů...
Natasha: Chtělo by to i Tonyho..
Clint: No jo, arogantního génius se vždy hodí, ale ten by do sebe nenechal střelit.
...Clint to moc nebral vážně, ale tu a tam je fajn zlehčení situace, i když těžko říct jestli teď zrovna byla ta chvíle.
Coulson: Hlavní důvod, proč tě dostat zpátky, Natasho, bylo aby jsi nám řekla jak jsi tenkrát v New Yorku probrala Clinta z ovlivnění Lokiho.
Natasha: Jiný důvod nebyl?
Clint: Ne, rozhodně ne😂.
Natasha: Co bych bez tebe dělala, Clinte?
... řekla úsměvně Natasha...
Natasha: A jen tak, mimochodem tenkrát jsem ti říkala, jak jsem tě probrala...
... všechny pohledy v místnosti padly na Clinta...
Coulson: Bartone, vážně?
Natasha: Kognitivní rekalibrace, nebo-li praštila jsem tě do hlavy.
Coulson: Bartone, vážně? Jak jsi na tohle mohl zapomenout?
Clint: Každopádně, myslím, že je přínosné, že je Natasha zpátky.
...zase na Clinta padly všechny naštvané pohledy.
Zbytek dne Natasha strávila u Kapitána v jeho cele. Jako první se ho snažila nějak specifikovat a následně ho probrat, alespoň takhle mi to popisoval Coulson. Dal Natashe svou 100% důvěru, což předpokládám, že je hodně. My ostatní jsme měli totiž něco jiného na práci...
Kyle: Probrat Tonyho Starka? Samozřejmě bude pro mě čest, ale je tomu pár hodin, co jsem ležel na pokraji smrti po tom, co jsem probral Black Widow...
Clint: Nedělej z komára velblouda. No tak jsi tam sebou placl. Jsi v pohodě? Jsi. Tak nedělej herečku.
Peter: Možná ti pak dá pan Stark autogram. Mě ho dát nechtěl...
...řekl smutně Peter, vlastně jsem si ani nevšimla, že je tu s námi.
Kyle: Jasně udělám to. Ale nevím jestli mám dost síly udělat to teď a tady. Nechcete to nechat na zítřek?
Clint: Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek.
Coulson: Sakra Bartone, od kdy používáš přísloví?
... tahle konverzace se následně zanesla do nehezkých končin slovních hříček a všelijakých slovních obratů, spojení a věci které jsem nedokázala identifikovat. Každopádně probuzení Tonyho se odložilo na zítřek. Pravda je, že kdyby Kylovi, došli síly před tím, než by dokonale uzdravil Starka, ani jeden z nich by to nemusel rozchodit.
Já a Kyle jsme následně opustili prazvláštní konverzaci, do které byl aktivně zapojený Peter, Clint a Coulson. Na Kylea jsem naléhala, aby navštívil ošetřovnu, ale byl proti, nechtěl nikomu přidělávat práci. Je strašně hodný, ale zdál se mi docela skleslý.
Ametyst: Jsi v pohodě?
Kyle: Jo. Musím se ti přiznat...
..nahnal mi docela strach, čekala jsem spíš, že řekne, že je unavený nebo něco podobného, ale určitě bych nečekala, že by se chtěl s něčím přiznat. Ale i tak jsem ho poslouchala a nahodila jsem svůj soucitný výraz .
Kyle: Asi bych toho pana Starka zvládl přivést zpět, ale...
Ametyst: Ale..?
Kyle: Moje ségra Karen má dneska narozeniny, slíbil jsem jí, že budu dneska s ní. A jenom oživení Black Widow mi zabralo celé dopoledne, kdybych měl oživit i pana Starka ségru bych ani nepotkal.
Ametyst: Ty vážně děláš z komára velblouda.
... pousmála jsem se. Opravdu chápu, proč se zachoval, tak jak se zachoval. Stejně to nemění nic na tom, že uzdravení střelné rány není nic jednoduchého a dělat to víckrát denně není dobré ani na jeho psychiku. A hlavně jako na nováčka je na něj vyvíjen obrovský nátlak
Následně jsem Kyle opustila. Kyle šel za svou sestrou. A šla jsem do svého pokoje. Únavou jsem padla do nesmírně pohodlné postele. Sice jsem dnes neudělala nic velkého, vlastně jsem dnes byla úplně zbytečná. Už začínám pociťovat tu bezmoc jako všichni ostatní, je to hrozné. Nedivím se, že lidé ztrácejí naději na záchranu. Ale pryč s depresivními myšlenky. Zvedla jsem se. Pokud dobře vím, tak během toho, co jsme řešili Bartona a Natashu, ostatní řešili lidi, kteří dostanou schopnosti. Napadlo mě, že bych se mohla kouknout jak to jde, kdo přibyl, a tak.
Musela jsem opustit hlavní budovu a projít obří komplex budov, abych došla k cíli. Zrovna přijížděly do areálu dva autobusy hlavní branou. Docela mě ty autobusy překvapily, byly totiž plné lidi. Autobusy dojely až k jedné z budov, ze dveřích budovy se vyřítil Coulson (asi už mu došly slovní hříčky). Čistě ze zajímavosti jsem změnila směr a zamířila to za Coulsonem. Než jsem tam stihla dojít Coulson se začal bavit s jedním mužem, který vystoupil z jednoho autobusu.
Ametyst: Zdravím...
...pozdravila jsem hned jak jsem k nim došla.
Coulson: Ahoj, Ametyst. Tohle je pan Alexejev, je šéf jedné z Ruské základny, která se právě zaměřuje na inhumany. Dohodli jsme se, že bude lepší, když spojíme síly s jeho speciálními jednotkami se zkušenostmi, než aby jsme tu z obyčejných lidí dělali hrdiny.
Alexejev: Ano, mí lidi podstoupili speciální trénink. Jsou ideální k boji v téhle situaci, kterou tu máme.
... řekl muž s velice ruským přízvukem. Je fajn, že na to nebudeme sami, ale pan Alexejev ve mně moc důvěry nevzbuzuje. Následně se oba autobusy vyprázdnily a Coulson poslal některé ze svých lidí, aby je zde provedli. Ti lidé byli totálně bez emocí, beze slova následovali Coulsonovy agenty. I pan Alexejev se přidal ke své jednotce v prohlídce areálu. Počkala jsem až ty mrtvé duše ztratí v dáli a začla jsem mluvit na Cousona...
Ametyst: Jste si jistý, že je to dobrý nápad? Nemám z toho dobrý pocit.
Coulson: Já taky ne. Trénink těch lidí je brutální, mučili je, aby vyvolali jejich schopnosti, museli se vzdát všeho. Už kdysi dávno jsme se snažili tu organizaci rozpustit, ale jejich lidi byli moc silní. Dokázali jsme je přemluvit na příměří, ale i tak z toho nemám radost. V téhle situaci, by měli zbylí obyvatelé planety držet spolu.
Měl pravdu, doufám, že tahle spolupráce dobře dopadne.
ČTEŠ
AMETYST z Attilanu (Avengers, Spiderman FF)
Fanfiction1#peterparker (2.9.2019) Vítej... Tato "knížka" se odehrává ve světě MCU (Marveloví filmoví svět, ten s Avengers, a tak. Chápeme se), odehrává se cca po filmu Avengers: Age of Ultron a občanské války, takže se v ději neobjeví ani Hulk, ani Thor. "K...