Telafi bölümleri olduğundan uzun uzun tutuyorum :)
***
Taha tam gülümseyerek telefonu kapatmıştı ki kapısı büyük bir gürültü ile açıldı. Ve karşısında bir adet Firuzan vardı. Eksik yazıldı: Bir adet son derece öfkeli bir Firuzan vardı.“Taha bey-” diye telaşla gelmişti ki sekreter, Firuzan ona “Sen çık buradan!” diyerek çemkirdi. Sekreter kararsız bir şekilde bakınca Taha ona çıkması için onay verdi.
Kadın çıkıp, kapıyı da kapatınca elini cebine koyup, oturduğu yerden çıktı ve masanın önünde durarak kalçasını oraya dayadı. “Bu sürpriz ve plansız gelişini neye borçluyum sevgili arkadaşım?” Kadın gözlerini kısarak çantasını koltuğa fırlattı. “Oo... ateşli miyiz?” dedi çapkınca gülümseyerek. Seviştiklerini mi öğrenmişti acaba. Yok canım nereden öğrenecekti ki?
“Hayır! Sinirli, öfkeli, plansız ve şiddet içerikli daha doğru olur.”
“Plansız? Sen de bayağı bir gelişme var arkadaşım. Nedir bu kontrolsüz ve plansız sinirinin sebebi?”Firuzan ona tehditkar bir şekilde adım atınca, Taha kaşlarını havalandırdı. “Sebep mi? Sebep mi istiyorsun sevgili boşanılmış kocacım?”
“Aynen! Yani ofisimi basıyorsun, sekreterimi kovuyorsun-”“Dayak yemediğine dua etsin o şıllık! Çünkü tüm gücümü sana saklıyorum bay verimli sperm sahibi, çıkarcı adam!”
“O ne demek anlamadım?”Kadın tam önünde durup, elini beline koydu, “O gece sevişmedik öyle mi?” Taha dudaklarını ısırdı, öğrenmişti. İyi de nasıl? “Sen beni sadece öptün ve bıraktın öyle mi? Normal iki arkadaş gibi.”
“İki ay sonra bu konu nerden açıldı anlamadım. Ayrıca, evet o gece seviştik. Ama sana zorla sahip olmuşum gibi davranma. İkimiz de yetişkin insanlarız ve o gece ikimizde istedik. Neyin siniri bu?”
“Benden gizledin!”
“Çünkü vereceğin tepki aynen böyle olacaktı!” dedi sinirle. “Eski karımla bir gece olsun içimden geldiği için, özgürce seviştim! Senin planlarında yazdığı için değil!”“Benim planlarımda olmayan bir sürü şeyini saldın içime bıraktın ama! Tebrikler, kazandınız Taha bey! Ama sanma ki oyununa geleceğim! Gerçi takdir ettim doğrusu, hayatında ilk kez plan yaptın, o da zaferle sonuçlandı bak!” dedi kendi kendini göstererek.
Adam kaşlarını çattı, “Ne oyunu, ne zaferi Firuzan Allah aşkına? Oyun falan yapmadım. Tesadüfen karşılaştık o gün, sende biliyorsun.”
Kadın adamı eliyle ittirdi, “İçime boşalıp, beni hamile bırakmandan bahsediyorum seni fırsatçı adam! O da mı tesadüfen oldu?” diye tısladı resmen adamın yüzüne.Taha bir an duraksadı, “Ne?” şuan içinde depremler oluyor ve biri ‘baba oluyorsun, bu sarsıntılar ondan’ diyordu. Hayır, bunu Firuzan diyordu. Başını sağa sola salladı ve yeniden “Ne?” dedi.
“Tebrikler sayın savcım diyorum! BABA OLUYORSUNUZ diyorum! Plansız, programsız ve son derece bebekli!” kendini bitkin bir şekilde koltuğa bıraktı. “Allah’ım ne yapacağım ben şimdi?” elleri ile başını tutmuş, sadece sayıklıyordu.
Taha ise hala ayakta duruyor, hala olayı idrak etmeye çalışıyordu. “Firuzan... Sen? Yani biz? Yok yine sen! Hamile misin?”
Firuzan sertçe adama döndü, “Evet bay fırsatçı! Hamileyim! Üstelik eski kocamdan!” dedi bağırarak, sonra da “Allah’ım!” diye inledi. “Çıldıracağım!”
Taha gülümsemekle telaş arasında gidip gelirken, kadının tam karşısına oturdu, “Ya o siyahidense?”“Saçmalama Taha!” diye son sesi ile cırladı. “Ne siyahisi?”
“Vardı ya zenci sevgilin. Yani dokuz ay sonra elimize simsiyah bir bebek almayalım da plansız olarak-”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLANSIZ BİR BOŞANMA HİKAYESİ / İKİNCİ ŞANS SERİSİ II - FİNAL
RomanceTüm planlarınızı alt üst eden iki şey vardır hayatta... Biri aşk... Biri ayrılık... İşte tam bu noktada başladı onların hikayesi... Plansız bir aşk... Hiç düşünülmeyen bir evlilik... ve beklenmeyen bir son: AYRILIK... Peki ya onun değerini o gittikt...