ve beklenen bölüm =) sabahtan beri çok yoğundum iş yerinde nefes alamadım. sabah yayınlanan bölüm kısa ve düzenlenmemişti. ondan sildim. duyuru da paylaştım, ama çoğunuz görmedi. aksaklıktan dolayı özür dilerim. keyifli okumalar....
----------------------
Taha sıkıntı ile başını kaşırken annesi ile babası ona tedirginlikle bakıyordu.
“Oğlum sorun ne?”*
“Kızım konuşacak mısın?”
“Konuşuyorum ya anne.”
Kadın kaşlarını çattı, “Ne konuştun da ben duymadım acaba? Geldiğinden beri ‘Iıı... Şey... İşte... Imm...” deyip durdun.”
“Bu da bir iletişim şeklidir. Sen anlamıyorsun, sorun sende yani.”*
“Bir şey var da... Sorun yok... Yani bence sorun değil.”
“Konuşacak mısın artık Taha? Mutfağa gidiyorum bak bir sürü-”
“Baba oluyorum!” dedi birden ve ortalık ürkütücü bir sessizliğe büründü.*
“Kimden?” diye cırladı kadın. “Ne demek anne oluyorum? Sen iyi misin? Plansız programsız-yani korunmasız! Of! Devreler gitti! Firuzan!” ismini söylerken sesi inler gibi çıkmıştı, “Kızım?” derken soru sorar gibi baktı kızına. “Babası belli-belli mi? Yani bellidir değil mi? Şuan korkuyorum inan.”
*
“Elbette annesi tanıyorum.”
“Kim?”
“Kim, kim?”
“Annesi kim Taha?” diye öfkeyle sordu annesi.
“Firuzan...” derken sesi fısıltı gibiydi.*
“Taha...”
“Taha mı?”*
“Firuzan mı?”
İki tarafın da şaşkınlığı gitmişken o öfke yerini sevince bırakmıştı ve her iki aile de bir şeyi merak ediyorlardı.
“O zaman yeniden ne zaman evleniyorsunuz?”***
“Ben cinsiyetini öğrenmek istemiyorum Firuzan!” dedi adam sinirle.
“Ya Allah aşkına, ben neye göre hazırlık yapacağım. Pembe yapsam, erkek çıksa ne olacak? Ayrıca cinsiyet öğrenme partim ne olacak?”
Taha kaşlarını çatıp, karısına baktı ve sinirle gülmeye başladı. “Firuzan!” dedi inanamayarak, “Planlı cinsiyet mi olur Allah aşkına? Cinsiyet partisi ne?”“Hani oluyor ya, böyle kocaman bir kutu. Kız ise içinden pembe bebek veya balonlar çıkıyor.”
Taha dehşetle gözlerini açtı, “Erkek ise o kutudan vibratör çıkıyor söyle de tam olsun Firuzan!”“Yok, mavi prezervatifler çıkıyor!” diye sinirle çemkirdi kadın, “Hani senin kullanma gereği duymadığın şeylerden!”
“İyi ki de kullanmamışım. Oh canıma değsin!”
“Canına tüküreyim senin Taha!” çantasını alıp arabadan indiğinde Taha da onun arkasından indi.“Firuzan!” diyerek kadının arkasından seslenirken, son anda yetişip, kolundan tuttu. “Ben sen doğumdayken sabırsızlıkla kapıda beklemek istiyorum, cinsiyeti o anda öğrenmek istiyorum.”
“Tamam bana söyler, sende dışarıda beklersin!” dedi kadın hastaneden içeri geçerken.
“O ne saçma bir şey! Sen bileceksin ben bilmeyeceğim! Aldığın şeylerden anlarım ki sonuçta!”Kadın birden arkasını döndü, göz göze geldikleri an ikisi de aynı anda yutkundu. Adam onun gözlerinde erimeyeli günler olmuştu, kadın onun varlığıyla nefes almayı özlemişti. Gerekmedikçe görüşmüyorlardı, hatta telefonlaşmıyorlardı bile. Kısa mesajlar haricinde pek bir şey yoktu aralarında.
“Bak Taha, buraya çocuğun cinsiyetini öğrenmeye geldim. Ben düzenimi belirsizlikler üstüne kuramam!”
Taha bıkkın bir nefes verdi. Firuzan ve muhteşem planları... “Evet!” diye homurdandı adam, “Bilmez miyim? Ama hatırlatayım bayan seksi hamile, sizin bu belirsizlik dediğiniz şeye normal insanlar sürpriz diyor.” Bir adım yaklaştı, saçının kokusunu daha yoğun alabilmek için. “Ve inan bana tatlım, sonu hiç de ürkütücü değil! Yani o bebek kız da olsa erkek de olsa mutlu oluyorsun.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLANSIZ BİR BOŞANMA HİKAYESİ / İKİNCİ ŞANS SERİSİ II - FİNAL
RomanceTüm planlarınızı alt üst eden iki şey vardır hayatta... Biri aşk... Biri ayrılık... İşte tam bu noktada başladı onların hikayesi... Plansız bir aşk... Hiç düşünülmeyen bir evlilik... ve beklenmeyen bir son: AYRILIK... Peki ya onun değerini o gittikt...