=) hadi bakalım iyi okumalar.... KONUK KAHRAMANLARIMIZ: BURAK ŞİMŞEK VE BADE ŞİMŞEK (BADE'M)
"Hoşgeldiniz Ayaz bey, buyurun. Burak bey ve eşi sizi içeride bekliyor."
Ayaz sadece başı ile teşekkür etti ve gösterilen yere geçeceği an tanıdık bir yüzle karşılaştı. Karısı...
"Zeydan?" dedi hafif bir tebessümle. "Bu ne güzel bir tesadüf."
Zeydan gördüğü yüzle bir an irkildi. Bunun İstanbul'da ne işi vardı? Hayır, madem işi var onun neden haberi yoktu?
"Ayaz, geldiğini bilmiyordum." Sesi bozulduğunu çok belli etmişti. Yüz ifadesi de öyle...
"Bugün öğlen geldim. Açıkçası biraz yoğun bir programdı. Aramaya fırsatım olmadı. Ayrıca..." sıkıntı ile nefes alıp, verdi. "Rahatsız etmek de istemedim."
"Etmezdin. Açıkçası kocamla bu şekilde karşılaşmak beni daha çok rahatsız etti," dedi memnuniyetsiz bir şekilde.
Ayaz tek kaşını kaldırmış, yüzü de şaşkınlığını gizlememişti. "Bilseydim arardım."
"Aramalıydın."
Ayaz saatine baktı. "Görüşmeme geç kalacağım. İzninle."
"İyi tamam."
"Görüşürüz."
Adamın gideceğini anlayan Zeydan, son bir çaba ile, "Çıkışta birlikte gidelim," dedi. Aman Allah'ım ne diyordu öyle?
Kocası gülümsedi, "Duruma göre... Ararım ben seni."
Zeydan şaşkınlıkla onun arkasından bakarken, Ayaz içeri geçmişti bile. Garsonların ona gösterdikleri masaya hızlıca yürüdü. Haddinden fazla gösterişli çiftin yanına geldiğinde kibarca gülümsedi. "Beklettiğim için üzgünüm. Kapıda bir tanıdıkla karşılaştım da. Ferit Ayaz Kozanoğlu," dedi kendini kibarca tanıtarak.
Burak ile eşi de ayağa kalkmıştı. "Memnun oldum Ayaz bey. Ben de Burak. Burak Şimşek. Tanıştırayım, eşim Bade Şimşek."
"Memnun oldum Bade hanım."
"Bende. Kocam sizin hastanesine gelebileceğiniz ihtimalini söylediğinde çok mutlu oldum açıkçası. Sizi sık sık ziyaret edeceğim sanırım," dedi yanaklarını göstererek. "Yaşım ilerliyor ne de olsa."
"Bence hiç ama hiç ihtiyacınız yok, çok uzun yıllar. Ayrıca hastanenizin teklifi beni çok onurlandırdı."
Burak karısına yapılan iltifattan hoşlanmamıştı. Evet, adam nezaket göstermişti ama, güzelliğinin dillerde olması onu ne yazık ki rahatsız etmişti.
Ayaz bunu fark ettiğinde hafifçe gülümsedi. Her koca böyle bir karısı olsa kıskanırdı. Kadın gerçekten çok dikkat çekiyordu. Uzun bir mesafeden bile gözlerinin maviliği belli oluyordu. Daha fazla uzatmadan, doktor Karahan'la görüşmesini anlattı. Kendi kliniğini hastanelerinde açmayı önermişti Karahan ona, bunu Burak da kabul etmişti. Ama Ayaz'ın tereddütleri vardı. En başta da karısından yana olan endişeleri.
*
Zeydan telefon görüşmesinden sonra masasına geçti ve lokantanın içinde kocasını aramaya başladı. Sonra da onun sarışın bir afetle karşılıklı oturduğunu gördü. Arada kolon olduğundan masada başka biri olup, olmadığını göremiyordu ama olsa bile kadının gözlerinin hep kocasında olduğu aşikardı. Ne yani bu kadın için mi gelmişti İstanbul'a? O yüzden aramamıştı anlaşılan. Gece de duruma göre arayacağını söylemişti. Lanet olsun! Ona sadık kalmamış mıydı acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLANSIZ BİR BOŞANMA HİKAYESİ / İKİNCİ ŞANS SERİSİ II - FİNAL
RomanceTüm planlarınızı alt üst eden iki şey vardır hayatta... Biri aşk... Biri ayrılık... İşte tam bu noktada başladı onların hikayesi... Plansız bir aşk... Hiç düşünülmeyen bir evlilik... ve beklenmeyen bir son: AYRILIK... Peki ya onun değerini o gittikt...