7.BÖLÜM - PLANSIZ BOŞANMA

10.4K 958 99
                                    


AYRILIĞIN EN GÜZEL HALİ SİZLERLE =) KEYİFLİ OKUMALAR...

Genç adam son valizini de toparlayıp, köşeye koydu. Karısı onu izlerken gözleri doluyordu, ama bir şekilde o gözyaşlarını tutmayı becerebiliyordu.
“Kalan başka eşyam olursa gelir alırım.”

Firuzan sessizdi. İçi kor alevlerle yanıyordu. Konuşamıyor, hareket edemiyordu. Dahası bu adamın hayatından çıkmasını istemiyordu, ama birlikte de olamıyorlardı.
Taha valizlerini aşağı indirip, arabanın bagajına yerleştirdikten sonra kapıya gelen karısına aşkla baktı. “Bitti...” dedi acı ile gülümseyerek.
“Evet,” diye onu onayladı kadın.

“Gerçi planlarımızda ayrılık yoktu ama...”
İkisi aynı anda birbirlerine sarıldı. Kız ağlayarak ona sokulurken, adamın içi parça parça oluyordu.
“Özür dilerim. Yapamadım. Başaramadım.”
“Firuzan... Yapma öyle. Bu ikimiz için verilen en iyi karardı. Benim senden yana bir kırgınlığım ya da kızgınlığım yok. Aşk her şeye yetmiyormuş işte.”

“Yetmiyor...”
“Hoşçakal! Son kez...” cümlesini bitirdi ve kadının dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı. Sonra da son valizini de alıp, kapıdan uzaklaştı.
İkisini de belirsiz bir gelecek, büyük bir acı ve küçük bir sürpriz bekliyordu.

***

Firuzan elindeki telefonu gerile gerile çeviriyordu. Onu araması ya da mesaj çekmesi gerekiyordu ama nasıl yapacağını bilmiyordu. Sonunda tüm cesaretini topladı ve mesajı çekti.

F: "İyi günler Taha. Bir kaç protokol için görüşmemiz lazım. Yarın müsait misin?"
T: "Tamam canım. Yeri ve zamanı yazman yeterli."

"Canım ne ya? Canım ne? Adama bak. Canımmış! Kafamı karıştırma öyle sözlerle. Of!” çok özlemişti be!

F: "Bebekte her zamanki lokantada saat altı. Uygun mu?"
T :"Altıda orada olurum. Görüşürüz canım."

"Canın çıkmasın emi Taha!" diye bağırarak telefonu koltuğa attı. Gerçekten gerilmişti. Neden böyle onunla oynuyor gibi davranıyordu ki?

*

Ertesi gün mekana ilk giden Firuzan’dı. Onun kafeden içeri girişini gördüğü an nefesini tuttu. “Allah’ım bu adam resmen her bir yeriyle ‘beni nasıl bırakırsın salak kadın’ diye bağırıyor. Şuna bak!”
“Selam,” dedi adam gülümsemeye çalışarak. Gözünden gözlüğü çıkardı ve kadını yanaklarından öptü. Kokusunu deli gibi özlemişti.

“Merhaba,” dedi Firuzan biraz daha mesafeli bir sesle.
Bir süre ikisi de sessizdi. Birbirlerine kaçamak bakışlar atıyor, yakalanınca da hemen başka yöne bakıyorlardı ve ilk söze başlayan Taha oldu, son cümleyi de Firuzan söyledi.

“Hoşçakal Taha...”
Ve geri kalan her şey hızla gelişmiş, boşanmışlardı.

***

İLK GECE - TAHA

“Bekarlığına!” dedi arkadaşları kadehleri havaya kaldırırken. Taha keyifsiz de olsa, o gece kalabalığa ihtiyacı vardı. Yalnız kalsaydı emindi ki delirirdi. Bu yüzden arkadaşının evine gelmiş, beş erkek oturup, içki içiyor, kafa dağıtıyorlardı.

Kapının çalındığını duyan Taha kaşlarını çattı. “Biri daha mı gelecek?” diye sordu.
Aralarından Deha hemen ayağa kalktı ve “Biri değil, birileri...” deyip kapıyı açtı.

İçeri giren beş kızla Taha sinirle ayağa kalktı. “Neler oluyor burada?”
“Hey dostum sakin! Sadece eğleneceğiz. Sen özgür bir erkeksin artık.”
Taha ceketini aldı ve arkadaşının yanına gelip, gözlerine baktı. “Ben buraya bedenimi rahatlatmaya gelmedim. Evet, resmi olarak özgürüm ama kalbim hala ona tutsak. Ben karımdan boşandım, onun sevdasından değil!” sert bir şekilde kapıyı açtı ve aynı sertlikle kapatıp, derin bir nefes aldı.
İlk gece çok zordu... Hem de çok...

PLANSIZ BİR BOŞANMA HİKAYESİ / İKİNCİ ŞANS SERİSİ II - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin