Mi 1

616 57 16
                                    

"Szóval mutasd meg nekem!


Megmutatom neked!


Szóval mutasd meg nekem!


Megmutatom neked! Megmutatom neked!


Megmutatom neked!"





Három nap.


Három napig aludtam, csak inni és pisilni keltem fel. Minden egyes átaludt perc álom nélküli volt, ami megváltás meggyötört elmémnek és testemnek.


-Jó reggelt! - lép be anyum az ajtón, és szokásosan elhúzza a sötétítő függönyt, beengedve a novemberi hajnal fényeit. - Ma már menned kell suliba. Jimin lent vár.



-Jó reggelt! - lépek le az utolsó lépcsőfokról és széles mosollyal üdvözlöm az előttem álló narancs hajú fiút. - Te mégis mi a fenét műveltél a hajaddal? - mutatok a fejére és a vigyorom fülemig ér. -Ne is mond! Jól áll!


Elsétálva mellette az előtérben elhelyezett kis székre ülök és felhúzom a csizmámat. Lassan vége az ősznek, jön a tél, ilyenkor már csizmát hordok, mert nagyon fázós vagyok, főleg a lábam.


Már mind a két csizma a lábamon van, és Jimin sehol. Visszalépve a lépcsősorhoz, látom, hogy megkövülten áll egy helyben és szájtátva mered rám.


-Ki a fene vagy te, és mit csináltál a mindig morgó So-val? - mutat rám, és teljesen összezavarodott arccal bámul az enyémbe.


-Szeretnéd visszakapni? - lépek elé és összeborzolom a gondosan beállított haját.


-Isten ments! Jobb fej vagy! - vigyorog vissza rám. - Indulhatunk?


-Természetesen! - küldök felé egy száz dolláros mosolyt.



-Te Jimin, So Ra-nak mi baja van? - hallom meg félénken Soo Jin hangját. Kérdésén mosolyognom kell, és dúdolászva folytatom az utamat az iskola felé.


-Azt hiszem kialudta magát! -lép közénk Jin, és Soo Jin vállát átkarolva egy puszit nyom a feje búbjára. -Haver, jó lett a hajad!


-Kösz, hyung! A többieké milyen lett?


-Egész jó, bár Nam Joon-nak ez a rózsaszín nem áll jól. De két hétig nem nyúlhatunk hozzá. Addig el kell viselnie. - kuncog fel a legidősebb.


-Mi ez a hajfestés mánia? -fordulok hátra, hogy bekapcsolódjak a beszélgetésbe.


-Oooo, Soo Jin ötlete volt. - mosolyognak össze - Kicsit utána nézett, és a mai Idol-oknak mind színes hajuk van. És mivel mind gyakornokok leszünk, szoknunk kell.


-Aha. De a meghallgatásra azért visszafestitek az eredetire, igaz?


-Miért? - jön a kérdés Jimin szájából, és ahogy felé fordulok ijedten lép egyet hátra.


-Mi van? Nem foglak megütni. Azért kell az eredeti hajszín - folytatom Jin felé fordulva - mert a lemez cégek nem szeretik, ha külsőséggel akartok kitűnni. Inkább a hangotokkal és a táncotokkal emelkedjetek ki. Legyetek normális ruhában, és ne színes hajjal.


-Te ezt honnan veszed? - néz rám Soo Jin leendő férje válla alól.


-Én is kicsit körbe jártam a témát. - hazudom. Természetesen szó sincs erről. De nekik nem kell tudniuk, milyen tudást hoztam magammal a jövőből.



Az órák után sem érzem magam fáradtnak, ami azért is furcsa, mert az elmúlt hónapokban, már a második órán halálra untam magam. Tényleg jót tett az alvás!

Jamais Vu (Jimin) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now