„Visszajöttél, ez lenne talán a siker?Koncentrálni fogok,
S nem számít hogyan, de el foglak érni
Ez a fájdalom, amit folyamatosan támadtam
Ez alkalommal nem lesz könnyű
Fel fogom adni?
Nem, soha!"
Tudjátok mit jelent a jamais vu?
A jamais vu szó szerint fordítva "sosem láttam", és arra a furcsa, meghatározhatatlan érzésre használható, amikor tudod, hogy már - akár többször is - megtörtént eseménnyel van dolgod, mégis, teljesen idegennek és újnak érzékelsz mindent vele kapcsolatosan.
Sosem láttam.
De én mégis láttam valamit. Láttam az életemet. Láttam, ahogy felnővök, iskolába járok, leérettségizek, dolgozni kezdek.
Láttam az életemet huszonhat éves koromig.
Majd újra láttam, ahogy felnővök, iskolába járok, megismerem a fiúkat. Énekelni, táncolni kezdek. Szerelmes leszek.
Két életet láttam. Mind a kettő hasonló, még is különböző.
De tudjátok, mi igazán fura az egészben?
Hogy ezek sose történtek meg. Én emlékszem, láttam, de senki más nem!
Furcsa zajra leszek figyelmes. Ahogy kinyitom a szememet, megszűnik körülöttem a fénylő ezüstös örvény és rögtön a tükörképemmel találom szembe magam. Hosszú, kékes fekete hajam hátam közepéig ér, amit a fodrász lágy hullámokban csavart. Szemem a trendnek megfelelően füstösre van festve, melyet egy vékony kissé túl húzott tusvonallal cicásabbá varázsolta a sminkes. Ajkaimra élénk vörös rúzst tett, ami illik a piros testhez simuló igencsak rövid ruhámhoz.Ahogy a tükörképemet vizsgálom, meg vagyok elégedve a lányok munkájával, mert ismét sikerült belőlem egy igazi dögöt csinálniuk.
Dög? Igen, dög, mint dögös!
Felállok a sminkasztaltól és a ruhám szélét kissé lejjebb húzom, ami az ülés közben felcsúszott a combom tővégi. Nem zavarna, hisz nekem ez a kialakított stílusom, hogy szexi legyek. De most olyanokkal fogok találkozni, akik inkább infarktust kapnak nyáladzás helyett.
Az egész alakos tükörhöz lépve, megszemlélem a teljes végeredményt. Piros lakkruhám feszesen tapad testemre, egészen a csípőmig. Magasan felvágott, mélyen dekoltált hosszú ujjú egyberészes ruhámat egy a derekam köré csatolt övvel tették még szexisebbé. Hosszú comb középig érő szintén piros magassarkú csizmámat pedig már én választottam ehhez a szetthez, ahogy mindig is. Egyedül a cipőt válaszhattam magamnak, minden másról ők gondoskodtak.
Mosolyra húzom festett ajkaimat, kivillantva hófehér fogaimat. Rúzsfolt nincs rajta, így már csak annyi időm van, hogy megnézem a többi lány, hogy áll a készülődéssel. Ma lesz a mi nagy napunk, és nem szúrhatjuk el. Négy éve erre vártunk, és most egy karnyújtásnyira van tőlünk a lehetőség.
Soo Jin-hoz lépve meglepődve tapasztalom, hogy még nincs kész. Fehér kapucnis köntösben üldögél a sminkasztalnál. Fején még ott a kapucni, amit mélyen a szemébe húzott.
-Yah, Soo Jin! Miért nem vagy kész? - lépek gyerekkori barátomhoz és lerántom a bolyhos kapucnit. Hosszú lilás fekete haja hasonlóan hullámzik a hátán, ahogy nekem is. Kissé szégyenlősen pillant fel rám, majd feláll a székből és szorosabbra húzza kedvenc köntösét. Huszonkettedik születésnapjára kapta, mert annyira oda van azért a bolyhos alpaka karakterért.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jamais Vu (Jimin) BEFEJEZETT
FanficAhn So Ra egy 26 éves, keményen dolgozó fiatal lány. A munkahelyén nem kap semmilyen elismerést, a szerelem pedig messzire elkerüli őt már évek óta. Múltjának egy részét teljesen elfelejtette egy baleset következtében, ezért fogalma sincs, mit is ak...