Köszönet nektek!

809 43 15
                                    


Uh, megmondom őszintén, nagyon nehéz volt ezt a kis történetet megírni. Saját magát írta, hiába volt a fejemben, mi miután következik, mindig megváltoztatta magát. Részről részre.
Lehet vannak még kérdések, hogy mi is történt, de megmondom az igazat, én sem tudom :)
És most jöjjön az amire hetek óta készültem!

Köszönöm Navyda-nak.  Kim Soo Jin szerepe az ővé volt az első perctől kezdve. Bár még nem találkoztunk, de már nagyon sokat beszélgettünk, és nagyon, de nagyon örülök neki, hogy hamarosan láthatlak. A fejemben te egy kis bolondos apró lila hajú lány vagy, aki első perctől kezdve Seok Jin rajongó (de csak utánam). Köszönöm, hogy megalkothattam képzeletbeli karakteredet.

Köszönöm HeroSemy86és SungUnnie.
Lányok, ha nem ti lennétek Taehyung-nak és Nam Joon-nak a világon a legnagyobb rajongói, néhány fejezetnél igencsak bajban lettem volna. Igen, igen, Semy és Yu Ri szereplői ti voltatok. Az írásaitok folyamatosan arra ösztönöznek, hogy jobban, kifejezőbben írjak, ezért volt néhány fejezet hosszabb a tervezetnél. Meghajolok tudásotok előtt.

Köszönettel tartozom Mimiblog7
Imádom a történeteidet! Annyira, de annyira jól írsz! Imádtam, hogy mindig odabiggyesztetted a kis kommentjeidet. Megpróbáltad mindig kitalálni, hogy mi lehet a titok, a rejtély, majd egy idő után elvesztél, és csak sodrottál az árral (ahogy én is). Nem véletlenül :) IU karakterét neked szántam, mint a No.1 Jung Kook rajongónak.

És nem utolsó sorban, szeretném megköszönni Kim Ha Na karakterét. Aki néha-néha feltűnt, hol bosziként, hol titkos ügynökként, hol egy jó barátként. Többszőr is terveztem, hogy kinyírom őt, fájdalmasan, csendben, de nem tehettem, mert én nem vagyok olyan, mint Ő, akiről mintáztam. Köszönöm, hogy fejezetről fejezetre írtad a kommentjeidet, a csillagokat. Köszönöm Kim Ha Na aka kiweystyle!

Jamais Vu (Jimin) BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora