"Ne confecționăm singuri lanțurile care ne subjugă."
— Charles Dickens
Iulia
-Andreii!! De ce îmi faci asta?"îl loveam cu pumii în piept. Mă doare indiferența din privirea lui. Nu imi putea face asta. Nu acum, cand renunțasem la toate pentru el ."
-Ce nu înțelegi ? Totul s-a terminat. M-am plictisit de tine. Nu te mai vreau în viața mea. Acum ești a lui. Ce nu îți e clar?"se răstește la mine."
-Nu mă lasă cu el, te rog...Scoate-mă de aici. Eu te-am iubit și tu ce îmi faci? Am renunța la toate pentru tine. Am renunțat până și la familia mea. Te rog, nu îmi face asta. Nu ne face asta !"îl imploram și strigam dar lui nici că îi păsa."
-Taci târfo. Nu îmi mai iești de folos. Ce nu înțelegi că nu te mai vreau."Se rastește din nou la mine. Atitudinea lui mă doare, nu îmi vine să cred ce am ajuns din cuza lui, dar totuși nu îmi poate face asta, nu acum. Mă prind de el și înerc să îl sărut, dar acesta mă respinge și si mă împinge cât mai departe de el, după care pleacă fără să se mai uite la mine."
-Andreii!"simțeam cum lacrimile o luau la vale pe obrajii mei. Nu pot să cred că mi-a făcut asta. Nu pot să cred. La cât de mult l-am iubit. Mi-am lăsat familea pentru el. Nu pot să cred, m-am certat cu mama mea pentru el. Le-am provocat o suferință enormă. Strigam și dădeam cu pumni în ușă, dar nimic. A plecat pentru totdeauna și m-a lăsat în mâinile unor necunoscuți." Dați-mi drumul!"strigam, dar in zadar, nu mă auzea nimeni. Din cauza plânsului ,oboseala își pune amprenta și cad într-un somn adânc."
Perspectiva autoarei.
-Cine e acolo? Tudor ? "se plimba dintr-o parte a camerei in alta. Gândurile nu îi dădeau pace. Afacerea asta era foarte riscantă , dar caștiga dublu, așa că își merita riscul."
-Șefu. Fata pe care a adus-o Andrei.
-Încă una. "spune acesta uitând subtil de problemele legate de afacere."
-Da. Doar că este cam gălăgioasă.
-Fă o să tacă . Daca nu va ieși rău. "tună acesta și mai nervos, nu erau destule probleme acum a mai apărut și o domnișoară care nu se conformează cu regulile lui."
-Bine.
Tudor intră în camera fetei. Îi era milă de ea, dar trebuia să respecte ordinul dat de șeful lui. Dacă nu se va potoli curând o sa facă cunoștință cu el. Și va fi mul mai rau.
-Dacă nu taci .O sa iasă rău, pentru tine. Așa că dacă ți la viața ta o să te calmezi."se răstește acesta la ea. În încercarea de a o speria. Poate așa se va linisti, își spusese el în gând. "
-Nu îmi pasă. "Și începe să strige mai tare. Iulia nu știa ce o să o aștepte dacă nu încetează, dar nu îi prea păsa de soarta ei. Ce ar mai putea păți? Acum nu mai avea pentru ce să lupte. Și-a lăsat familia în urmă , și-a lăsat preietenii pentru el. A renunțat la tot pentru o persoană care nu a știut doar să profite de ea. Iar el a dezamagito."
-O să o încurc din cauza ta. Termină! Dacă nu vrei să ai probleme. " Acesta încearcă să o calmeze, după care părăsește încăperea. Camera era dărăpănată , fără ferestre, doar cu o saltea drept pat și o ușă mare neagră."
CITEȘTI
Frica,Ura si Iubire!
Romance(FINALIZATĂ) Volumul I din seria Iubirea Învinge! Ce se intampla cand totul este din ura.. ? Cand ea il uraste atat de mult incat incepe sa simta ceva pentru el. Ce se întâmplă când două lumi total diferite se ciocnesc? Când întunericul întâlne...