3

403 27 5
                                    

Yoongi pov.

Miután eldőltem az ágyamon pár percre rá csörögni kezd a telefonom. Jungkook anyukája az, mire meglepődök, de felveszem, ahogy tudom.

-Jungkook szeretne találkozni veled.

-Nemhiszem.. Inkább tőle szeretném hallani, de most úgy is utál..

-Nem utál! Az előbb mondta el hogy mi történt, és mondta hogy szeretne találkozni veled.

-Had beszéljek vele, kérem.. - erre csak (gondolom) megkeresi Kookot és odaadja a telefont.

-Szia Yoongi..

-Sz-szia..

-Ha lenne kedved mégis jöhetnél, mert szeretnélek látni. Persze csak akkor ha nem utálsz még..

-Nagyon szívesen mennék.. De az előbb azt mondtad hogy nem akarsz találkozni velem. - sóhajtok, és itt Tae belép a szobámba.

-Sajnálom, nem gondoltam komolyan csak kicsit beijedtem ettől az egésztől.. Nagyon nagyon örülnék neki, hogyha láthatnálak..

-Nemtudom Kook.. Az előbb nagyon megbántottál..

-Kérlek Yoongi..

-Egyenlőre még maradjunk így.. - teszem le.

-Kookal beszéltél? - húzza fel egyik szemöldökét Tae.

-Igen.. Bocsánatot kért, és azt mondta hogy szeretne látni..

-És? Mikor mész?

-Nem megyek, Tae...

-Annyira akartad látni még múltkor!

-Most is, de megbántott és egyre jobban kezdem azt hinni hogy csak mondja hogy szeret hogy ne érezzem magam rosszul.. És úgyérzem hogy ez most nem kell nekünk.. Úgyhogy nem megyek..

...

Hetek telnek el, már egy ideje nem dolgozok csak vagyok itthon és unatkozok egész nap. Tae és Jimin elterelik a figyelmem Jungkookról, így egyre jobban kezdem elfelejteni. Szinte minden nap hív az anyukája, vagy az anyukája telefonojáról ő, nemtudom de nem szoktam válaszolni.. Végre úgy érzem hogy rendben leszek nélküle, akármennyire is fájt eleinte. Ma viszont már vagy ötödjére hív, ezért mostmár felveszem. Bele akarok szólni, hogy ne hívogasson, de meghallom Kook hangját, ahogy zokog, majd egy kicsit megakad hangja.

-M-miért utálsz ennyire? - szipog.

-Kook, é-én nem utállak.. Te mondtad hogy lépjek tovább! - és ez volt a pillanat, amikor sikerült elérnie aranyosságával, hogy megint belészeressek. Ahh, istenem.. Ez így nem lesz jó..

-És tovább léptél? Van valakid?

-Nem.. Én nem ezt mondtam.. Még nem léptem tovább, és ha minden nap meglátom ezt a számot a telefonomon, te jutsz eszembe, így ha hívogatsz, ne is fogok.

-Nem szeretnél látni engem? Mert én nagyon szeretnélek téged.. Nagyon hiányzol..

-Sajnálom Kook.. Kicsit adnád anyukád?

-Persze.. - odaadja neki, majd direkt megkérdezem anyukáját hogy Kook bent van-e a szobában. Egy 'nincs'-el válaszol, mire megszólalok.

-Találkoznom. Kell. Vele.

-Végree! Mikor indulsz?

-Hogyha pénzem is lenne rá.. Talán Minhotól kérhetnék..

-Ahh, hagyd szivem. Küldünk neked pénzt rá.

I'm Fine 2 /Yoonkook/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt