Už je to pět dlouhých let od té největší války, které Země měla tu čest vůbec kdy čelit. Někteří z hrdinů k ní občas přiklonily své myšlenky. Ale stále tu byla ta strašlivá skutečnost, která netrápila nejen je. I lidé po celém světě se s ní ještě smiřovali. Nešťastné úmrtí té největší superhrdinské ikony ze všech, Ironmana.
Navíc tu byly stále obavy, že svět přišel jak o toho největšího hrdinu ze všech, tak i ten nejlepší tým ochránců, který chránil Zemi před nebezpečím dnem i nocí.
Sice se za tu dobu objevily jisté zvěsti o tom, že mezi lidmi žijí jistí výjimeční jedinci, nebo, že v New Yorku má sídlo jakási čtveřice super lidí, ale nikdy nikomu nebylo s jistotou sděleno, zda jsou tyto zvěsti opravdu pravdivé. Nebo jestli to jsou - jak si mezi sebou někteří šuškali - ti Noví Avengers.
~~
,,Pane, v Nevadě byla zaznamenána neobvyklá anomálie."
S.H.I.E.L.D. teď fungoval ještě utajeněji, než předtím. Jen co se Fury vrátil z dovolené, zahrnovaly ho všichni těmi nejnemožnějšími problémy, které se ve světě za posledních pár let staly.
,,Další Thorova návštěva?" otázal se bez jakéhokoliv zaujetí Fury.
,,Ne. Tohle nemělo tak ničivý dopad," vyvrátil jeho domněnku černovlasý mladík.
,,A jsou nějaké ztráty na životech?"
,,Ne."
,,Zničila ta anomálie něco?"
,,Ne, ale-"
,,Dokud to nebude vážné, tak to necháme na práci někomu více zkušenému. Rozumíte mi?"
,,Ano pane."
Fury čekal, že agent ho konečně nechá o samotě, ale mladík stál stále ve dveří jako přibitý.,,Co tu ještě děláte?"
Mladík chvíli mlčel. ,,Nic."
,,Tak jděte!" přikázal mu přísně ředitel. Jen co agent odešel, vrátil svou pozornost zpět k monitoru před sebou. ,,Neschopní agenti."
Mezitím několik kilometrů daleko až v dalekém Greenwich Village v ulici Bleecker Street na adrese 117A řešil ten nejmocnější čaroděj světa tu nejnemožnější blbost, kterou se kdy mohl vůbec zaobírat.
,,Ještě kousek... Tak..."
Jeho plášť mu u zrcadla jako každé ráno upravoval jeho sestřih. Nejméně třístá krabička s vlasovým gelem už byla téměř opět prázdná.
Cestou do knihovny narazil na Wonga.
,,Přišel další dopis." Každý měsíc jim S.H.I.E.L.D. pravidelně posílal nabídku místa v nějakém novém superhrdinském týmu, kterou Strange to pokaždé zcela ignoroval.
,,Začínají si stěžovat, že jako normální lidi nemáme telefony."
,,Stejně jsem jim už několikrát vysvětloval, že nestojím o to být v žádném týmu, kde se každý musí pořád řídit pravidly ostatních." Hned na to Strange vytrhl svému příteli obálku i s dopisem z rukou, a celé to vyhodil do nejbližšího odpadkového koše.
~~
V brazilských ulicích panoval vždy velký rozruch, a proto nebylo výjimkou, že i Ji brzy dostihly jisté komplikace.
Žena zběsile utíkala mezi tisíce lidmi a za sebe se ani neohlížela. Najednou však narazila na slepou uličku.
,,Teď už nám nikam neutečeš," promluvil nepřítel pár metrů za ní. Několik dalších mužů se ji chystalo zadržet, prostor okolo nich začal jiskři rudými záblesky. Vzápětí se všichni smítali na zemi v těch nejúděsnějších nočních můrách.
Wanda poznala, že v Brazílii asi nebude tolik bezpečno, jak byla zpočátku přesvědčená.Rychle zastavila nejbližší osobu, co šla zrovna kolem. ,,Promiňte, mohla bych si od vás zavolat?" Muž ji ochotně podal svůj mobil. ,,Díky," přijala malý předmět pokorně do ruky, a už vytáčela první číslo, které si ještě stále pamatovala. ,,Clinte, potřebovala bych menší pomoc."
Mezitím u Ant-mana měli o zábavu postaráno až až.
,,Sakra! Cassie!! - Tohle už ale vážně přestává bejt vtipný!" pobíhal po domě Scott omotaný jen ručníkem, zatímco ho pronásledovala tlupa rozdrážděných mravenců, co na něj místo vody ve sprše vypadla.
,,Super práce," pochválila dívku Hope.
,,Patřit do rodiny, která má prostředky k ovládání mravenců dává člověku občas spoustu zajímavých možností, jak se zabavit," vysvětlila hrdě Cassie.
Vtom do obýváku vtrhl onen statečný hrdina celého incidentu.
,,Tak poslyš, mladá dámo, teď je okamžitě odvoláš, nebo-"
,,Já ale vůbec nevím, o čem mluvíš," skočila mu do řeči zmateně dívka. Mezitím už Ant-mana dohonili mravenci. Nezbylo mu proto nic jiného, než vyběhnout ven. Tam ho ale cosi ihned omráčilo.
Scottův den možná nezačal těmi nejlepšími okolnostmi, zato ve Wakandě se zdálo, že kouzelnější místo nikde jinde na světě snad ani neexistovalo.
,,Nakio!" volal stále T'Challa po královské zahradě.
Budoucí královna Wakandy se tiše krčila za stromem a tlumeně se musela zasmát, když ji její snoubenec opět přehlédl. Ovšem i když se občas mohlo zdát, že je chytřejší než samotný král, tentokrát byl však Black Panter tím vychytralejším.
,,Víš že vzdorovat svému králi je trestné?" chytl ji lehce kolem pasu a přitáhl k sobě.
,,Pro pobavení jsem ochotna to risknout." Poté spojily své rty do vášnivého polibku. Co by to ale bylo za krásnou chvíli, kdyby je nic nevyrušilo.
,,Výsosti."
T'Challa prudce přesunul svou pozornost k narušiteli.
,,Pane Wilsone... Koukám, že máte nový oblek."
Falcon pouze nepřítomně kývl hlavou. ,,Taky by jste si měl teď nějaký obstarat."
Spider-man v tuto chvíli byl rád, že ten svůj nosil vždy na sobě. Policie ho honila bez jediného přerušení už pěkných pár hodin, a rozhodně v tom nehodlala přestat. Od okamžiku, co se svět dozvěděl o jeho pravé identitě, byl Peter na útěku každým dnem a bez sebemenšího zastavení.Jakmile narazil na opuštěnou starou budovu, neváhal ani na vteřinu, a zaběhl rychle dovnitř. Jeho problém to sice nevyřešilo, ale aspoň si někde konečně mohl odpočinout. Naprosto udýchaný si strhl z hlavy masku. Pak ho však obklopila hromada agentů do jejichž čela vystoupil na světlo ředitel CIA, Everett Ross.
,,Tak tady jsi. Ani nevíš jakou mám radost, že jsme tě našli."
Než se Parker nadál, dva muži ho pevně chytli, a odvedli do nedalekého vrtulníku.
Nazdárek. Tuhle fanfikci bych chtěla věnovat všem fanouškům MCU, kteří se nemohou dočkat dalších Avengers. Co jsem se tak na Wattpadu dívala, tak moc příběhů s Novými Avengers není, což mě celkem dost mrzí, takže doufám, že vás tato kniha zaujme dost na to, abyste si přečetli i další případná pokračování. Do komentů mi můžete dát vědět, jak se vám příběh zatím líbí.
ČTEŠ
The New Avengers: První mise [DOKONČENO]
FanfictionOd Ironmanovy smrti uběhlo již pět let. Svět už nefunguje tak jako dříve. Z mocného týmu největších hrdinů světa se stala pouhá vzpomínka. Nyní se však Země ocitá ve velkém nebezpečí. Je proto na místě jednat rychle. Kdo všechno bude chtít znovu ris...