13. Část

80 9 0
                                    

Scott lítal po domě jako zběsilý a pod nosem si neustále cosi mumlal. Cassie o něho začínala mít strach. „Co se stalo?" zeptala se, když se konečně v kuchyni zastavil.

„Musím si jen... něco zařídit. Neboj, budu hned zpátky."

„Aha. Takže si oběd zase dělám jenom sama pro sebe." To už zaznělo jen zabouchnutí dveří.Po pár minutách posbírala všechno špinavé nádobí, které začala postupně mýt. Přitom v duchu litovala toho, že má tak střelenou rodinu.

Po nějaké době se najednou ozvalo zaklepání.

Dívka odložila mokrý talíř na kuchyňskou linku a opatrnými kroky se vydala otevřít.

„Zdravím, potřebujete něco?" otázala se zmateně neznámého muže stojícího před ní.

T'Challa se podíval na malý papírek ve své ruce, na němž měl napsaná jména a adresy všech členů nového týmu, který měl za úkol sjednotit.

„Vy jste Cassandra Eleanor Langová?"

„Ano, to jsem. Proč?"

„Mé jméno je T'Challa, král Wakandy, a potřebuji Vaši pomoc. Zbytek vám vysvětlím cestou."„Oh, no jasně! Já vím, kdo jste. Táta mi o vás něco málo říkal. Vy jste Black Panter!" vyjekla nadšeně.

Hrdina nad jejími slovy jen nešťastně protočil očima.

„Ano. Ale teď už vás prosím, vezměte si jen to nejnutnější. Váš oblek by mohl stačit. Moc času nemáme."

Casiie poněkud zděsila ona slova. Jak mohl vědět o jejím obleku? Vždyť o něm nevěděl ani její otec, natož Hope.

~~

New Jersey bylo krásné místo, kam se Cassie chtěla vždycky podívat, jen nečekala, že to bude v den, kdy bude muset pomoct zachránit svět.

„Takže Noví Avengers jsou v ohrožení nějakých skrullů a vy teď musíte dát dohromady tým mladejch superhrdinů, mezi který patřím i já?"

Od jejich setkání uběhlo teprve několik minut, ale i za tak krátký čas už T'Challa stačil pochopit, že Ant-manovského jedinečného chování se tak lehce nezbaví. Cassie ho neustále zahrnovala těmi nejnemožnějšími přihlouplými dotazy, a zřejmě s tím neplánovala jen tak přestat.

„Ano. Ale jestli vás mohu poprosit, velice bych ocenil, aby jste se ke svým budoucím kolegům chovala co nejslušněji a možná radši tolik nemluvila."

V ten moment zastavili u jednoho z bytových domů.

„Pro koho tady vlastně jsme?"

„Jmenuje se Kamala. Myslím, že je skoro stejně stará, jako ty."

Hrdina konečně zmáčkl tlačítko zvonku a sebevědomě se narovnal.

,,Kdo je tam?" ozval se dívčí hlas z reproduktoru.

„Posílá nás Fury. Potřebujeme vaši pomoc."

Na odpověď si musel Black Panter s Cassie počkat déle než bylo zdrávo.

„Dejte mi chvilku, hned tam budu."

Okolo občas prošlo pár lidí. Langová chtěla už něco opět namítnout, avšak, pro T'Challovo štěstí, byla jejich pomocná síla opravdu rychlá.

„Musí jít asi o fakt vážnou věc, když zrovna Fury požádal o mojí pomocnou super sílu."

„Vážné to opravdu je. A rovnou vám můžu dopředu říct, že v sázce jsou životy všech lidí na světě."

Kamala pohledem sjela k postávající neznámé dívce vedle nich.

„Ona je taky Avenger?"

T'Challa se za sebe krátce ohlédl. „Do mého týmu nepatří, bude totiž s tebou, ale Avenger je, a ty teď taky."

„My jsme teď Avengerové?!" zapištěly nadšeně naráz obě dívky. Black Panter byl jen rád, že zatím žádné děti v pubertě nemá, ale zároveň taky začal sám sebe litovat, protože mu ještě zbývali tři další členové.

~~

Nejdříve si myslel, že nová společnost by mu mohla zlepšit náladu, jenomže nic podobného se nestalo. Spíš naopak. I za překvapivě krátkou dobu cesty ke quinjettu se Kamala s Cassie stačily sblížit víc, než jejich vzorové po prvním setkání.

„Jo, fakt. Mravence měl úplně všude," říkala úplně rozesmátá Cassie. A i přestože Kamala skoro nemluvila, její hlasitý smích na ně strhával čím dál tím víc pozornosti.

Quinjett byl již na dohled, na což chtěl hrdina své mladé společnice upozornit, ale v tom z letounu vystoupil Spider-man. „T'Challo. No konečně. Vidím, že jste si našel nějaké kamarády."

„Ó - můj - bože. To je fakt Spider-man," zalapala po dechu Kamala. Black Panter ji i s Cassie zadržel natáhnutím své pravé ruky.

„Držte se stranou. Ten k nám nepatří."

Jejich rozzářené pohledy rázem vystřídalo velké zmatení. Obě dívky proto zůstaly bez jediného namítnutí stát na místě.

„Parkere, pokud vím, tak nikdo mi neříkal nic o tom, že byste tu měl být se mnou."

Mladík velice klidnými kroky přistoupil blíže. „Copak vy nechcete žádnou pomoc? Mám takový pocit, že by se vám teď docela hodila," začal se vnucovat. Jenomže takto by se Spider-man, jakého každý znal, nikdy nechoval.

„Tohle je má mise a nikoho jiného." T'Challa stále věřil v sílu slov, což Parkera pobavilo. „Věděl jsem, že nebudeš jako ostatní." V ten moment Cassie s Kamalou zničehonic hlasitě vykřikly. „Ne! Nechte nás být!!"

Hrdina se splašeně ohlédl. Jaká velká chyba to byla, zjistil až okamžik poté.

Spider-man jej ze zadu srazil prudce k zemi.

Black Panter si naštěstí stihl aktivovat oblek.

Jeho ostré drápy se prudce zaryly do mladíkovi tenké kůže, která po chvíli nabrala zelenou barvu. Skrulla to evidentně dost rozdráždilo. Než ovšem učinil jakoukoliv zpětnou ránu, letěl vzduchem několik metrů nad zemí, a jeho tělo pohltil obrovský nápor bolesti tvrdého dopadu.

Mezitím mladá Langová za pomoci až nadměrně užitečné Kamaly, zaměstnávala dalšího skrulla. Místo levé paže měl super-protonové dělo. Souboj se stával čím dál tím víc zajímavějším.

Zatímco Cassie mu obratně podkopávala nohy, Kamala se mu snažila, jak sundat jeho nebezpečnou zbraň, tak i zaslepit zrak.

Souboj se začínal stávat nekonečným. A pak se z lehkého jarního vánku zničehonic stal silný vítr a veškeré jejich činnosti byly přerušeny třemi nově příchozími hrdiny.

Kudrnatý mladík v brnění podobném Ironmanovu, černovlasá dívka s lukem a vznášející se nad zemí hoch s potrhaným tmavým pláštěm a jakousi pokroucenou holí.

„Vypadá to, že jdeme akorát na čas," ujmul se slova chlapec v železném obleku.

The New Avengers: První mise [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat