„A tohle je k sakru kdo?" zařval podrážděně skrull vydávající se za Parkera. Black Pantera pevně držel za paži, přičemž za pomocí svých speciálních technologií, se s ním vznášel vysoko nad zemí. Ovšem vlivem své nepozornosti, T'Challovi nestihl zabránit ve vyšvihnutí jeho levé nohy do vzduchu. Zapojením bezchybné obratnosti pak hrdina nepřítele nakopl a seskočil zpět na pevnou zem.
„Díky nim tenhle boj prohrajete," odpověděl mu na jeho otázku, která se málem stala zcela nepodstatnou.
Dívka s lukem vystřelila pár šípů, které oba skrully během pár rychlých vteřin spoutaly.
„Prý nás hledáte," ujmul se slova opět ten v brnění Ironmana.
„Páni. Ty jsi Black Panter!" přistoupil blíž druhý mladík.
„Ty víš, kdo to je?" šeptla Cassie ke Kamale.
„Kdybych to věděla, myslíš, že bych se takhle tvářila?"
Všichni se v tu chvíli shromáždili do kruhu, aby si objasnili, o co vlastně jde. Mezitím nikdo ani pohledem nezavadil, o již prázdná pouta na místě dávno uprchlých skrullů.
~~
Knihy, samé knihy. Přestože si May občas něco ráda přečetla, tolik knih snad neviděla ani... vlastně nikde. Ruce se jí třásly tak moc, že šálek čaje, který zatím stále držela, vydával neustále nepříjemný zvuk cinkání.
Happy sedící kousek od ní přemýšlel, jak ji uklidnit.
Strange je opustil, kvůli nějaké důležité práci. Ani jim pořádně nevysvětlil, co se děje. Jen je zachránil od jejich osudného konce. Nic víc, nic míň.
„Všechno bude zase dobrý. Uvidíš."
„Ne, to teda nebude. Do mého bytu přišel někdo, kdo vypadl jako můj Peter, ale nebyl to on. May se dál nedostala, jelikož její oči zaplavily hromady slz. Happy si ji ihned přitáhl k sobě do hřejivého objetí.
„May, no tak. On je v pořádku. S.H.I.E.L.D. mu pomůže, a než se naděješ bude zase zpátky," hladil ji konejšivě po zádech.
V místnosti se najednou ozval další hlas. Patřil Wongovi. „Omlouvám se za veškeré nepříjemnosti, které jsme vám způsobili. Strange vám vzkazuje, že udělá vše pro to, abyste se mohli co nejdříve vrátit zase zpět do svých domovů."
May si setřela slzy, zatímco se od ní Happy mírně odtáhl. Zmateně si prohlíželi záhadného muže, který, soudě dle vzhledu a chování, byl nejspíše nějaký čarodějův pomocník.
„A smím se zeptat, kdy si na nás Doktor udělá čas?"
„Brzy. Jen si musíte počkat." Wong bral diskuzi za uzavřenou, takže se chytal již na odchod, avšak May v tu chvíli zničehonic ruply nervy.
„Ne! Já s ním chci mluvit hned! Chci vědět, co je s mým Peterem! Dnes u mě byl někdo, kdo se za něj vydával! Já chci vědět, co se děje a vy mi to řeknete nebo to z vás vymlátím!" Opět ji bylo do breku.
„Takže oni u vás byli."
„Kdo?"
„Skrullové. Dokážou na sebe vzít podobu kohokoliv. Ale obávám se, že nyní nejste v bezpečí ani zde ve svatyni."
„Tak co bychom tedy podle vás měli teď dělat?"
Čaroděj začal něco hrabat ve své kapse. Po nějaké době vytáhl na světlo zvláštní drobný přístroj.„Co je to?" May nevypadala zrovna příliš přívětivě.
„Tohle vás dostane do bezpečí, věřte mi," vnucoval jim do rukou onen pochybný předmět.
„Nech je být!" zakřičel náhle Strange od vchodu. „Oba od něho okamžitě odstupte!"
Všichni přítomní čaroději věnovali zmatené pohledy.
„Co? Proč?" nechápal Happy.
Kolem Wonga se objevila oranžově zářící bariéra. „Tohle není můj přítel, ani žádný čaroděj," přistoupil Doktor o několik kroků blíž, ,,je to jen další skrull. - Co jste udělali s Wongem?!"
Za bariérou už nestál onen postrádaný čaroděj, ale bytost se zelenou kůží pokrytou nemalým množstvím jizev a šrámů. „On ho má stejně jako ostatní." Strange nasadil vážný výraz. „Má toho kluka i tu ubohou lítající hmyzí ženskou a spoustu dalších."
May opět zachvátila vlna obav.
„Kdo?!"
Skrull chvíli mlčel. Jako by si ten jejich vztek užíval. „Čaroděj se železnou maskou."
Vtom si konečně vzpomněl. Toho muže znal, už se s ním jednou dokonce i setkal. Myslel si, že jej tenkrát viděl naposledy, ale jak to většinou bývá u jeho nepřátel, jedno setkání zkrátka nestačí.Strange se pokusil trochu zklidnit svůj hlas. „A víš i jméno?"
Na tuto otázku se skrull rozhodl neodpovědět. To však čarodějovi zas tak nevadilo, tou otázkou si chtěl pouze prověřit, jak moc je jejich pán chytrý.
„Co vám slíbil?"
Opět jen zlomyslný smích. Tedy do té doby, než...
„Vás," odpověděl skrull nakonec.
V tu chvíli se z haly ozvalo jakési zaskřípání.
„Doktore, pozor!" vykřikl splašeně Happy Hogan, ale než stačil Strange vůbec nějak zareagovat, levou nohou mu projela přímo ochromující prudká bolest.
Pozornost padla ke vchodu, v němž stál další skrull, držící v rukou nemalou zbraň.
Čaroděj na sekundu omámeně zakolísal. Ještě než mu ale nohy vypověděly službu, stihl oba nezvané hosty poslat pryč do mezidimenzionální trhliny.
„Jste raněný," zachytila ho opatrně May.
„Nic vážného... Teď vás musím dostat do bezpečí."
Ahojky znovu u další části. Chtěla jsem to už udělat dřív, ale vzpomněla jsem si na to zkrátka až teď. Tímto bych chtěla poděkovat každému, kdo se mně rozhodl podpořit svými ohlasy. Nesmírně si toho vážím. Aspoň si můžu být jistá, že to nedělám nadarmo. A ještě bych vás chtěla informovat, že jsme, nebo by jsme minimálně měli být již za půlkou této. Velké finále je teprve v raném stádiu, ale i tak vám už můžu prozradit, že bude rozděleno na dvě delší kapitoly, které buďto vydám s jednodenním odstupem, nebo, jak jste zvyklí až týdenním. To bude podle toho, kolik času budu mít. A aby to neztrácelo šťávu, mám pro vás připravený ,,menší" speciálek. No nic, díky za všechno, a uvidíme se zase příští pátek.:)
ČTEŠ
The New Avengers: První mise [DOKONČENO]
FanfictionOd Ironmanovy smrti uběhlo již pět let. Svět už nefunguje tak jako dříve. Z mocného týmu největších hrdinů světa se stala pouhá vzpomínka. Nyní se však Země ocitá ve velkém nebezpečí. Je proto na místě jednat rychle. Kdo všechno bude chtít znovu ris...